Wel lekker rustgevendquote:
Geen tt beste tt en op was nog van vorig deel.quote:
Hij maakt echt mooie filmpjes.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:15 schreef Tlaloc het volgende:
FFS geen Adriana Chechik TT
[..]
Wel lekker rustgevend
Die stuurt ook gewoon die rugzak en die hond weer terug binnen een maand. Alles voor de views.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij maakt echt mooie filmpjes.
Deze is ook vet
Moet nog even tot ik Nine, Haags en ene Benny heb ingehaald. Geen idee wie Benny isquote:
Wie het kleine niet eertquote:
Deze krijgt een like!quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zeg altijd een veertje kriebelt meer dan een boomstam
GRTD-SC was beste SCquote:Op vrijdag 16 april 2021 22:58 schreef Makrelis het volgende:
klb sc, beste sc. Niet dat mieterige. Hier kejje gewoon zeggen: 'Hé megaul, leg 'ns uit dan.' Schrikt af voor veel mensen.
Heb je zand in je plasbuis ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Moet ze je handje vasthouden of wat is dit?
Oh ok. Wat was dat ook alweer. Iets met Margaretha of zo?quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik tag Ama omdat Ama ook deel was van de GRTD-clan
Margaretha? Geen idee waar je het nu allemaal over hebtquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ok. Wat was dat ook alweer. Iets met Margaretha of zo?
Zand in urineleider... Was er zelf niet op gekomen.
Dat vroeg ik me dus ook af, alle videos verwijderen heeft ie wel vaker gedaan, maar nu is het hele kanaal wegquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Tegen de lamp aan het lopen denk ik. Nou moet ik niet te veel denken, maar ik denk het wel.
Oh jee, straks wordt het fulltime vloggen als hij zijn uitkering gedag moet zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2021 23:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Tegen de lamp aan het lopen denk ik. Nou moet ik niet te veel denken, maar ik denk het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |