Ja deze week. Er zal dit weekend wel een mislukt overleg zijn geweest tussen de muiters en de kapiteins binnen de UEFA.quote:Op maandag 19 april 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk omdat UEFA vandaag de nieuwe CL opzet wilde aankondigen
Dat is het één van de problemen. Landskampioen van land A stelt niks voor met nummer 10 van land B.quote:Op maandag 19 april 2021 09:47 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Dat kan, dan moeten ze maar met een aantrekkelijk alternatief komen voor de 12.
Vroeger was het een toernooi met alleen de landskampioenen...
Ook als die jongen geld ziet is hij weg.quote:Op maandag 19 april 2021 09:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Ons aller Frenkie zal toch wel tegen zijn? Die lieve jongen uit Arkel.
Wat gebeurd er met die clubs die een seizoen uit de roulatie zijn?quote:Op maandag 19 april 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, die founding clubs blijven voor eeuwig in die superleague waardoor er slechts 5 plekjes nog rouleerbaar zijn. Dat is precies wat ze nu niet hebben, zie bijvoorbeeld een Man Utd dat vrij regelmatig mag ploeteren in de EL
Weet niet hoor, voor sommige voetballers speelt meer dan alleen geld.quote:Op maandag 19 april 2021 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook als die jongen geld ziet is hij weg.
Het zijn net mensen.
Als 36 clubs niet teveel verlies is zouden ze wel moeten want want moeten ze anders dan met die paar roulerende clubs die gebant zijn door de UEFA?quote:Op maandag 19 april 2021 09:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zouden rijke eigenaars het risico willen lopen met hun speeltje om eruit te vliegen?
Met als doel om later meer geld te verdienen, maar ik snap je puntquote:Op maandag 19 april 2021 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet hoor, voor sommige voetballers speelt meer dan alleen geld.
Ik heb zelfs eens gehoord dat Berghuis geld heeft ingeleverd om bij Feyenoord te mogen voetballen.
PR-technisch niet zo'n handige maatregel natuurlijk. Ik zou eerder beginnen met de betrokken clubs uit de nationale competities te gooien dan dit?quote:
Best veel ook nog.quote:Op maandag 19 april 2021 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet niet hoor, voor sommige voetballers speelt meer dan alleen geld.
Ik heb zelfs eens gehoord dat Berghuis geld heeft ingeleverd om bij Feyenoord te mogen voetballen.
Als clubs die hieraan meedoen echt worden geweerd door de UEFA en nationale competities dan komt er een vaste club van 18 tot 20 clubs die zich afsplitsen en de rest heeft pech.quote:Op maandag 19 april 2021 09:51 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Als 36 clubs niet teveel verlies is zouden ze wel moeten want want moeten ze anders dan met die paar roulerende clubs die gebant zijn door de UEFA?
Ik zal ze missen als kiespijn.quote:Op maandag 19 april 2021 09:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als clubs die hieraan meedoen echt worden geweerd door de UEFA en nationale competities dan komt er een vaste club van 18 tot 20 clubs die zich afsplitsen en de rest heeft pech.
We leven niet in communisme.quote:
Vroeger + uitzondering = geen toekomst.quote:Vroeger was Rode Ster-Madrid heus wel leuk.
Daar ben ik mee eens. Maar als ze miljardair backing hebben, dan worden ze vanzelf wel beter met de tijd.quote:En wat zijn de beste clubs ? Arsenal, Tottenham ? Kom op
En krijgt PSG de CL cadeau.quote:Op maandag 19 april 2021 10:00 schreef Adames het volgende:
Wel pijnlijk
Als Arsenal en United al per direct worden geweerd uit de Europa League, krijg je nu als finale Roma - Villareal
Ze willen nu toch ook het geld gelijk verdelen onder 15 clubs ?quote:Op maandag 19 april 2021 09:59 schreef BookFreak het volgende:
[..]
We leven niet in communisme.
[..]
Vroeger + uitzondering = geen toekomst.
[..]
Daar ben ik mee eens. Maar als ze miljardair backing hebben, dan worden ze vanzelf wel beter met de tijd.
Zijn er roulerende clubs? Zo ja wat gebeurd er dan met die paar roulerende clubs die het volgend seizoen uitgerouleerd zijn?quote:Op maandag 19 april 2021 09:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als clubs die hieraan meedoen echt worden geweerd door de UEFA en nationale competities dan komt er een vaste club van 18 tot 20 clubs die zich afsplitsen en de rest heeft pech.
Dat kan dus gewoon nietquote:Op maandag 19 april 2021 10:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Zijn er roulerende clubs? Zo ja wat gebeurd er dan met die paar roulerende clubs die het volgend seizoen uitgerouleerd zijn?
Er zullen geen roulerende clubs zijn als dat betekent dat ze geweerd worden uit andere competities.quote:Op maandag 19 april 2021 10:02 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Zijn er roulerende clubs? Zo ja wat gebeurd er dan met die paar roulerende clubs die het volgend seizoen uitgerouleerd zijn?
Denk je dat die 12 clubs zich druk maken over een WK? Who cares about landenvoetbal...quote:Op maandag 19 april 2021 09:59 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dit is wel een goed machtsmiddel van de FIFA en de UEFA.
De bonden.quote:Op maandag 19 april 2021 10:04 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Denk je dat die 12 clubs zich druk maken over een WK? Who cares about landenvoetbal...
De rest van de wereldquote:Op maandag 19 april 2021 10:04 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Denk je dat die 12 clubs zich druk maken over een WK? Who cares about landenvoetbal...
Spelers wel hoorquote:Op maandag 19 april 2021 10:04 schreef BookFreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |