jij bent geen fan van hem he?quote:Op zondag 18 april 2021 14:37 schreef Sabata het volgende:
Jack lekker laten zitten ook als Kampus geen long covid blijkt te hebben.
des te leuker voor onsquote:Op zondag 18 april 2021 14:34 schreef Mothzor het volgende:
50% droog en 50% zeiknat, dat wordt chaos. Hoop dat het nog wel even door blijft regenen.
Of de helft van de race achter de SC aanhobbelenquote:
Die gruwelijk natte race, volgens mij vorig jaar, in Turkije was ook geen bal aan.quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of de helft van de race achter de SC aanhobbelen
Een Verstappen 2020quote:Op zondag 18 april 2021 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus hij doet grosjeantje Brazilië 2016
Schuldig uwe edelachtbare. Hij laat niemand uitpraten en schreeuwt overal doorheen als het interessant wordt, zelfs Ho Pin en Doornbos worden hem af en toe zat. Ik kijk de voorbeschouwingen en nabeschouwingen niet vanwege hem en volg nog liever de Oostenrijkse tv zenders ORF en Servus TV. Olav kan ik ondanks zijn vele fouten nog wel hebben, want hij heeft hart voor de zaak. Kampus speelt de rol van domme supporter die een show moet presenteren en per se het mannetje wil uithangen dat alles zou weten, maar eigenlijk nergens verstand van heeft. Jack en ook Bas hebben er geen verstand van, maar zijn goed als presentator en laten mensen die er wel verstand van hebben ook hun punt maken. Rob Kampus is daar te hanig voor.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
"Als we zo terug komen, gaan we racen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |