Haha, hij lijkt er wel op ja...quote:
Rutte voor jou dus!quote:Op donderdag 22 april 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Maak mij maar informateur, ik heb maar één regel. Iedereen die minder dan 1,9 miljoen stemmen heeft gekregen moet z'n klep dichthouden.
Laten we maar eens beginnen met een kiesdrempeltje van 5%. Zou al een hoop schelen.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Maak mij maar informateur, ik heb maar één regel. Iedereen die minder dan 1,9 miljoen stemmen heeft gekregen moet z'n klep dichthouden.
Dat zijn 8 zetels...dan blijft er niet veel meer over in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Laten we maar eens beginnen met een kiesdrempeltje van 5%. Zou al een hoop schelen.
Yep...en die 1000 euro hebben werknemers door verlaging van de inkomstenbelasting al lang en breed gekregen.quote:Op donderdag 22 april 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Overigens was het kwartje van kok niet een kwartje en is die in 2001 en 2002 teruggedraaid door accijnsverlagingen op diesel en benzine.
quote:Op donderdag 22 april 2021 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaat Kluytmans paniek zaaien.
~ Superniger
~~ Gehrman
~~~ Superniger
~~~~ monkyyy
~~~~~ Superniger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |