Mijn god, dit is zo pijnlijkquote:
Mehquote:Op zondag 2 mei 2021 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ons favoriete blok is weer in ere hersteld.
Nee Johan, dit kan niet.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:49 schreef Shreyas het volgende:
Ajax kampioen. PSV niet. Met betere spelers toch geen prijs gepakt dit seizoen. Lekker man![]()
Zo zie je maar weer, de ploeg met de beste selectie kan ook gewoon overal naast grijpen. Gelukkig maar
Jij kan niet genieten van het Sangare-Rosario blok begrijp ik? Jammer, als je je er een beetje in zou verdiepen zie je pas hoe briljant dit is.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schakel net in, kijk drie minuten. Heeft iemand een reden (los van Götze) om te blijven kijken?
Nee, dat is een aanfluitingquote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij kan niet genieten van het Sangare-Rosario blok begrijp ik? Jammer, als je je er een beetje in zou verdiepen zie je pas hoe briljant dit is.
ik ga m'n scc aanvraag maar weer cancellen als Rosario mag blijven deze zomer.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Schakel net in, kijk drie minuten. Heeft iemand een reden (los van Götze) om te blijven kijken?
Zahavi heeft iets te veel zelfvertrouwen voor iemand die er zo weinig van kan.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
ik ga m'n scc aanvraag maar weer cancellen als Rosario mag blijven deze zomer.
hopen op bevlieging gotze/Gakpo.
Zahavi begint ook steeds meer tegen te vallen.
Heeft een behoorlijke vrije trap in z’n benen.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zahavi heeft iets te veel zelfvertrouwen voor iemand die er zo weinig van kan.
Dat valt toch wel mee? Het is nog geen Feyenoord.quote:
https://www.getfootballne(...)-missed-this-summer/quote:Op zondag 2 mei 2021 17:25 schreef WaikikiWim het volgende:
Het gaat je alleen opbreken als je gasten als Bruma en Sangaré blijft halen. Stuk voor stuk dure jongens (met een dik salaris) die voor een schijntje naar Griekenland vertrekken. Ik weet niet precies wat de reden was om Sangaré te halen, maar er kan toch geen filmpje van 30 minuten bestaan met goede momenten hem denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |