abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2021 @ 23:50:27 #226
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199119050
Pfoeh..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 22 april 2021 @ 23:52:03 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199119065
Getafe is wel echt een ongekende kutploeg.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 22 april 2021 @ 23:52:03 #228
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_199119066
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_199119079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:46 schreef Oriente het volgende:

[..]

Denk je dat Bryan Gíl volgend seizoen bij Sevilla zal spelen of zullen ze hem weer verhuren?
Ik vind dat zo'n toffe jonge speler. Hij doet me ook een beetje denken aan JC qua uiterlijk :') :@
Ik zit niet blind op het Sevilla-nieuws maar ik denk dat de keuze aan hem is: in principe heeft Sevilla genoeg andere wisselopties maar met CL/Copa Del Rey en het wezen van 38 wedstrijden, wat heel veel is, kan hij gewoon genoeg basisplekken krijgen.

En anders zie ik ook even niet waar hij zo direct kan spelen als huurling. Het blijft een speler die in een agerend, hoog verdedigend elftal moet spelen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199119090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:54 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik zit niet blind op het Sevilla-nieuws maar ik denk dat de keuze aan hem is: in principe heeft Sevilla genoeg andere wisselopties maar met CL/Copa Del Rey en het wezen van 38 wedstrijden, wat heel veel is, kan hij gewoon genoeg basisplekken krijgen.

En anders zie ik ook even niet waar hij zo direct kan spelen als huurling. Het blijft een speler die in een agerend, hoog verdedigend elftal moet spelen.
Dan zou ik gewoon lekker voor m'n kans bij Sevilla gaan als ik hem was. Ik denk dat hij het prima aan kan.
pi_199119114
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:55 schreef Oriente het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon lekker voor m'n kans bij Sevilla gaan als ik hem was. Ik denk dat hij het prima aan kan.
Als directe optie achter Ocampos moet 'ie het gewoon doen. Kan me de beelden nog herinneren van de clash eind jan/begin feb dat Lopetegui druk met hem aan het kletsen was.

Weinig andere hoog succesvol pressende teams dan Sevilla, Eibar.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199119135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:59 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Als directe optie achter Ocampos moet 'ie het gewoon doen. Kan me de beelden nog herinneren van de clash eind jan/begin feb dat Lopetegui druk met hem aan het kletsen was.

Weinig andere hoog succesvol pressende teams dan Sevilla, Eibar.
Ben benieuwd. Zou leuk zijn als Eibar er nog in blijft maar dat lijkt steeds onwaarschijnlijker :{
pi_199119164
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:02 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Zou leuk zijn als Eibar er nog in blijft maar dat lijkt steeds onwaarschijnlijker :{
Alleen in januari gewonnen van Granada in 2021, maar hebben het eigenlijk al in februari/maart vergooid door de reeks tegen directe concurrenten te verpesten. Is gewoon kwaliteit, helaas. Scoren verreweg niet genoeg, te afhankelijk van een met alle respect jonge snotneus Gil. Dan houdt het gewoon op.

Het is nog niet onmogelijk, maar zou miraculeus zijn als het ze alsnog lukt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199119172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:05 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Alleen in januari gewonnen van Granada in 2021, maar hebben het eigenlijk al in februari/maart vergooid door de reeks tegen directe concurrenten te verpesten. Is gewoon kwaliteit, helaas. Scoren verreweg niet genoeg, te afhankelijk van een met alle respect jonge snotneus Gil. Dan houdt het gewoon op.

Het is nog niet onmogelijk, maar zou miraculeus zijn als het ze alsnog lukt.
Klopt. Ik hoop dat ze snel weer terugkeren en dat ze niet een paar seizoenen blijven hangen in de Segunda.
pi_199119184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:07 schreef Oriente het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoop dat ze snel weer terugkeren en dat ze niet een paar seizoenen blijven hangen in de Segunda.
Zal ook wel afhangen van wat er met Mendilbar gebeurt, denk ik.

Als ze nog iets willen, moet het in de komende twee duels. Real Sociedad kunnen ze daar met alle afwezigheden op een goede dag hebben, en de ander is tegen Alavés.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199119205
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Zal ook wel afhangen van wat er met Mendilbar gebeurt, denk ik.

Als ze nog iets willen, moet het in de komende twee duels. Real Sociedad kunnen ze daar met alle afwezigheden op een goede dag hebben, en de ander is tegen Alavés.
Sociedad zal ondanks de afwezigen pittig zijn, Alavés moet toch stiekem wel kunnen.
pi_199119211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 00:14 schreef Oriente het volgende:

[..]

Sociedad zal ondanks de afwezigen pittig zijn, Alavés moet toch stiekem wel kunnen.
Vandaag werkte de Carlos Fernandez - Isak link-up prima maar de eerstgenoemde besloot na al gewisseld te zijn nog even geel te pakken vanaf de tribune. Die is dus geschorst (lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199119239
Ik hou het op Elche en Valladolid.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199123745


@Bolasie en ik staan volledig achter Unai Emery.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199126493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]

@:Bolasie en ik staan volledig achter Unai Emery.
Gaat ie niet sparen voor Arsenal of is plek 5 voor Europa League nog rullevant?
pi_199126586
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 17:34 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Gaat ie niet sparen voor Arsenal of is plek 5 voor Europa League nog rullevant?
5 en 6 = groepsfase EL
7 = Conference p/o

Villarreal heeft nog een pittig schema (Barça, Real Madrid, Sevilla o.a.) en kunnen onmogelijk alleen gokken op EL-eindwinst imo. Granada hijgt ook nog een béétje in de nek, ondanks dat die ook allemaal pittige opponenten hebben.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199138095


Elche wint van het tegen defensieve ploegen altijd matige Levante met 1-0.

Met Valladolid v Cádiz en Huesca v Getafe dit weekend kan het alleen maar leuker worden onderin, @Szura .
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:14:32 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199138174
Teveel ploegen die ik er graag uit zie vliegen voor het aantal degradatieplekken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199138185
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Teveel ploegen die ik er graag uit zie vliegen voor het aantal degradatieplekken
Ik wil Huesca, Alaves, Getafe en Alaves allemaal niet. Allemaal saaie ploegen, waar Getafe zonder Bordalas sowieso niets meer waard zal zijn.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 24 april 2021 @ 16:19:56 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199138217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:16 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik wil Huesca, Alaves, Getafe en Alaves allemaal niet. Allemaal saaie ploegen, waar Getafe zonder Bordalas sowieso niets meer waard zal zijn.
Die ene keer Alaves is zeker Elche? Onvoorstelbaar als die erin blijven, waardeloze aids.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199138390
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 16:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Die ene keer Alaves is zeker Elche? Onvoorstelbaar als die erin blijven, waardeloze aids.
Elche zit echt niets in. Ze hebben echt geen speler waarvan ik denk ''Hm, goh, leuke voetballer''. Mojica en Fidel misschien, maar dat is het.

Alaves heeft een stel dronken wappies die het beleid voeren, heb ik het idee. Die doen oprecht maar wat, al jaren, en hebben flinke mazzel dat Pacheco een uitstekende keeper is en Lucas Perez/Joselu voor Liga-begrippen steengoede aanvallers zijn.

Huesca is het Excelsior van de Spaanse velden. Die wil ik sowieso weg hebben hoe sympathiek hun werken ook zijn onder Pacheta.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199141351
Hazard op de bank, mooi man.
pi_199141581
Net Valencia v Alaves gezien: Gracia moet echt ontslagen worden.

Zie Alaves zich wel veilig spelen in de komende drie duels tegen Eibar, Levante en Elche.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199141856
Jammer dat Fekir zo nodig rood moest pakken woensdag.

Benieuwd wat Pellegrini in gedachten heeft. Joaquin en Lainez in de basis; Juanmi en Ruibal als subs..?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199143104
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Fekir zo nodig rood moest pakken woensdag.

Benieuwd wat Pellegrini in gedachten heeft. Joaquin en Lainez in de basis; Juanmi en Ruibal als subs..?
Inderdaad een gemis. Real ook doffe ellende.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')