Dat is zo zie ik, maar aan één heb je sowieso genoeg. Iedereen heeft eigenlijk aan één prik wel genoeg.quote:
Vorige week gebeurt naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is volgens de verwachting van de experts het moment dat het tij op de ICT echt gaat keren? Ondanks alle problemen wordt er de afgelopen paar weken flink door geprikt dus de effecten daarvan zouden toch binnenkort zichtbaar moeten worden in de ziekenhuizen?
Maar daar krijg je ook wodka en een spoetnik ijsje bij.quote:
We komen deze week op ergens tussen de 600-700k prikken uit. Vorige week was ook boven de 600k. Dat is ca. 5% van de bevolking boven de 18 jaar in een week. Als je dat een paar weken doet gaat dat toch wel zoden aan de dijk zetten zou je zeggen.quote:
En triest genoeg pikken we dit gewoon. We weten dat de Jonge het totaal niet aankan. We weten dat Rutte hem voor zijn eigen belangen gewoon gedoogd. We doen er niks aanquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Baudet is (neem ik aan) ook een anti vaxxer. En ik ben pro vaccineren. Dus daarom niet FVD gestemd. Bovendien vind ik FVD veel te extreem anti Covid. Aan de andere kant vind ik vrijwel Alle andere partijen echt als makke schapen achter Rutte en De Jonge aanlopen![]()
Niemand durft iets te zeggen, allemaal bang voor hun plekje aan de onderhandelingstafel
Dat is pas als pasen en kerst op dezelfde dag vallen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als we eindelijk alle 2003 servers en Windows XP uitgefaseerd hebben en de laatste Windows 7 pc op W10 overgezet is waarna de systeembeheerder van een welverdiende bak koffie kan genieten
Dit dus Hoi wandelende mutatie, welkom geniet van het verspreiden van je kutvirusquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In ieder geval geen "Weltuntergangsstimmung" creëeren waardoor mensen zich af beginnen te vragen waarom ze het allemaal doen aangezien de situatie, ondanks alle maatregelen, toch niet verbeterd. Laat mensen mekaar weer buiten ontmoeten, niet met z'n 500.000 in een Vondelpark, maar ergens waar het een stuk rustiger is of met een kleine vriendengroep in de tuin samen barbecueën ofzo. Nog een jaar lang ophokplicht en avondklok trekt toch geen mens meer?
En kappen met het invliegen van coronaleijers uit mutatieparadijzen als Brazilië of India. De volgende golf landt momenteel nog altijd iedere dag gewoon op Schiphol.
die van de boeren partij een gummiknuppel gevenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Baudet is (neem ik aan) ook een anti vaxxer. En ik ben pro vaccineren. Dus daarom niet FVD gestemd. Bovendien vind ik FVD veel te extreem anti Covid. Aan de andere kant vind ik vrijwel Alle andere partijen echt als makke schapen achter Rutte en De Jonge aanlopen![]()
Niemand durft iets te zeggen, allemaal bang voor hun plekje aan de onderhandelingstafel
En dan een paar weken later begint de bezetting flink af te nemen dus ongeveer half mei komen we in een normalere situatie in de ziekenhuizen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vorige week gebeurt naar alle waarschijnlijkheid.
Hadden we ook de avondklokspoedwet kunnen wegstemmen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe krijgen we Hugo dan weg? referendum is afgeschaft
quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar daar krijg je ook wodka en een spoetnik ijsje bij.
WAT MOETEN WE DAN DOEN??quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En triest genoeg pikken we dit gewoon. We weten dat de Jonge het totaal niet aankan. We weten dat Rutte hem voor zijn eigen belangen gewoon gedoogd. We doen er niks aan
Ligt heel erg aan hoe hard de instroom daalt natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan een paar weken later begint de bezetting flink af te nemen dus ongeveer half mei komen we in een normalere situatie in de ziekenhuizen?
Je ziet nu al een daling bij 70+ gister hadden we echter een trendbreuk, ik verwacht op basis van de cijfers vanmorgen dat die herstelt:quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan een paar weken later begint de bezetting flink af te nemen dus ongeveer half mei komen we in een normalere situatie in de ziekenhuizen?
NEIN, NEIN, er zijn zeker nog tien niet ontdekte killer variantenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt in de zorg. Zijn daar veel (nouja meerdere) mensen als coronadode weggezet, onterecht.quote:
Naar Den Haag gaan en protesteren ? En dan graag met mensen die niet als wappies of tokkies worden weggezet. Dus goed/hoog opgeleide mensen die b.v. een petitie aanbieden met handtekeningen. Heel veel handtekeningen.quote:
interessante grafiekenquote:Op zaterdag 17 april 2021 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet nu al een daling bij 70+ gister hadden we echter een trendbreuk, ik verwacht op basis van de cijfers vanmorgen dat die herstelt:
Dit is de bezetting:
[ afbeelding ]
Dit de instroom, 7 daags gemiddelde:
[ afbeelding ]
We kunnen nu waarschijnlijk stellen dat de stijging van de toename gestopt is en dat we nu net voorbij het kantelpunt zijn, ik heb goede hoop dat we dat bereikt hebben op 8 april.
Ja gedurende pandemie is dat volgens mij veranderd hoe dat geregistreerd word:quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:52 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt in de zorg. Zijn daar veel mensen als coronadode weggezet, onterecht.
Longpatient overleden: Corona.
Zou wel willen maar inderdaad, je wordt al snel geframed als wappie terwijl ik (jij) dat niet zijn. Ik wil juist zsm uit deze ellende maar wel met een goed plan en daar is vacccineren de hoofdrolspeler. Dus prikken Hugo! Geef die vaccins vrij, laat mensen zelf beslissen daarin. Kap met het optuigen van een testsamenleving a 1.000.000.000 euro en besteed dat geld aan de zorg, aan de politie, aan de leerkrachten whatever. Maar srop deze onzin!quote:Op zaterdag 17 april 2021 10:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Naar Den Haag gaan en protesteren ? En dan graag met mensen die niet als wappies of tokkies worden weggezet. Dus goed/hoog opgeleide mensen die b.v. een petitie aanbieden met handtekeningen. Heel veel handtekeningen.
Je leest genoeg stukken in de media van mensen die het wanbeleid bekritiseren en met recht. Dus ga dat in levende lijve ergens doen waar Rutte en de Jonge er niet meer omheen kunnen.
De legenda was weggevallen, je kunt ze hier bekijken: https://docs.google.com/s(...)58772350&single=truequote:Op zaterdag 17 april 2021 10:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
interessante grafieken
waar staat 4-4-7-9-10 voor? Leeftijden of leeftijdscohorten?
Amen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou wel willen maar inderdaad, je wordt al snel geframed als wappie terwijl ik (jij) dat niet zijn. Ik wil juist zsm uit deze ellende maar wel met een goed plan en daar is vacccineren de hoofdrolspeler. Dus prikken Hugo! Geef die vaccins vrij, laat mensen zelf beslissen daarin. Kap met het optuigen van een testsamenleving a 1.000.000.000 euro en besteed dat geld aan de zorg, aan de politie, aan de leerkrachten whatever. Maar srop deze onzin!
Mooi, laat het maar een zooitje worden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:04 schreef maan_man het volgende:
Ik weet het niet en ik wil niemand op ideeën brengen, maar ik zie dat testevenement met 10.000 mensen in Breda nog wel in chaos eindigen. Dit is nu zo'n symbool geworden van de testsamenleving dat mensen het misschien een goed idee vinden om voor de ingang "koffie te gaan drinken". Bezoekers die daardoor lastig binnen kunnen, chagrijnige politie die ingrijpt, bezoekers die onder de voet worden gelopen.
Ik ben benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |