quote:Landelijk liggen er nu 2428 coronapatiënten in het ziekenhuis, 62 minder dan gisteren. Daarvan liggen er 802 op de Intensive Care, een toename van 10 vergeleken met de dag hiervoor
Gemiddeld werden er afgelopen week 7581 besmettingen vastgesteld. De week daarvoor waren dat er nog 6752. Op dezelfde dag vorige week waren er 7670 besmettingen, 666 minder dan vandaag.
Of het is een hele lange constante piekquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Nou de piek is nog steeds niet in zicht geloof ik he...
Niet qua besmettingen helaasquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Nou de piek is nog steeds niet in zicht geloof ik he...
Vandaag:quote:Tot nu toe zijn er 4.253.146 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
111.365 gezet.quote:Tot nu toe zijn er 4.364.511 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Daar lijkt het tempo wel eindelijk een beetje stabiel te worden.quote:
Echt het beste idd. Hopen op de zomer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
Alright. Nou lockdown tot minimaal juni dus. Ga ik daar vast vanuit, kan het alleen maar meevallen
Geen idee, misschien kan iemand de cijfers van bijvoorbeeld Israël eens analyseren.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wordt het effect van vaccineren eens zichtbaar?
Als er veel mensen gevaccineerd zijn...quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die is zichtbaar. Anders waren er vieze stijgingen geweest in de zorg.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vraag me nu af wat de cijfers zonder het vaccineren zouden zijnquote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als we 24/7 kunnen prikken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ramadan mensen. En ook nog eens verzwijgen uit schaamtecultuur logica en dommigheid. Het was maar een griepje voor mij dus ook vast voor jou...quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn dat, wel testen en niet thuisblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |