Zo simpel is hij ook weer niet als je alle verhalen hoort.quote:Op zondag 18 april 2021 17:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, sterven na vaccinatie zou mij eerder doen twijfelen aan de oorzaak. Bij Covid wéét je het heel zeker, dat kan niet missen namelijk.
Doe dan de 29e. Dan kan ik precies mijn vaccin nog krijgen voor die dagquote:Op zondag 18 april 2021 17:57 schreef Confetti het volgende:
Als er iets is wat dit kabinet niet heeft is het wel gezag over de decentrale overheden/veiligheidsregio's. De druk is te groot geworden om de 28e zonder versoepeling te laten doorgaan.
Hopelijk zijn we dan weer een miljoen vaccins verder. Het kan misschien net uit.
Mjah het probleem is juist het enorme maatwerk, mensen moeten gewoon eens beseffen dat het belangrijk is, als ik die verhalen hier hoor over: Wacht wel tot........... Onhandig dat...............quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, regel dan dat er op sommige locaties 1 of 2 dagen per week geprikt wordt. Help je zoveel mensen mee.
En zet de ziekenhuizen er veel meer voor in.
Die zijn gewoon nog steeds open. De bieb dan.quote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef raptorix het volgende:
Als Terassen open mogen krijg je natuurlijk weer dat geneuzel over de Culturele sector, dus verwacht dat Bibliotheken en Buurthuizen ook wel open mogen, komt iemand daar eigenlijk wel eens?
Maar ondertussen is die vertraging er. Als dit het oplost kan je ook sneller vaccineren.quote:Op zondag 18 april 2021 18:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het probleem is juist het enorme maatwerk, mensen moeten gewoon eens beseffen dat het belangrijk is, als ik die verhalen hier hoor over: Wacht wel tot........... Onhandig dat...............
Weet je wat onhandig is? De enorme vertraging die dit soort mensen veroorzaken.
Die zijn net zo open als de gewone winkels. Je kan boeken online bestellen en dan komen afhalen op afspraak.quote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef Mishu het volgende:
Die zijn gewoon nog steeds open. De bieb dan.
Wist ik niet eens, bij ons lopen vooral de boekenkastjes in de buurt heel goed, is echt enorm populairquote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als dat het geval is zou je het mss niet zeker weten. Wel dat covid er iig geen goed aan gedaan heeft.quote:Op zondag 18 april 2021 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo simpel is hij ook weer niet als je alle verhalen hoort.
Er gaan veel mensen dood met covid en een ander medisch probleem. Maar door welke van beide is diegene nou echt overleden?
Je had het probleem ook kunnen oplossen door gewoon te zeggen: Dit is uw vaccinatie afspraak, heeft u hele dringende redenen stuur dan de brief terug. Het is nou niet zo dat die lui druk zijn op het werk.quote:Op zondag 18 april 2021 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen is die vertraging er. Als dit het oplost kan je ook sneller vaccineren.
Bieb.quote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef raptorix het volgende:
Als Terassen open mogen krijg je natuurlijk weer dat geneuzel over de Culturele sector, dus verwacht dat Bibliotheken en Buurthuizen ook wel open mogen, komt iemand daar eigenlijk wel eens?
M'n ouders nodigen zichzelf uit bij mij.. lijkt me dat ik het volste recht heb om dat te weigeren.quote:Op zondag 18 april 2021 17:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, misschien niet handig. Maar ik verbaas mij vaak over de dingen waar kinderen zich dwingend tegenaan bemoeien bij hun ouders.
Nee helaas niet. Alleen gereserveerde boeken ophalen mag.quote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel graag naar de bieb, ik ben nogal een nieuwsfreak dus ging elke dag heen om 5 kranten te lezen, en dan nog alle tijdschriftenquote:
Gewoon de 31ste. @Djeezquote:Op zondag 18 april 2021 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dan de 29e. Dan kan ik precies mijn vaccin nog krijgen voor die dag
Lost het simultaan uitnodigen van doelgroepen die vertraging niet op? De snelle 73-er pikt dat plekje wel in hoor.. mag die trage 77-er zijn tijd nemenquote:Op zondag 18 april 2021 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen is die vertraging er. Als dit het oplost kan je ook sneller vaccineren.
Ik heb niks met tv en films, maar wel lezen ,lezen, lezen. Ben zo'n idioot die tijdens het ontbijt leest wat er op het pak yoghurt te lezen staat als de krant er toevallig ( nog ) niet is.quote:Op zondag 18 april 2021 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel graag naar de bieb, ik ben nogal een nieuwsfreak dus ging elke dag heen om 5 kranten te lezen, en dan nog alle tijdschriften
Gelukkig zelf redelijk verstandige ouders, gelukkig hadden we de mazzel dat 1 van de kleinkinderen al vrij vroeg Corona had gehad (18 jaar, weinig last gehad) het belangrijkste contact onderhield voor praktische zaken, voor de rest vaak op buiten visite, gewoon een tafel op zijn kopse kant zodat je altijd 3 meter afstand houd, prima manier om sociale contacten te onderhouden.quote:Op zondag 18 april 2021 18:06 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
M'n ouders nodigen zichzelf uit bij mij.. lijkt me dat ik het volste recht heb om dat te weigeren.
Ik wil niet op mn geweten hebben dat m'n ouders overlijden door mijn schuld, zoals bij m'n nichtje en haar vriend is gebeurd.
Die maatregelen halen totaal niets uit, we zitten nu inmiddels al een jaar lang in deze pandemie en al die lockdowns, avondklokken, ophokplichten enz. enz. halen totaal niets uit. De enige oplossing is vaccineren, maar daar wil de EU liever niet te veel geld aan uit geven. Liever smijt men miljarden over de balk aan een dystopische testsamenleving.quote:Op zondag 18 april 2021 16:31 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het duurt te lang, omdat de maatregelen te slap waren. Met enkel alle publieke ruimtes sluiten, maar voor de rest niets doen aan bijvoorbeeld thuisbezoek dan redt je het als overheid gewoon niet om het aantal besmettingen goed omlaag te krijgen. Toen het aantal besmettingen eindelijk wat omlaag gingen, gingen alweer de basisscholen open en dat betekende gelijk het einde van de daling van het aantal nieuwe besmettingen.
Als 13-14 jarige de Winkler Prins gelezen, dus alle 22 delenquote:Op zondag 18 april 2021 18:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb niks met tv en films, maar wel lezen ,lezen, lezen. Ben zo'n idioot die tijdens het ontbijt leest wat er op het pak yoghurt te lezen staat als de krant er toevallig ( nog ) niet is.
Bieb alleen maar voor afhalen.quote:Op zondag 18 april 2021 18:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit wordt natuurlijk meegenomen. Daarom lijkt het nieuws een beetje tegenstrijdig met de huidige cijfers. Tegen die tijd zijn we ruim een miljoen prikken verder en zijn de effecten in de groep 70-79 zichtbaar. Ook zal een daling van de besmettingen zijn ingegaan.quote:Op zondag 18 april 2021 17:57 schreef Confetti het volgende:
Als er iets is wat dit kabinet niet heeft is het wel gezag over de decentrale overheden/veiligheidsregio's. De druk is te groot geworden om de 28e zonder versoepeling te laten doorgaan.
Hopelijk zijn we dan weer een miljoen vaccins verder. Het kan misschien net uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |