Deze presentator van Zapp is overigens meestal wel leuk/goed.quote:Op zondag 18 april 2021 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mannen laten meer scheten dan vrouwen...
Weer wat geleerd...
Is je zoontje met Sidney Smeets op je zolder.quote:Op zondag 18 april 2021 19:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ben ik de enige die elke 5 sec een kind hoort schreeuwen op de audioband?! Fucking irritant
Ja ken 'm niet maar ziet er wel chill uit hoe die 't brengt.quote:Op zondag 18 april 2021 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze presentator van Zapp is overigens meestal wel leuk/goed.
Wat doet Hans tussen al die nobuddies?quote:
Neeee het is afgelopen we moeten weer terug naar de bekerfinalequote:Op zondag 18 april 2021 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja ken 'm niet maar ziet er wel chill uit hoe die 't brengt.
Straks nog een verlenging ook.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neeee het is afgelopen we moeten weer terug naar de bekerfinale
Sowieso dat hele audioband conceptquote:Op zondag 18 april 2021 19:34 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ben ik de enige die elke 5 sec een kind hoort schreeuwen op de audioband?! Fucking irritant
Nummer 6 kan nog geen luciferhoutje breken met die armpjes.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet Hans tussen al die nobuddies?
Dat is altijd nogal effectief, een vrije trap van 40 meter op doel schieten.quote:
Ik zal jou anders eens naaien.quote:Op zondag 18 april 2021 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax staat niet voor om Feyenoord te naaien, typisch weer
Ja dit wordt 1-2 zo.quote:Op zondag 18 april 2021 19:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Roma heeft Ajax mentaal kapot gemaakt
Ik had in het begin van corona nog gehoopt dat de audiobandgebeuren rond deze tijd van FIFA/PES-kwaliteit zou zijn. We zijn heel een tijd verder en het is nog steeds kut.quote:Op zondag 18 april 2021 19:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Sowieso dat hele audioband concept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |