In het westen zijn de lonen veel hoger, dus heel veel vrouwen uit die regio willen hier komen wonen en werken, dus een win-win situatie.quote:
Het is meer een kwestie van genoeg verdienen zodat ze hier een verblijfsvergunning krijgt.quote:Op maandag 19 april 2021 18:46 schreef donair het volgende:
[..]
In het westen zijn de lonen veel hoger, dus heel veel vrouwen uit die regio willen hier komen wonen en werken, dus een win-win situatie.
Wat wil je dan? Moeten dan hordes Nederlandse mannen hun hele leven lang ongewenst single blijven? Alsof dat een pretje is. Je ziet wat ervan komt, criminaliteit, rellen.quote:Op maandag 19 april 2021 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van genoeg verdienen zodat ze hier een verblijfsvergunning krijgt.
Wat ik wil heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 19 april 2021 18:51 schreef donair het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Moeten dan hordes Nederlandse mannen hun hele leven lang ongewenst single blijven? Alsof dat een pretje is. Je ziet wat ervan komt, criminaliteit, rellen.
Niet hordes mannen.quote:Op maandag 19 april 2021 18:51 schreef donair het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Moeten dan hordes Nederlandse mannen hun hele leven lang ongewenst single blijven? Alsof dat een pretje is. Je ziet wat ervan komt, criminaliteit, rellen.
Dus criminaliteit en rellen komt door mannen die ongewenst single zijn?quote:Op maandag 19 april 2021 18:51 schreef donair het volgende:
[..]
Je bent als ze komt nog zo veel jaar financieel aansprakelijk voor haar, omdat ze in eerste instantie geen recht heeft op enig sociaal vangnet.quote:Op maandag 19 april 2021 18:46 schreef donair het volgende:
[..]
In het westen zijn de lonen veel hoger, dus heel veel vrouwen uit die regio willen hier komen wonen en werken, dus een win-win situatie.
Daarbij heeft zij de broek aan (of uit) in huis. Ze zorgen goed voor hun kerel maar hebben duidelijk het voor het zeggenquote:Op maandag 19 april 2021 18:59 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zou het niet doen. Ik vind het wat triests hebben.
Daarnaast ziet iedereen dat je een of andere mooie vrouw uit Azie hebt gehaald omdat je hier niemand kan krijgen.
Lekker voor hem.quote:Op maandag 19 april 2021 18:34 schreef lisexxx het volgende:
Doe het niet
mijn oom is meer dan 15 jaar geleden opgelicht door zo n "lieve" Aziatische vrouw. Zit nu nog steeds met enorme schulden. Het was ook de schuld van mijn oom, althans in de zin dat hij te goedgelovig was.uiteindelijk bleek dat deze vrouw nog 15 andere Nederlandse (goedgelovige) mannen had. Ze heeft zich nooit meer in NL laten zien
Eigen Kweekquote:Op maandag 19 april 2021 19:23 schreef donair het volgende:
Vroeger was het veel gemakkelijker, tegenwoordig zijn de regels dusdanig aangescherpt dat het bijna niet meer te doen is om een meisje uit het buitenland te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |