Ja. Dit keer wel.quote:
Ik vind het stel uit Roermond echt allesbehalve sympathiek. En de vega hippies ook niet. Grappig hoe dat verschiltquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:32 schreef Ole het volgende:
alledrie sympathiek sowieso. Maar die ene wel veel geld. Was het waard hoor! In elk geval geen valse deelnemers zoals vorige keer
Geen idee maar die ene vond een gleuf in bed niks maar als ik da zeg gaat mn vrouw over de rooiequote:
Ja. Herhalingen.quote:
Ziet er wel sick uit. Vooral die grijze kamer met het ontbijt. En die gouden kamer was ook wel erg nice.quote:
Echt prachtig, maar meer hotel dan b&b. Ik heb maar een klein stukje gezien, wat kost een overnachting?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ziet er wel sick uit. Vooral die grijze kamer met het ontbijt. En die gouden kamer was ook wel erg nice.
Wel mensen met aardig wat geld zo te zien.
Nou, letterlijk:quote:
De witte kamer van ik geloof ¤ 115 en de andere kamer ¤ 135.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt prachtig, maar meer hotel dan b&b. Ik heb maar een klein stukje gezien, wat kost een overnachting?
We kijken al jarenlang om dan elke keer tegen elkaar te zeggen dat we toch liever een eigen appartement huren of in een hotel zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:07 schreef potjecreme het volgende:
Had wij/ons niet achter jullie gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |