abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2003 @ 03:20:22 #1
34086 Monaco
Principaute De Monaco
pi_8127656
Ze is poeslief, slim en ik vind haar knap...
Maar ze is onzeker, onzeker en nog eens onzeker over haarzelf.

Ik probeer van alles, uiteraard niet te overdreven, maar alles om haar op haar gemak te voelen en dat ze niet bang hoeft te zijn en dat ik haar meer dan leuk vind...

Alleen als dit zo door gaat dan kan haar angst waarheid worden.. Ik loop namelijk al een tijdje op mijn tenen. Het is niet zo dat mijn geduld op is... maar wel dat ik een beetje moedeloos word..

Ze informeert ook telkens naar mijn ex'en terwijl ik het daar niet over wil hebben.. Is bang dat ik weg ga en zo (ze heeft slechts 2 vriendjes gehad, terwijl ik tig one night en andere relaties). En ik ben bang dat juist mijn "ruige" verleden haar nog meer onzeker maakt..

Vorstendom aan de middellandse zee, 149 ha, ca. 25.000 inwoners. Hoofdstad Monte Carlo ca. 11.000 inwoners.
pi_8127710
lekker klote is dat.

ik heb er ook zoeen gehad. die kon ik echt niet helpen en het was
snel uit.

verwacht niet dat je het snel kan laten omslaan zo, tijd zal een belangrijk iets zijn hierin.

geef het een maandje of wat zou ik zeggen, misschien komt ze
onverwacht snel los ofzo.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 27 januari 2003 @ 04:02:35 #3
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8127730
quote:
Op maandag 27 januari 2003 03:50 schreef mighty_myte het volgende:
lekker klote is dat.

snel uit.

verwacht niet dat je het snel kan laten omslaan zo, tijd zal een belangrijk iets zijn hierin.

geef het een maandje of wat zou ik zeggen, misschien komt ze
onverwacht snel los ofzo.

Je klinkt niet echt als de geschikte persoon om relatie advies te geven.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8127736
whahaha, waar baseer je dat op?
  maandag 27 januari 2003 @ 04:13:44 #5
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8127745
quote:
jezus wat een gezeik. dan duurt het bij mij niet lang meer hoor, de relatie
quote:
lekker klote is dat.
snel uit.
Het klinkt niet alsof je al een beetje een serieuze relatie achter de rug hebt... of in ieder geval een waarbij je zielsveel van iemand houdt.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8127751
eigenlijk niet nee. maarja, wie zegt dat het daarom gaat hier...
  maandag 27 januari 2003 @ 04:27:07 #7
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8127765
quote:
Op maandag 27 januari 2003 03:20 schreef Monaco het volgende:

Ik probeer van alles, uiteraard niet te overdreven, maar alles om haar op haar gemak te voelen en dat ze niet bang hoeft te zijn en dat ik haar meer dan leuk vind...

Alleen als dit zo door gaat dan kan haar angst waarheid worden.. Ik loop namelijk al een tijdje op mijn tenen. Het is niet zo dat mijn geduld op is... maar wel dat ik een beetje moedeloos word..

Ze informeert ook telkens naar mijn ex'en terwijl ik het daar niet over wil hebben.. Is bang dat ik weg ga en zo (ze heeft slechts 2 vriendjes gehad, terwijl ik tig one night en andere relaties). En ik ben bang dat juist mijn "ruige" verleden haar nog meer onzeker maakt..

Ik weet niet hoelang jullie een relatie hebben en hoe oud jullie zijn maar kan wel zeggen blijf erover praten en gun haar de tijd.Ik herken het over het onzeker zijn en nu naar een jaar een relatie te hebben voel ik me steeds zekerder en daardoor steeds lekkerder in mn vel zitten..Erg fijn dus
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8127767
[quoteIk weet niet hoelang jullie een relatie hebben en hoe oud jullie zijn maar kan wel zeggen blijf erover praten en gun haar de tijd.Ik herken het over het onzeker zijn en nu naar een jaar een relatie te hebben voel ik me steeds zekerder en daardoor steeds lekkerder in mn vel zitten..Erg fijn dus
[/quote]

oprecht gefeliciteerd

pi_8127771
Mijn vriendin is nog altijd onzeker over haarzelf, terwijl ze een ontzettend lekker ding geworden is de afgelopen jaren. Veel meiden hebben vroeger een klein minderwaardigheid-complexje opgelopen en raken dat niet kwijt, zelfs niet naarmate ze HOTHOTHOTTER worden....
Ze is vaak bang dat ze me kwijtraakt aan ex-en of andere 'gewone' vriendinnen, bang dat mijn vrienden haar niet moeten, band dat ze dik of lelijk is.

wees er maar blij mee, ze denkt dat ze blij moet zijn met jou als vriend....

maandag 27 januari 2003 @ 05:14:20 #10
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8127803
foetsie

[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 27-01-2003 21:59]

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8127976
Ik moet me toch een klein beetje aansluiten bij dat "zachte heelmeesters...."

Mijn vorige relatie was er een met iemand die ook erg onzeker was.... En wat ik ook zei, het was niet goed. De ene keer, als ze vroeg "Hoe zie ik er uit?" zei ik "heel goed schat", en kreeg ik te horen dat ik wel aan moest geven als het niet zo was. De andere keer zei ik "Nou, je haar zat gister beter" en kreeg ik te horen dat ik haar meer zelfvertrouwen moest geven. Het was geen makkelijke relatie.

Mijn huidige vriendin was ook altijd onzeker.... Als ze vroeg "Ben ik dik schat" zei ik dus ook gewoon "Ja hoor, maar dat geeft niet" en dan wist ze dat ik haar zat te stangen.... Natuurlijk vraagt ze dat soort dingen nogsteeds af en toe, maar hooguit een keer per maand of zo, nou dan gooi ik haar weer zo'n snedige reactie toe, dan glimlacht ze een keer en weet precies wat ik bedoel....

Helaas zijn er echter wel personen op deze wereld die hun zelfvertrouwen in het verleden vernietigd hebben zien worden door vrienden, ouders, zussen, broers, of andere omgevingsmensen. Daar zal zo'n aanpak niet bij werken, en daar is het enige wat je kunt doen is geduldig proberen met tijd te bewijzen dat ze niet zo onzeker hoeft te zijn.

pi_8127980
Ik moet je wel zeggen dat ik een paar zaken wel een beetje herken in mijn relatie zoals ik die met mijn vriendin heb.

In het begin was zij ook nogal onzeker over allerlei zaken.
Als we naar vrienden gingen deed ze zo haar best om een goede indruk te maken /etc.
Ik vertelde haar altijd dat iedereen haar mocht en dat ze gewoon relaxt haarzelf moest blijven. Uiteindelijk hielp dit wel.
Ook over haar uiterlijk was ze onzeker (dit is wel een beetje vrouwen eigen). Ook hierin speel jij weer een belangrijke rol.
Je moet nl proberen te complimenteren uit een onverwachte hoek.
Meestal staat je vriendin voor de spiegel en wacht ze op een compliment.
Probeer dit soort situaties dus te voorkomen!!

Verder moet je bij jezelf realiseren dat je nu gekozen hebt voor een wat serieuzere relatie.
Je zegt dat je een ruig verleden hebt.
Het feit dat je vriendin hier ook onzeker over is is waarschijnlijk dat jij hier nog wel eens mee geconfronteerd wordt. (bv door vrienden /etc)
Zorg er dan ff voor dat je vriendin dit soort dingen fftjes niet hoort.(maar ik kan er naast zitten)

maandag 27 januari 2003 @ 08:08:51 #13
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_8127984
Mijn vriendin is ook redelijk onzeker. En door mijn relatief ruige verleden voor deze leeftijd maakt het haar nog wat onzekerder. Vooral aan het begin dan, nu is het wel over. Je moet vertrouwen kunnen winnen om te laten zien dat je verandert ben en geen "player" meer bent... Suc6!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_8128123
´tis vervelend, maar het voordeel is wel dat zo 1tje het zich niet kan veroorloven vreemd te gaan, na jouw zo op je hielen te zitten
Lambo of Rekt
  maandag 27 januari 2003 @ 11:06:03 #15
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8129390
Mijn vriendin was vroeger ook heel erg onzeker - over zichzelf, over ons, en over een andere vriendin die mij volgens haar ook leuk vond, dan kan je lullen wat je wil, ze gelooft je toch niet (en dat terwijl ze echt een onwijs mooie meid is).

Langzaamaan (we hebben nu al meer dan 2,5 jaar verkering) werd die onzekerheid over ons steeds minder. Ze is het nog wel, heeft veel bevestiging nodig, en net als de andere Fok!kers hier geef ik die expres niet altijd, maar het gaat prima momenteel.

De bottom line is dat het je helemaal niet hoort uit te maken - als je niet het gevoel hebt dat je genoeg van haar houdt dan moet je heel goed na gaan denken.

maandag 27 januari 2003 @ 21:47:25 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8142036
Jammer Monaco...

Jij kunt je vriendin geen zelfvertrouwen geven. Dat kan alleen 'van binnenuit' komen. Want ze gelooft je ws toch niet ("Ja, je zegt nu wel dat ik mooi/lief/niet dik/whatever ben, maar vind je dat ook echt???").

Ik kan me goed voorstellen dat je geduld op raakt. Maar om dat nu zo tegen haar te zeggen .

Wat mss helpt (heeft mij ooit wel geholpen): exen zijn niet voor niets exen. Maak haar duidelijk dat je nu toch wel een echt steady relatie wil. Met haar. En vertel ook waarom je dat juist met haar wil. Tenminste, als dat oprecht zo is .

En imo kun je haar ook best vertellen hoe jij je voelt onder het feit dat ze jou constant om bevestiging vraagt.

Nou, sterkte, ik hoop dat het nog te redden is.
Hm, dat klinkt wel wat fatalistisch...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8173245
Dit klinkt me heel erg bekent in de oren. Mijn vriendin is ook onzeker over alles, over "ons", over haar uiterlijk, over haar studie, enz...
Je moet haar proberen gerust te stellen en haar de tijd te geven, als je echt van haar houd doe je dat. Probeer haar met argumenten te laten inzien dat haar beslissingen juist zijn of steun haar in alles.

Zelf geef ik haar ook de tijd, zij heeft twee vervelende relatie's gehad en voor mij is dit de eerste echte relatie. Ze is dus bang dat ze mij het zelfde aan doet als die andere twee haar hebben aangedaan....
Je kunt haar stunen, maar uiteindelijk zal ze zelf alles moeten doen.

pi_8173718
Ik ben van mezelf uit best wel onzeker, maar als ik heel eerlijk ben dan hoor ik ook wel graag van mijn verloofde dat het heel veel van mij houdt en niet van plan is om het uit te maken.

Uit zichzelf zegt hij niet zo snel wat hij ergens van vind, hij gaat er van uit dat ik dat wel weet.

Verder is hij heel eerlijk over uiterlijk en wat daar bij hoort. Hij vind mij niet te dik, ik vind van wel (hoe kan het ook anders, vrouwen!!!) dus helpt hij me nu om 5 kilo af te vallen.

Ook al ben je niet echt onzeker, ik denk dat je toch graag hoort dat de ander van je houdt en bij je blijft, en als hij dat niet uit zichzelf zegt dan vraag je er toch gewoon om

...
pi_8178580
quote:
Op maandag 27 januari 2003 03:20 schreef Monaco het volgende:

ken het; blijf gewoon jezelf. Ik heb alle bergen beklommen om de onzekerheid van mn ex weg te halen, maar vaak werkt het ook nog averechts. Zij moet er aan werken.
  woensdag 29 januari 2003 @ 18:20:09 #20
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8179627
Stel de situatie is andersom! Als jij zo mega onzeker was zou ze dan bij jou blijven??

jongens lijken vaak grotere watjes dan meisjes als het om relaties gaat

Je leeft maar één keer...
pi_8202279
Ik denk als je het uitmaakt dat zij nog onzekerder gaat voelen... En misschien dat het dan verkeerd afloopt...

En waarschijnlijk als je het uitmaakt krijg je naar je hoofd gegooid: "Zie je wel dat ik gelijk had..." Dan flipt ze m helemaal.... Het enigste wat je eigenlijk kan doen is praten, praten en nog eens praten...

Als je kei veel van haar houd dan zal dat toch geen probleem zijn??

IIG veel suc6...

vrijdag 31 januari 2003 @ 13:51:05 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8203404
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:55 schreef Gertsan het volgende:
Ik denk als je het uitmaakt dat zij nog onzekerder gaat voelen... En misschien dat het dan verkeerd afloopt...
Ach kom .
Daar is ze zelf verantwoordelijk voor hoor!
pi_8203701
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ach kom .
Daar is ze zelf verantwoordelijk voor hoor!

Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Onzekerheid kies je niet voor! Je wordt zo gemaakt door de druk die mensen op je zetten om te presteren... Vaak draait men na een tijd wel bij als ze beseffen dat het te ver gaat... Maar je kunt onzekerheid nooit 100% wegnemen in een korte tijd...

Ze is er in mijn ogen NIET verantwoordelijk voor dat zij onzeker is....

(Spreek uit ervaring)

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:10:16 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8203814
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:05 schreef Gertsan het volgende:
(Spreek uit ervaring)
Ik ook .

Natuurlijk is zij wel zelf verantwoordelijk voor zichzelf. En daar hoort haar onzekerheid bij.
Wie wil je er dan verantwoordelijk voor achten? Monaco? Haar ouders? De buurman?
Ze is volwassen (toch, Monaco ), dus is ze zelf verantwoordelijk voor haar leven, haar 'zijn', en zichzelf.

pi_8203874
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik ook .

Natuurlijk is zij wel zelf verantwoordelijk voor zichzelf. En daar hoort haar onzekerheid bij.
Wie wil je er dan verantwoordelijk voor achten? Monaco? Haar ouders? De buurman?
Ze is volwassen (toch, Monaco ), dus is ze zelf verantwoordelijk voor haar leven, haar 'zijn', en zichzelf.

Jah, maar onzekerheid is niet zo snel te veranderen.... Ze kan niet van het ene op het andere moment zeggen: "Ik ben verantwoordelijk dus ik ben niet meer onzeker!!" DAt werkt niet hoor...

Was het maar zon feest!

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:39:20 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8204350
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:12 schreef Gertsan het volgende:

[..]

Jah, maar onzekerheid is niet zo snel te veranderen.... Ze kan niet van het ene op het andere moment zeggen: "Ik ben verantwoordelijk dus ik ben niet meer onzeker!!" DAt werkt niet hoor...

Was het maar zon feest!

Oh, maar dat beweer ik ook niet. Ik weet wel beter .
Ik vind alleen niet dat het Monaco zijn 'taak' is om haar zekerder van zichzelf te maken. Trouwens, dat kan hij niet eens. Dat kun je alleen maar zelf.

Dus ik begrijp heel goed dat als de topicstarter continue op zijn tenen loopt, zijn woorden afweegt, haar bevestiging moet geven, niet spontaan meer kan reageren omdat zij zich dan wellicht gekwetst voelt, dat die relatie dan niet zo heel leuk is .

pi_8204516
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:39 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, maar dat beweer ik ook niet. Ik weet wel beter .
Ik vind alleen niet dat het Monaco zijn 'taak' is om haar zekerder van zichzelf te maken. Trouwens, dat kan hij niet eens. Dat kun je alleen maar zelf.

Dus ik begrijp heel goed dat als de topicstarter continue op zijn tenen loopt, zijn woorden afweegt, haar bevestiging moet geven, niet spontaan meer kan reageren omdat zij zich dan wellicht gekwetst voelt, dat die relatie dan niet zo heel leuk is .

Jah oke... Daar heb je gelijk in... Het is ook niet fijn, maar waarom zou hij zolang hij van haar houd (zie eerste post) en positief over haar is meteen uitmaken vanwege onzekerheid??

Het is ook niet zijn zaak om haar zekerder te maken, maar waarom zou je iets moois kapot maken voor iets wat nog kan veranderen??

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:56:17 #28
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8204670
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:47 schreef Gertsan het volgende:
Het is ook niet zijn zaak om haar zekerder te maken, maar waarom zou je iets moois kapot maken voor iets wat nog kan veranderen??
Is het wel zo mooi als je je erg aanpast omdat je partner zo onzeker is?
Of zou je graag willen dat het zo mooi is?
pi_8205471
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Is het wel zo mooi als je je erg aanpast omdat je partner zo onzeker is?
Of zou je graag willen dat het zo mooi is?

Waarom zou hij zich helemaal aanpassen?? Het is in een relatie een polder model... Geven en Nemen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')