Work on your skillz and your love for humans.quote:
quote:Op zondag 18 april 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Deze klopt (said it before a few times) but I can get away with ya that I think.
Hier moet ik wel weer om lachen.quote:Op zondag 18 april 2021 14:25 schreef Treinhomo het volgende:
Fijn dat je je eerst door ruim 50 posts aan vaginamonoloog heen moet worstelen.![]()
OT:
Ergens gaandeweg rond de twee minuten is die mooi he?quote:
Pffff...t mooi !!!quote:Op zondag 18 april 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens gaandeweg rond de twee minuten is die mooi he?
I rent a room with all our stuffquote:
quote:Op zondag 18 april 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I rent a room with all our stuff
When you come home I'd lift you up
And there's only the two of us
Black out
Ik heb eigenlijk niks met Alice Cooperquote:
Ik heb verder ook niks met Alice Cooper, maar vind dit nummer wel heel mooi.quote:Op zondag 18 april 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks met Alice Cooper
Ik kocht vroegah vaak een hele CD voor 1 goed nummer. Dit was het enige nummer ooit waar ik een 4CD box voor gekocht hebquote:
Theretherequote:
Jij ook al ? Hahaha, altijd maar hopen dat de rest ook goed wasquote:Op zondag 18 april 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kocht vroegah vaak een hele CD voor 1 goed nummer. Dit was het enige nummer ooit waar ik een 4CD box voor gekocht hebGelukkig stond er nog meer moois op Burning Heart 1 t/m 4.
Wat vaker niet dan wel het geval wasquote:Op zondag 18 april 2021 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij ook al ? Hahaha, altijd maar hopen dat de rest ook goed was
quote:
Oh 16 Horsepower vind ik wel echt hl goed, maar snap wel wat je bedoelt. 😉quote:Op zondag 18 april 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat vaker niet dan wel het geval was![]()
Faith no More - Ashes to Ashes, de rest was bagger
16 Horsepower - 3 goeie nummers van de 16 ofzo
Shakespears Sister ook misschien een kwart de moeite waard![]()
Nog niet te spreken over de concerten waar je 10-12 uur in de regen stond voor 2 uur show wat dan ook nog anderhalf uur bagger was. Voor 60-80-100 gulden per kaartje.
En maar janken over Rechten als we bootlegs gingen maken
Oeh, dat is lang geledenquote:
Nou ja iedereen die 16HP berhaupt KENT vindt ze heel goedquote:Op zondag 18 april 2021 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh 16 Horsepower vind ik wel echt hl goed, maar snap wel wat je bedoelt. 😉
Nee dat is dezequote:Op zondag 18 april 2021 22:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar is ze leuk ja. Maar leukste vrouw ooit?
Ik dacht nog, waarom kan ik die songtekst helemaal meezingen en die sterke vibe.quote:
Bijnaquote:
Hier lijk je echt zoveel op, nou ja nog wat heftiger wel, mooi wel lieverdquote:
Heh, die ken ik echt niet.quote:Op maandag 19 april 2021 01:04 schreef UitStraling het volgende:
Luister deze nu al voor de 12e keer of zo
Je herkent je broertje toch nog wel?quote:
Ehhh, als je Duits gaat beginnenquote:Op maandag 19 april 2021 01:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je herkent je broertje toch nog wel?
*duikt weg voor creepy oomquote:
Hahaquote:Op maandag 19 april 2021 01:31 schreef UitStraling het volgende:
Keihard meezingen. misschien wel de lekkerste plaat van de laatste 3, 10, 15, ?jaar en het is m'n plaatje met Yves, lekkerder bestaat er eigenlijk niet![]()
Clawfingerquote:
quote:
😉quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Vanaf volgende week weer lekker shoppen![]()
![]()
Oeiquote:
Hahaha, gewoon een leuk liedje, not how i rollquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon een leuk liedje, not how i roll
Nee tochquote:
Ik ook niet..ja, weleens hartenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2021 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet..ja, weleens hartenhahaha
Wow, da’s echt een band waar ik 25 jaar niet aan gedacht heb.quote:
Die zijn ook al 25 jaar niet relevant meer haha.quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:24 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, da’s echt een band waar ik 25 jaar niet aan gedacht heb.
Was mn allereerste concert in mn leventje, zo'n 27 jaar geleden alweer. 😁quote:Op dinsdag 20 april 2021 20:24 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, da’s echt een band waar ik 25 jaar niet aan gedacht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |