Slettebak?quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Op 30 augustus 1981 werd de planetoïde Slettebak ontdekt. Slettebak heeft een diameter van 3,9 km.
We hebben geen foto van Slettebak.
https://nl.wikipedia.org/wiki/9001_Slettebak
quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:49 schreef Steven_Stil het volgende:
40 jaar geleden kwam ik mijn muts tegen.
Ik naar de brugklas. Kan ook een week eerder of later zijn geweest, ik weet niet of er toen al vakantiespreiding was...quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
Op 31 augustus 1981 begon ik aan de tweede klas van de lagere school.
Die was er al. De regio’s waren wel anders ingedeeld dan nu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik naar de brugklas. Kan ook een week eerder of later zijn geweest, ik weet niet of er toen al vakantiespreiding was...
Ik dus de 4de klas vd lagere school.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:28 schreef cafca het volgende:
Ah, OK.Vandaag 40 jaar geleden begon ik dus aan mijn tweede week middelbare school
SPOILER: wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 02-09-2021 17:24:52 ]qoOop
Peace Love Droogroeien丅ᖇᗴᗴᕼᑌ丅
In the beginning there was Jack ... and Jack had a groove
3. Ambient modern
SPOILER: wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qoOop
3. Ambient modern
SPOILER: wikipediaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Treehut362 op 02-09-2021 17:36:05 ]qoOop
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |