SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klinkt niet alsof dat een koopje isquote:
Ja geen idee eigenlijk, drink nooit cocktails maar als je zegt 10 euro per drankje dan vind ik het wel duur klinken.quote:Op zondag 18 april 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor een coctail valt wel mee.
Ik betaal het er ook niet voor maar als je van coctails houdt
Ja tis ook veel geld natuurlijk maar in den haag en denk rotterdam zijn dat niet hele vreemde prijzenquote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, drink nooit cocktails maar als je zegt 10 euro per drankje dan vind ik het wel duur klinken.
Ben sowieso al jaren niet meer uit geweest in een kroeg ofzo dus weet het ook niet meer haha.quote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tis ook veel geld natuurlijk maar in den haag en denk rotterdam zijn dat niet hele vreemde prijzen
Daarom in een baar maar gewoon bier of fris nemen en de cocktails voor thuis bewarenquote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tis ook veel geld natuurlijk maar in den haag en denk rotterdam zijn dat niet hele vreemde prijzen
Utrecht ook niet.quote:Op zondag 18 april 2021 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Samequote:Op zondag 18 april 2021 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben tegenwoordig een saaie huismuts.
Oh dat niet perse maar vind 10 euro voor 1 drankje echt teveelquote:
Dit klinkt meer als een sekte dan een winkel.quote:Op zondag 18 april 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[17:38, 18-04-2021] -: Prijs de Heer!!
[17:39, 18-04-2021] -: We hebben echt een mooi gebed gedaan voordat we gingen werken.
[17:39, 18-04-2021] -: Echt een top idee !! 🙌
ze hebben de target gehaald.
quote:Op zondag 18 april 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Mijn record met cocktails drinken was bij die foute cocktailbar in Eindhoven waar iedereen een tintje heeft, wilde alleen maar een of ander spannend grietje in bed en na een uurtje moest ik meer dan 500 euro afrekenen (en de schade aan haar Golfje IV die ze reed op weg naar huis dan) maar ja toch iets van halfslap gewipt meen ik me vaag te heugen.
nee we hebben 2 moslims en die dit typt is een christelijke die op zaterdag sabbath doet? Ben de naam kwijt van de stromingquote:Op zondag 18 april 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn dat dan allemaal strenge moslims ofzo?
Nee joh, griffo'squote:Op zondag 18 april 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn dat dan allemaal strenge moslims ofzo?
Over een maand is bitterbal om en slaakt ze hier ook onzin uit.quote:Op zondag 18 april 2021 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een sekte dan een winkel.![]()
Wako Sosas
Pannenkoeken met spek en kaas.quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
shit, wil pannenkoeken eten maar spek is op...
heeft @:bitterbal vast gejat..
Zwaar levenquote:Op zondag 18 april 2021 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar nu moet ik schoenen weer aan en naar super gaan voor spek
quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
shit, wil pannenkoeken eten maar spek is op...
heeft @:bitterbal vast gejat..
ja..quote:
pas maar op, straks roep ik @EttovanBelgie om je te feeden tot je er spijt van hebt..quote:Op zondag 18 april 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kon het niet laten. Ik ben een spektomaan
Is dat ballie haar manager?quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
[..]
pas maar op, straks roep ik @:EttovanBelgie om je te feeden tot je er spijt van hebt..
De ekte Griffo’s doen dit niet, die doen alles volgens het boekje. Wel harde (en vervelende) werkers.quote:
NOu ja deze bidt dus dat ze gezegend wordt om die target te halen. En als dat dat ook lukt dan denkt ze dat het komt omdat ze dus heeft gebeden. Ze laat bv haar kind thuis bidden voor haar op werkquote:Op zondag 18 april 2021 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ekte Griffo’s doen dit niet, die doen alles volgens het boekje. Wel harde (en vervelende) werkers.
Hier een stuk verderop zit ene refo stadje maar daar kun je goed kopen want alles moet volgens het woord des heeres worden opgelost.
Maar het heeft wel geholpen want de target is gehaaldquote:Op zondag 18 april 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja deze bidt dus dat ze gezegend wordt om die target te halen. En als dat dat ook lukt dan denkt ze dat het komt omdat ze dus heeft gebeden. Ze laat bv haar kind thuis bidden voor haar op werk
KOEKOEK
Goed voor de bonussssssssssquote:Op zondag 18 april 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het heeft wel geholpen want de target is gehaald![]()
Ja zie je, het werktquote:Op zondag 18 april 2021 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het heeft wel geholpen want de target is gehaald![]()
we staan gewoon op dezelfde plek hoorquote:Op zondag 18 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal werkt echt bij een rondtrekkend circus
En de bonus kan rechtstreeks naar de kerkquote:Op zondag 18 april 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goed voor de bonussssssssss
Prijs de heer
Volgens mij staat de vestiging gewoon stilquote:Op zondag 18 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal werkt echt bij een rondtrekkend circus
Wat heb je er bij?quote:Op zondag 18 april 2021 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Oke diepvries ovenpatat is toch wel lekker als het iets langer in de oven zit.
