Weet niet. Zal vast wel gemeenschappen zijn waar het anders gaat.quote:Op maandag 19 april 2021 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Het initiatief.![]()
Maar is het buiten de westerse samenleving dan anders?
Die zijn er niet.quote:Op maandag 19 april 2021 19:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Weet niet. Zal vast wel gemeenschappen zijn waar het anders gaat.
Als je er uit ziet als Brad Pitt misschien.quote:Op maandag 19 april 2021 19:39 schreef AudiTT het volgende:
Genoeg Westerse vrouwen die zelf het initiatief nemen
Het is blijkbaar ook gewoon een kwestie van dat veel vrouwen minder van seks met een random man houden dan mannen met een random vrouw.quote:Op maandag 19 april 2021 19:42 schreef Harvest89 het volgende:
Als je er uit ziet als Brad Pitt misschien.
Ik ben altijd op jacht gegaan, anders was ik voor altijd single gebleven.
Maar toch is het verwacht vanuit de samenleving dat de man initiatief neemt. Waarom?quote:Op maandag 19 april 2021 19:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik neem gewoon initiatief hoor als ik daar zin in heb.
Wat wil je nou met die vraag?quote:Op maandag 19 april 2021 20:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar toch is het verwacht vanuit de samenleving dat de man initiatief neemt. Waarom?
Is dat zo? Ik verwacht dat persoonlijk niet.quote:Op maandag 19 april 2021 20:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar toch is het verwacht vanuit de samenleving dat de man initiatief neemt. Waarom?
Hoezo is de stelling niet waar? Er wordt toch verwacht dat de man als eerste op de vrouw afstapt?quote:Op maandag 19 april 2021 20:34 schreef Cockwhale het volgende:
De stelling is al niet waar, dus waarom hier nog op doorgaan?
Volgens mij niet ? Stelling is onwaar...quote:Op maandag 19 april 2021 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoezo is de stelling niet waar? Er wordt toch verwacht dat de man als eerste op de vrouw afstapt?
Dat is toch wel veranderd?quote:Op maandag 19 april 2021 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo is de stelling niet waar? Er wordt toch verwacht dat de man als eerste op de vrouw afstapt?
Vrouwen kunnen ook soms de initiatief nemen, maar meestal is het toch wel de mannen...quote:
En wat denk je zelf waarom dat is?quote:Op maandag 19 april 2021 20:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook soms de initiatief nemen, maar meestal is het toch wel de mannen...
Weet niet, denk ik eerder dat mannen het beter aankunnen, om die eerste stap te zetten. Misschien zijn vrouwen te onzeker daarvoor?quote:Op maandag 19 april 2021 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat denk je zelf waarom dat is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |