abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:38:01 #126
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_199313617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je loopt inderdaad al behoorlijk wat kilometers per week, dus extra snelheid trainen kan geen kwaad. Dat zal overigens ook nodig zijn voor een snellere halve marathon, want onder de 1.30u lopen betekent 4.15 per kilometer, en zo te lezen is dat nu nog sneller dan je 5km tempo.
Sowieso zijn de sprongen die je noemt vrij groot.. 2 minuten op je 5km tijd of een kwartier op je HM is echt heel veel.. Als je 5 minuten per jaar vooruit gaat op de halve is dat al heel mooie vooruitgang, al kan het in het begin natuurlijk sneller gaan als je ver onder jouw potentie zit.
Snelheid en vooral mijn techniek / staplengte zijn de grootste verbeterpunten. Als ik kijk naar mijn trainingsdata dan is de cadans goed, 180 gemiddeld. Basis conditie lijkt me ook prima kijkend naar de hartslag die laag zit in zone 2 tijdens alle easy trainingen. Verschil in stap lengte tussen interval / tempo / easy is niet al te groot. Interval is bij mij vooral ook een hogere cadans dan echt grotere stappen maken, uiteraard wel zonder over te strekken.

4:15 de km is inderdaad wel heel ambitieus, dat is kijkend naar m'n huidige interval tempo net iets daarboven dus dat wordt nog wel een uitdaging... Ik zou sowieso ook al heel tevreden zijn met een HM tijd onder de 1:40:00. Maar een beetje ambitie, mits wel realistisch uiteraard, vind ik wel leuk om te hebben. Moet wel echt het gevoel hebben dat ik ergens voor train.

Maar daarom ook het idee om daar eerst aan te werken en dus voor de 5K tijd te gaan. Onder de 20 wordt ook echt een uitdaging maar denk wel dat het me uiteindelijk moet lukken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Black-Hole op 07-05-2021 12:44:01 ]
pi_199313680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:38 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Snelheid en vooral mijn techniek / staplengte zijn de grootste verbeterpunten. Als ik kijk naar mijn trainingsdata dan is de cadans goed, 180 gemiddeld. Basis conditie lijkt me ook prima kijkend naar de hartslag die laag zit mooi in zone 2 tijdens alle easy trainingen. Verschil in stap lengte tussen interval / tempo / easy is niet al te groot. Interval is bij mij vooral ook een hogere cadans dan echt grotere stappen maken, uiteraard wel zonder over te strekken.

4:15 de km is inderdaad wel heel ambitieus, dat is kijkend naar m'n huidige interval tempo net iets daarboven dus dat wordt nog wel een uitdaging... Ik zou sowieso ook al heel tevreden zijn met een HM tijd onder de 1:40:00. Maar een beetje ambitie, mits wel realistisch uiteraard, vind ik wel leuk om te hebben. Moet wel echt het gevoel hebben dat ik ergens voor train.

Maar daarom ook het idee om daar eerst aan te werken en dus voor de 5K tijd te gaan. Onder de 20 wordt ook echt een uitdaging maar denk wel dat het me uiteindelijk moet lukken.
Hartstikke goed om zo fanatiek en ambitieus te zijn!
Cadans zou ik me niet te druk om maken, dat is een gevolg van je snelheid en kracht en deels ook persoonlijk bepaald.
Gewoon de rustige duurtrainingen in lage hartslagzones combineren met 1 intervaltraining voor de 5km snelheid en 1 blokkentraining waarbij je bijvoorbeeld begint met 3x2km op HM tempo en dat dan toewerkt naar uiteindelijk 3x5km.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:50:05 #128
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_199313727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hartstikke goed om zo fanatiek en ambitieus te zijn!
Cadans zou ik me niet te druk om maken, dat is een gevolg van je snelheid en kracht en deels ook persoonlijk bepaald.
Gewoon de rustige duurtrainingen in lage hartslagzones combineren met 1 intervaltraining voor de 5km snelheid en 1 blokkentraining waarbij je bijvoorbeeld begint met 3x2km op HM tempo en dat dan toewerkt naar uiteindelijk 3x5km.
Dat klinkt wel al eens goede combi zo. En snelheid en werken aan de HM tijd. Bedoel je met de blokkentraining een tempo / threshold training met wat herstel tijd ertussen en dan steeds de tempo blokken verlengen?

Tempo runs vind ik veruit de lekkerste trainingen om te doen, zo lekker om net tegen je verzuring aan te lopen maar nog wel door te kunnen gaan.
pi_199313816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:50 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat klinkt wel al eens goede combi zo. En snelheid en werken aan de HM tijd. Bedoel je met de blokkentraining een tempo / threshold training met wat herstel tijd ertussen en dan steeds de tempo blokken verlengen?

Tempo runs vind ik veruit de lekkerste trainingen om te doen, zo lekker om net tegen je verzuring aan te lopen maar nog wel door te kunnen gaan.
Ja, bijv. 3km inlopen, 3x2km op HM tempo met 3 minuten rustig duurtempo als pauze, en een stukje uitlopen.
Dan de week erna 3x3km, 4x2km, 4x3, 3x4 etc.
Dat gaat je waarschijnlijk meer helpen om het tempo omhoog te krijgen dan 10km op een bepaald tempo lopen, want dan ga je het toch doen op het tempo wat je nu al kunt volhouden ipv het tempo waar je naartoe wilt werken. Heel af en toe kun je zo'n tempoduurloop zoals jij bedoelt wel doen, maar elke week werkt averechts.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 14:48:17 #130
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_199315351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Duur! Ik gebruik voorlopig stryd voor niets. Maar schema’s kosten daar straks ook een tientje per maand.

Misschien dat ik dan een ander platform ga overwegen dat ook met stryd werkt. Trenara lijkt daar niet geschikt voor te zijn. Maar training peaks etc wel.
TP is ook niet goedkoop anders....

Ik vergelijk het maar met een (triatlon)coach. Die kost ook al snel ¤75-90 per maand....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_199317607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:10 schreef sanger het volgende:
Nadat ik een tijdje heb lopen emmeren na afloop van mijn Garmin schema en geen fijn schema kon vinden recent de Trenara app gedownload. In het begin ging dat ook niet vanzelf omdat het niet aansloot met de data vanuit mijn inspanningstest van 2 weken geleden, maar uiteindelijk heb ik de app goed in kunnen stellen. Mooi schema dat er uit komt rollen en vandaag de eerste loop vanuit dat schema gedaan :)

Andere Trenara gebruikers hier?
Poosje gedaan, was er niet te tevreden over. 5k schema met 4 loopjes per week was te makkelijk. Liep op een gegeven moment tijdens een training mijn uiteindelijke doeltijd en dat werd ook niet opgepikt, hij gaf toen aan dat ik ongeveer nog 2 min van mijn doeltijd verwijdert zat. Uiteindelijk liep ik bijna 3 min sneller dan de doeltijd.

Vervolgens 10k schema met 5 loopjes gaan doen en dat vond ik weer te zwaar, en onlogisch ingedeeld. Lange 'recuperatie-trainingen' (>10k). Op vrijdag bijv een tempoduurloop (10k), zaterdag een LSD (12.5k), zondag een duurloop (10k), maandag een recuperatieloop van 11k, dins rust, woe interval, don rust. Dan loop je dus 5 dagen achter elkaar elke dag 10-12k. Niet echt veel variatie in afstand dus, en, voor mij, is een hersteltraining nooit langer dan 40 min, want anders is het gewoon (voor mij) geen herstel meer.
Ben weer overgestapt op mijn oude vertrouwde 3-2-1 schema en maak afgelopen weken goede progressie.
pi_199334571
Zo, loopvestje is binnen. Van ultraspire. Past goed, morgen na het onweer maar eens testen, ik zal het wel warm krijgen, dus wat drinken meenemen lijkt me prima als test.

Update: test geslaagd. 17km gelopen door de duinen en over het strand, uitstekend ontworpen dingetje. En het water was vandaag erg welkom. Fijn om petje weg te kunnen steken en ook prettig om de belangrijkste dingen mee te hebben. Toch fijn als je wat verder van huis bent.

[ Bericht 45% gewijzigd door Spanky78 op 09-05-2021 20:11:21 ]
Whatever...
pi_199386737
Fijn dat het vest bevalt @Spanky78 ^O^

@George_of_the_Jungle wat is jouw 3-2-1 schema? Als ik het google zie ik een schema om te trainen voor 1 mijl, pas je het aan voor andere afstanden?
pi_199386916
Ik heb vanochtend weer intervallen gedaan, voor de 2e keer de 12x200m. Dit is de 6e week dat ik netjes mijn intervallen doe. Het lijkt wel makkelijker te gaan. Ik weet niet goed hoe moeilijk die intervallen horen te zijn, moet je na de laatste interval verzuurd en totaal buiten adem zijn? Ik kan nu na de laatste interval gewoon nog doorjoggen voor de 2 km die het nog is naar huis. En ik heb erop gelet dat ik alle intervallen even hard heb gelopen. Volgende keer dan net ietsje harder beginnen?

Ik ben in juni jarig en denk erover om als cadeau voor mezelf toch een sporthorloge te kopen. Ik zie alleen door de bomen totaal het bos niet meer. Mijn broer heeft de Garmin Instinct Solar, maar die is ¤300 en ik vraag me toch af of er iets goedkopers is dat ongeveer hetzelfde kan. Ik hoef er geen touchscreen op en de smartwatch-functies boeien me niet zo. Ik denk dat ik het liefst een goed leesbaar scherm heb, begrijpelijke knoppen, en zo onverwoestbaar mogelijk. Wat voor horloges hebben jullie?
pi_199387074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:29 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat het vest bevalt @:Spanky78 ^O^

@:George_of_the_Jungle wat is jouw 3-2-1 schema? Als ik het google zie ik een schema om te trainen voor 1 mijl, pas je het aan voor andere afstanden?
https://forum.slowtwitch.com/forum/?post=1612485

6x per week lopen, 3x kort, 2x middellang, 1x lang. Lang is 3x zo langs als kort, middel is 2x zo lang als kort. Opgebouwd naar 50k per week (dus 3x5km, 2x10km, 1x15km), opgebouwd door elke week 0.5km toe te voegen aan de korte loop (dus 5km per week extra). Dit gebruik ik vooral om het volume op te bouwen tijdens de basis fase. Vrijwel alles dus nog op rustig tempo. Als ik intervallen, tempo en progressive runs toe ga voegen dan ga ik waarschijnlijk naar 4-5x lopen per week weer, maar eerst maar weer eens een goede basis leggen.

Een simpel schema, en het frequent lopen, maar vaak kort, bevalt me en ik boek er goede progressie mee.
pi_199394092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend weer intervallen gedaan, voor de 2e keer de 12x200m. Dit is de 6e week dat ik netjes mijn intervallen doe. Het lijkt wel makkelijker te gaan. Ik weet niet goed hoe moeilijk die intervallen horen te zijn, moet je na de laatste interval verzuurd en totaal buiten adem zijn? Ik kan nu na de laatste interval gewoon nog doorjoggen voor de 2 km die het nog is naar huis. En ik heb erop gelet dat ik alle intervallen even hard heb gelopen. Volgende keer dan net ietsje harder beginnen?

Ik ben in juni jarig en denk erover om als cadeau voor mezelf toch een sporthorloge te kopen. Ik zie alleen door de bomen totaal het bos niet meer. Mijn broer heeft de Garmin Instinct Solar, maar die is ¤300 en ik vraag me toch af of er iets goedkopers is dat ongeveer hetzelfde kan. Ik hoef er geen touchscreen op en de smartwatch-functies boeien me niet zo. Ik denk dat ik het liefst een goed leesbaar scherm heb, begrijpelijke knoppen, en zo onverwoestbaar mogelijk. Wat voor horloges hebben jullie?
Ik heb een Garmin Forerunner 230, de Forerunner serie zijn vrij basic horloges maar wel alles wat je nodig hebt als hardloper. En ze zijn er van heel simpel tot geavanceerder met muziek etc (en dus ook duurder).

Over de training; het is goed om met dit soort trainingen niet helemaal de verzuring in te lopen. Je traint in principe je 5km tempo, zou niet goed zijn als je daarvan keihard verzuurt na een paar honder meter. Door de rust niet te lang te maken blijft je hartslag wel hoog en train je eigenlijk de hele tijd net rond/onder je verzuringsdrempel, waardoor je het moment van verzuring in de wedstrijd uit stelt. Als het makkelijk voelde kun je de volgende keer uiteraard wat harder beginnen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_199395887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanochtend weer intervallen gedaan, voor de 2e keer de 12x200m. Dit is de 6e week dat ik netjes mijn intervallen doe. Het lijkt wel makkelijker te gaan. Ik weet niet goed hoe moeilijk die intervallen horen te zijn, moet je na de laatste interval verzuurd en totaal buiten adem zijn? Ik kan nu na de laatste interval gewoon nog doorjoggen voor de 2 km die het nog is naar huis. En ik heb erop gelet dat ik alle intervallen even hard heb gelopen. Volgende keer dan net ietsje harder beginnen?

Ik ben in juni jarig en denk erover om als cadeau voor mezelf toch een sporthorloge te kopen. Ik zie alleen door de bomen totaal het bos niet meer. Mijn broer heeft de Garmin Instinct Solar, maar die is ¤300 en ik vraag me toch af of er iets goedkopers is dat ongeveer hetzelfde kan. Ik hoef er geen touchscreen op en de smartwatch-functies boeien me niet zo. Ik denk dat ik het liefst een goed leesbaar scherm heb, begrijpelijke knoppen, en zo onverwoestbaar mogelijk. Wat voor horloges hebben jullie?
Loop met een Garmin Forerunner 235.
Als je een goed basishorloge wilt zou ik de forerunner 45 aanraden. Dan ben je voor ongeveer 150euro klaar.
pi_199403620
Bedankt voor de horlogetips! Ik was de Forerunner 45 al aan het overwegen omdat die ook als beste budgethorloge uit deze test kwam, al proberen ze je in die test er wel erg van te overtuigen om voor een duurder horloge te gaan. Da's allemaal leuk als je dat geld hebt. :6

@La_Tramposa ik probeer in de rust ook zo min mogelijk stil te gaan staan, maar heel rustig te blijven lopen. Ziet er vast soms nogal belachelijk uit, want dan loop ik wel heeeeel langzaam, maar voelt wel meer alsof ik dan bezig blijf. Ik ga in ieder geval door zoals ik bezig was en verhoog het tempo als ik merk dat het te makkelijk wordt. Dankjewel! :)
pi_199406532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef Tele6 het volgende:
Bedankt voor de horlogetips! Ik was de Forerunner 45 al aan het overwegen omdat die ook als beste budgethorloge uit deze test kwam, al proberen ze je in die test er wel erg van te overtuigen om voor een duurder horloge te gaan. Da's allemaal leuk als je dat geld hebt. :6

@:La_Tramposa ik probeer in de rust ook zo min mogelijk stil te gaan staan, maar heel rustig te blijven lopen. Ziet er vast soms nogal belachelijk uit, want dan loop ik wel heeeeel langzaam, maar voelt wel meer alsof ik dan bezig blijf. Ik ga in ieder geval door zoals ik bezig was en verhoog het tempo als ik merk dat het te makkelijk wordt. Dankjewel! :)
Wat je ook kunt doen is even 20 stappen wandelen in de rust, dan in gewoon duurlooptempo de pauze volmaken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 mei 2021 @ 17:47:15 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199407987
Hier een Forerunner 220, inmiddels 5,5 jaar oud. Ik merk dat de batterij langzaam minder meegaat. Ik twijfel wel eens om een Solar-opladende Garmin te kopen, maar volgens mij zijn het tot nu toe alleen de smartwatches die dat hebben, zoals deze, de Garmin Instinct Solar:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 mei 2021 @ 18:15:28 #141
426493 crew  PippenScottie
pi_199408336
Ik heb een 10k gelopen vandaag. Ik heb mijn hardloopgeschiedenis erbij gepakt en dit was voor het eerst sinds 1 juni vorig jaar. :s)

Lekker gelopen, ik wilde niet moe worden en dat is gelukt. Net onder de 55 minuten.
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:26:15 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199410098
Hier ook tevreden. In maart, toen ik me net overmoedig voor allerlei virtuele runs had ingeschreven, een zweepslag in mijn rechterkuit gekregen. Aantal keer een poging gedaan om weer te lopen, maar het ging niet of ik moest staken bij 3km. Vorige week 3km gelopen, eergisteren 4,6km en net weer 5,5km, zonder stijfheid of pijn.

Fijn is dat, als je weer op je lichaam kunt vertrouwen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_199414458
quote:
2s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hier een Forerunner 220, inmiddels 5,5 jaar oud. Ik merk dat de batterij langzaam minder meegaat. Ik twijfel wel eens om een Solar-opladende Garmin te kopen, maar volgens mij zijn het tot nu toe alleen de smartwatches die dat hebben, zoals deze, de Garmin Instinct Solar:

[ afbeelding ]
Die heeft mijn broertje. Het horloge komt op mij niet over als echt een smartwatch omdat hij geen touchscreen heeft. Je kunt er wel berichtjes op lezen en wat standaard berichtjes terugsturen met de knoppen.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:01:25 #144
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_199415099
quote:
2s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Hier een Forerunner 220, inmiddels 5,5 jaar oud. Ik merk dat de batterij langzaam minder meegaat. Ik twijfel wel eens om een Solar-opladende Garmin te kopen, maar volgens mij zijn het tot nu toe alleen de smartwatches die dat hebben, zoals deze, de Garmin Instinct Solar:

[ afbeelding ]
Garmin heeft ook de nieuwe Enduro, ook op zonne energie maar die is meer gericht op trail runners en is ook heel erg aan de prijs .... 880,- :X

Zelf nog heel erg tevreden met mijn Forerunner 245 met prima batterij naar een jaar gebruik.

Morgen staat de eerste 10K op de planning en dan met het gas vol open. Kijken of ik onder de 44:00 kan komen. Al ben ik met 44:30 ook al heel tevreden :)
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:06:20 #145
221912 minilot
Nancy boy
pi_199415167
Naast aanleiding van een post hierboven van @George_of_the_Jungle heb ik vanmorgen voor het eerst een progressive run (van een uur) gedaan, wat leuk! O+ En ráár, om juist steeds harder te lopen naarmate je vermoeider raakt :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:06:54 #146
221912 minilot
Nancy boy
pi_199415172
quote:
2s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hier ook tevreden. In maart, toen ik me net overmoedig voor allerlei virtuele runs had ingeschreven, een zweepslag in mijn rechterkuit gekregen. Aantal keer een poging gedaan om weer te lopen, maar het ging niet of ik moest staken bij 3km. Vorige week 3km gelopen, eergisteren 4,6km en net weer 5,5km, zonder stijfheid of pijn.

Fijn is dat, als je weer op je lichaam kunt vertrouwen O+
*O* Wat goed! Blij voor je O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:11:44 #147
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_199415224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Naast aanleiding van een post hierboven van @:George_of_the_Jungle heb ik vanmorgen voor het eerst een progressive run (van een uur) gedaan, wat leuk! O+ En ráár, om juist steeds harder te lopen naarmate je vermoeider raakt :D
Dat zijn ook hele leuke trainingen :) Goede voorbereiding ook voor een wedstrijd en maakt je mentaal ook sterker.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:26:11 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_199415419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 08:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die heeft mijn broertje. Het horloge komt op mij niet over als echt een smartwatch omdat hij geen touchscreen heeft. Je kunt er wel berichtjes op lezen en wat standaard berichtjes terugsturen met de knoppen.
Voor welke sport heeft hij hem gekocht? Ik krijg nog niet echt goed hoogte van wat het kan. Het zou wel fijner zijn als ik voordat ik een activiteit ga doen, het type kan veranderen. Bij de forerunner kan dat niet, die staat standaard op hardlopen. Als ik dan fiets, moet ik eerst loggen en dan pas het activiteitstype omzetten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_199415771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Naast aanleiding van een post hierboven van @:George_of_the_Jungle heb ik vanmorgen voor het eerst een progressive run (van een uur) gedaan, wat leuk! O+ En ráár, om juist steeds harder te lopen naarmate je vermoeider raakt :D
Dat zijn goede trainingen om jezelf wedstrijdklaar te maken, wennen aan hard lopen met vermoeide benen, en ook een goede mentale training.
Ikzelf merk altijd dat wanneer ik dergelijke trainingen 1x per week doe, ik erg snel merk dat die trainingen me makkelijker afgaan :).
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:16:28 #150
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_199416095
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor welke sport heeft hij hem gekocht? Ik krijg nog niet echt goed hoogte van wat het kan. Het zou wel fijner zijn als ik voordat ik een activiteit ga doen, het type kan veranderen. Bij de forerunner kan dat niet, die staat standaard op hardlopen. Als ik dan fiets, moet ik eerst loggen en dan pas het activiteitstype omzetten.
Als je meerdere activiteiten wilt kunnen loggen en een Garmin wilt dan zou je eerder richting de Vivoactive lijn kunnen kijken. Als alleen hardlopen je primaire activiteit is dan weet ik alleen niet of dat dan de beste keuze is. Data die de Vicvoactive kan loggen qua hardlopen is dan wel wat beperkter dan met een Forerunner. Scherm van de Vicoactive vind ik zelf ook wat minder dan van de Forerunner.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')