Welk geloof is dat? Jehova?quote:Op zondag 18 april 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja deze bidt dus dat ze gezegend wordt om die target te halen. En als dat dat ook lukt dan denkt ze dat het komt omdat ze dus heeft gebeden. Ze laat bv haar kind thuis bidden voor haar op werk
KOEKOEK
Wat is dat drankje? Ziet er zo lekker zomers uitquote:Op zondag 18 april 2021 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
Dit drankje was gelukkig geen 10 euro.
[ afbeelding ]
Nee het is een keer gezegd maar ben het vergeten. Die van jezus leeft denkt wel dat het einde der tijde nabij is. Of zij , die andere dat ook denkt weet ik niet maar die werkt vanwege het geloof niet op zaterdag.quote:
Zevendedagadventist? Calvinist? Mormoon?quote:Op zondag 18 april 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is een keer gezegd maar ben het vergeten. Die van jezus leeft denkt wel dat het einde der tijde nabij is. Of zij , die andere dat ook denkt weet ik niet maar die werkt vanwege het geloof niet op zaterdag.
hmmm geen idee.quote:Op zondag 18 april 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zevendedagadventist? Calvinist? Mormoon?
Gin tonic, of eigenlijk meer tonic gin want de verhouding ging verkeerd. En het is roze geworden door het diepvriesfruit wat er in ging. Ach, smaakt goedquote:Op zondag 18 april 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dat drankje? Ziet er zo lekker zomers uit
Ken je die Gin van Jonnie Boer? die is echt fucking lekker.quote:Op zondag 18 april 2021 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gin tonic, of eigenlijk meer tonic gin want de verhouding ging verkeerd. En het is roze geworden door het diepvriesfruit wat er in ging. Ach, smaakt goed.
Nou topkok, ik knutsel maar gewoon wat in elkaar hoor.quote:
Dat ziet er zo emo uit, I like it.quote:Op zondag 18 april 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die Gin van Jonnie Boer? die is echt fucking lekker.
Kruidig en extreem hip en wat prijzig maar lekker.quote:Op zondag 18 april 2021 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er zo emo uit, I like it.
Ik had gisteren aspergesquote:
quote:Op zondag 18 april 2021 19:17 schreef bitterbal het volgende:
E dat die asperge helemaal doordrenkt van de boter is en dan zo naar binnen glibbert
Dinsdag trouwen, rond een uur of elf?quote:Op zondag 18 april 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joh., met gekookt eitje, ham en gesmolten boter en gekookte aardappels
moet k werkenquote:Op zondag 18 april 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdag trouwen, rond een uur of elf?
quote:Op zondag 18 april 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
De kop van de asperge lust ik trouwens niet, vinden de meeste mensen maar raar maar die snij er ik er af.
is iets met die structuur wat niet klopt
"Hoiiiiii met de baas van Nederland, bitterbal is ziek, nou dat was het, niet terugbellen deze week of ik maak je compleet dood, ok nou doeiiii"quote:
Had ze een keer uit de oven. Was lekker. Met kaassaus. En beenham.quote:Op zondag 18 april 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoe waren ze? Doe je er ook gesmolten boter bij?
oke dan kan ik dinsdag wel trouwenquote:Op zondag 18 april 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoiiiiii met de baas van Nederland, bitterbal is ziek, nou dat was het, niet terugbellen deze week of ik maak je compleet dood, ok nou doeiiii"
quote:Op zondag 18 april 2021 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ze een keer uit de oven. Was lekker. Met kaassaus. En beenham.
Doe er bij gekookte ook geen boter bij.
Jij bent een grotere Kirby dan @Amarantha hèquote:
Wanneer is de KSC BBQ meet?quote:Op zondag 18 april 2021 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mijn buitenstopcontacten doen het prima allebei. Net wat kipshaslicks en wat oriëntaals gekruide varkenslapjes gegrild
Zo'n groot balkon heb ik nietquote:
Ik maak nog liever duizend papiersneetjes in mijn polsenquote:Op zondag 18 april 2021 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Er komt niks leuks op tv dus nu kijk ik dit.
[ afbeelding ]
Leuke meet was dat. Wel jammer dat ik de volgende dag om moest reizen met de trein vanwege een springer tussen Nijmegen en Den BOschquote:
@kwiwiquote:Op zondag 18 april 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maak nog liever duizend papiersneetjes in mijn polsen
Je kan Falcon and the winter soldier verder kijken. Of wat ahsquote:Op zondag 18 april 2021 19:34 schreef Amarantha het volgende:
Er komt niks leuks op tv dus nu kijk ik dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |