Nu is pure shit MTV. Oorlepraquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:09 schreef TLC het volgende:
Bazenzender dat MTV80's, nu ABBA
The winner takes it all
Waarom altijd zo negatief doen als iemand wat over zijn muziek voorkeur post?quote:
Lekker nummerquote:
Wat. Hij heeft over jaren 80 MTV. Ik heb t over die oorlepra van nu.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom altijd zo negatief doen als iemand wat over zijn muziek voorkeur post?
Maakt niet uit Poes. Ik vind je sowieso geilquote:Op zaterdag 17 april 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom altijd zo negatief doen als iemand wat over zijn muziek voorkeur post?
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:33 schreef heracles het volgende:
[..]
Maakt niet uit Poes. Ik vind je sowieso geil
Maar om ff op je punt terug te komen. Mja. Ik kan gewoon heel slecht tegen kattengejank. Zit je lekker in je Vibe en dan heb je weer een knuppel die rasputin plaatst. Denk ik van. Yo. Fucking Rasputin. Vlieg weg. Alsjeblief. GrrrrrRGGgrrr kill kill.quote:
Je hoeft ze niet aan te klikken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:45 schreef heracles het volgende:
[..]
Maar om ff op je punt terug te komen. Mja. Ik kan gewoon heel slecht tegen kattengejank. Zit je lekker in je Vibe en dan heb je weer een knuppel die rasputin plaatst. Denk ik van. Yo. Fucking Rasputin. Vlieg weg. Alsjeblief. GrrrrrRGGgrrr kill kill.
Heb jij dat nooit?
quote:
De reden dat slechte smaak regeert is omdat de meeste mensen niet genoeg worden geexposed aan goede muziek. Die top 40 zooi wordt constant gepromoot.quote:
Kusjequote:
Ggrrrrquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zet gewoon soms GTA radio op..
Ik vind dat echt zo'n larie wat je nou zegt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 21:53 schreef heracles het volgende:
[..]
[..]
De reden dat slechte smaak regeert is omdat de meeste mensen niet genoeg worden geexposed aan goede muziek. Die top 40 zooi wordt constant gepromoot.
Dit dient een topic te zijn voor muziek liefhebbers. Ik beschouw die pregefriceerde zooi niet als muziek en dient gewoon geboycot te worden. De muziekindustrie doet goede muziek de das om.
De mensen die gebrainwasht zijn door de industrie hebben moeten wakker geschud worden uit hun massahysterie. Dus ik laat het ze gewoon weten. Als ik je muziek shit vind dan geef ik mijn gewoon mijn mening
Teksten poes. Teksten laat je me schrijven. Heb niet eens meer tijd voor me biertje
Das dan mooi pech voor jouquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n larie wat je nou zegt.
Het gaat hier niet alleen maar om wat jij mooi/goed/verantwoord vindt.
Dit is 'Wat luister je nu'
Niet meer en niet minder.
Het is niet aan jou om mensen 'wakker te moeten schudden'
Daar is dit topic ook helemaal voor.
Daarmee suggereer je eigenlijk (netjes gezegd) dat jij boven mensen staat , dat jij de alwetende bent en het recht neemt om continu mensen op hun voorkeur af te kunnen zeiken.
Daar hou ik niet zo van.
Aaaahh lekkahquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:25 schreef heracles het volgende:
Groei een ruggegraat. Kritiek is goed bedoelt.
Maar ja . Ben wel vervelend soms he. Is leuk. Ik geniet ervan
Is die mongool IX er een keer niet, kom jij de eikel uithangen. Ja er is veel kutmuziek hier. Maar dat blijft subjectief. Jouw mening interesseert echt niemand. De mijne ook niet, overigens.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:25 schreef heracles het volgende:
Groei een ruggegraat. Kritiek is goed bedoelt.
Maar ja . Ben wel vervelend soms he. Is leuk. Ik geniet ervan
quote:
Hoi. Doei.quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:36 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Is die mongool IX er een keer niet, kom jij de eikel uithangen. Ja er is veel kutmuziek hier. Maar dat blijft subjectief. Jouw mening interesseert echt niemand. De mijne ook niet, overigens.
Meteen maar homo roepenquote:
Je zit te stangen poesje. Jij bent dit begonnen. En vervolgens komt die witte anaalridder op te proppen om je te redden van dit monster. Flikker ff op zeg. Ringspiermusketierquote:Op zaterdag 17 april 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meteen maar homo roepen![]()
Slap en niet okay.
Je laat je heel erg kennen
Wat?!! Ik ben helemaal nergens mee begonnen ,quote:Op zaterdag 17 april 2021 22:52 schreef heracles het volgende:
[..]
Je zit te stangen poesje. Jij bent dit begonnen. En vervolgens komt die witte anaalridder op te proppen om je te redden van dit monster. Flikker ff op zeg. Ringspiermusketier
Als het zonnetje schijnt moet je even naar buiten gaan. Beetje zonlicht zal je goed doen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat?!! Ik ben helemaal nergens mee begonnen ,
Jij vindt jouw mening geven zo belangrijk , de manier waarop je dat doet is al niet okay., en dan zegt iemand daar wat over en dan ben je beledigt .
Kortom : je bent gewoon een slappeling die niet tegen kritiek kan .
Je hebt een ego probleem , en nu je ego is aangetast probeer je anderen naar beneden te halen. door te gaan schelden.
Popie jopie. Beetje de moraalridder uithangen. Maar als je zo wilt beginnen.quote:
Flikker toch op met die onzinquote:Op zaterdag 17 april 2021 23:51 schreef heracles het volgende:
[..]
Popie jopie. Beetje de moraalridder uithangen. Maar als je zo wilt beginnen.
Ik ging lekker tot je begon te zeiken. Stomme doosquote:
Denkt dat je iedereen kan vertellen wat ze wel en niet mogen. Fax jou.quote:
Ja precies, het ligt altijd aan de ander , nooit aan jou.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:54 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik ging lekker tot je begon te zeiken. Wat heb je tegen homo's. Nep wijf
Lijkt de middelbare school hier weleens met jou. En je hopeloze volgers. En mij een kleuter noemen. Kleuters zijn lief. Ik ben lief.quote:Op zaterdag 17 april 2021 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, het ligt altijd aan de ander , nooit aan jou.
Kleuter.
Jawel. Moet wat pittiger hier. Dat zoetsappige gedoe de hele tijd. Gadverdammequote:
Jezus wat een kutmuziek.quote:
Echt hequote:
Voelt goed he. Is lekkerquote:Op zondag 18 april 2021 00:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Echt heMuziek voor ze je in je kist douwen
![]()
Laat je puzziepie wel met rust enzo?quote:
Stiekem vind ze me wel leukquote:Op zondag 18 april 2021 00:12 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Laat je puzziepie wel met rust enzo?
Plagen is liefde vragenquote:
Ik zou niet durvenquote:
Geef je het toe? Oh sorryquote:Op zondag 18 april 2021 00:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenBen allang blij dat jij je PI wat vrolijker hebt
![]()
![]()
Sommige mensen geven graag hun mening maar hebben wat moeite met het incasseren
Dan ben ik maar een bitch![]()
Je overschat jezelf een beetje.quote:Op zondag 18 april 2021 00:20 schreef heracles het volgende:
[..]
Geef je het toe? Oh sorryMaar ze moeten maar met me dealen.
![]()
Ik heb wat nare dingen gezegd tegen je. Je bedoelt het goed. Sororry. Hebt het een en ander aangepast
Heb je het nou over jezelf. Zelfreflectie en projectie. Nas is kut btwquote:Op zondag 18 april 2021 00:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je overschat jezelf een beetje.
Mensen die zo kortzichtig denken , alles verdraaien en gaan janken vind ik vooral heel erg sneu haha
Wat een heerlijk hertje is dat toch he!quote:
Ik ben gebrainwashed door de massa, ik hoor bij het onwetende volk zonder muziek kennisquote:
neehoor valt niet opquote:Op zondag 18 april 2021 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
Nog een keer met beeld![]()
Ik heb zin in later vandaag, of lijkt dat maar
Alonso als thumbnail, ik was zo fan van die man
Ik kijk daar zo naar uit altijd (niet pas sinds Max, maar Max maakt het wel extra leuk natuurlijk nu voor ons Nederlandersquote:
goeiequote:Op zondag 18 april 2021 03:00 schreef IxCalypso het volgende:
Een oudje, want ik heb zin om mee te zingen
Die ga ik aan klikkenquote:
Ik zie een mod in beeld in dit clipjequote:Op zondag 18 april 2021 03:18 schreef IxCalypso het volgende:
Dit geluid is echt wel honderd keer beter dan dat concert.
Wat is TWD?quote:Op zondag 18 april 2021 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
Negan dan nog een keertje. Kijk je TWD?
balenquote:Op zondag 18 april 2021 04:04 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn verjaardag, en tegelijkertijd een kut datum
Ik doe daar allang niet meer aan.quote:Op zondag 18 april 2021 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
Op die datum de laatste jaren is er elke keer iets, gezeik, verdriet.
Ik vierde mijn verjaardag al nooit (nou ja, na m'n twintigste ben ik er mee opgehouden, daarvoor deed ik het wel omdat dat van je verwacht word), ik hou niet van verjaardagsfeestjes simpel gezegd.
Ik ook niet, de ellende is dat sommigen in mijn omgeving (tis net Kerst) niet begrijpen dat ik het niet wil vierenquote:
Het was ontiegelijk koud toen.quote:Op zondag 18 april 2021 04:25 schreef IxCalypso het volgende:
9.00 uur 's ochtend thuis. Of nog iets later. Op m'n blote voeten
Gewoon je bek houden en muziek posten.quote:Op zondag 18 april 2021 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent zo'n saai gezelschap. Ik heb nog liever ruzie met een Puzzie of US.
Je kan het niet laten ')quote:Op zondag 18 april 2021 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en muziek posten.
Jij had het leuk gevonden die avond met onsquote:Op zondag 18 april 2021 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden en muziek posten.
Huh?quote:Op zondag 18 april 2021 04:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij had het leuk gevonden die avond met ons
Ze waren zo bang voor haar dat iedere man graag z’n lul in haar had gestoken.quote:
Ze had meer macht dan een lul.quote:Op zondag 18 april 2021 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze waren zo bang voor haar dat iedere man graag z’n lul in haar had gestoken.
Jeetje.quote:Op zondag 18 april 2021 05:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Aan jou? Die nooit iets verteld? ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |