#feitenquote:
Ik denk een avondje doorzakken ofzo, het was niet om aan te zien.quote:Op zondag 18 april 2021 19:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax had nog donderdag een Europese kwartfinale in de benen. Wat Vitesse heeft gedaan in hun voorbereiding van de wedstrijd van het jaar is een raadsel.
Allemaal kramp en moe.
heeft ie jou persoonlijk wat aangedaan ofzo?quote:Op zondag 18 april 2021 19:55 schreef Shreyas het volgende:
Zag je die Martinez juichen![]()
Die gozer moet zich de rest van de week kapot schamen. Ajax onwaardige voetballer.
9 dagen rust vs 3 na een europese potquote:Op zondag 18 april 2021 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, Vitesse heeft terecht verloren ; Ajax heeft alleen niet terecht gewonnen. Niet vanwege die rode kaart, maar het algehele niveau. Mijn hemel zeg.
Nee, hij heeft deze bekerfinale verkloot door zijn geblunder en slechte spel.quote:Op zondag 18 april 2021 19:55 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
heeft ie jou persoonlijk wat aangedaan ofzo?
Nou ja ze speelden vandaag natuurlijk op 200%. Dat zal volgende week wel anders zijn, maar alsnog vraag ik het me af hoorquote:Op zondag 18 april 2021 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende week gaan we die gasten helemaal kapot maken (met 1-0 ofzo)
quote:
ja, wat is het nou.quote:Op zondag 18 april 2021 19:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Terechte winnaar, zeker met de route die Ajax heeft gehad. Weer een dubbel erbij binnenkort!
Ach, ik dacht dat het de godenzonen waren. Die zouden Vitesse wel even platwalsenquote:Op zondag 18 april 2021 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
9 dagen rust vs 3 na een europese pot.
Maar goed, wij spelen weer met Fer of Diemers.quote:Op zondag 18 april 2021 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja ze speelden vandaag natuurlijk op 200%. Dat zal volgende week wel anders zijn, maar alsnog vraag ik het me af hoor
Hebben wij veel Ramadanvolk in het elftal? #dtvquote:Op zondag 18 april 2021 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende week gaan we die gasten helemaal kapot maken (met 1-0 ofzo)
Zul je net zien dat Tannane en Bazoer wel opeens de vrije trappen erin schieten ipv richting de lichtmast.quote:Op zondag 18 april 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk is Vitesse volgende week weer zo slecht.
Ach, Ajax mist slechts zijn beste speler en heeft 39473874 meer wedstrijden gespeeld dan vitesse dit seizoen.quote:Op zondag 18 april 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat het de godenzonen waren. Die zouden Vitesse wel even platwalsen
Dit krijg je met die kletskoek de hele tijd uit Amsterdam.
Ja, nou.quote:Op zondag 18 april 2021 19:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Tannane en Bazoer wel opeens de vrije trappen erin schieten ipv richting de lichtmast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |