Was in Arnhem ook al. Toen Feyenoord overigens beter speelde als nu.quote:Op zondag 25 april 2021 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse speelt ook als een stel doorgesnoven gekken
@:yats
Sws had hij 1 keer rood moeten gevenquote:Op zondag 25 april 2021 17:35 schreef Kerftminister het volgende:
Vitesse vd week met Badr Hari getraind?
Higler had zo al 2x rood kunnen geven, belachelijk.
Ik zet m'n geld er eerder op dat ineens Toornstra z'n tweede geel krijgt ofzo.quote:Op zondag 25 april 2021 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws had hij 1 keer rood moeten geven
Ah well... Fietstas gaat zeker niet met 11 spelers eindigen
Ik zie Dick Toornstra wel wisselen, vóór dat dat gebeurt.quote:Op zondag 25 april 2021 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld er eerder op dat ineens Toornstra z'n tweede geel krijgt ofzo.
Kokcu zoekt het nog vooruit en heeft geen dom balverlies, dus die vind ik nog een beetje meevallen.quote:Op zondag 25 april 2021 17:39 schreef Binge-watch het volgende:
Wat een drama. Kokcu en Diemers als absolute dieptepunten. Toornstra ook niet best, lekker voetballen zo zonder middenveld.
Zou wel verstandig zijn ja. Maar wat een bizarre overtredingen maken die gasten van Vitessequote:Op zondag 25 april 2021 17:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie Dick Toornstra wel wisselen, vóór dat dat gebeurt.
Hitler spaart Wittek vooralsnog.quote:Op zondag 25 april 2021 17:43 schreef fetX het volgende:
Vitesse gaat dit niet met 11 man eindigen lijkt me.
Ben benieuwd of hier nog naar gekeken gaat worden achteraf.quote:Op zondag 25 april 2021 17:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn ja. Maar wat een bizarre overtredingen maken die gasten van VitesseHigler is echt dramatisch
Nou gaan we aanschouwenquote:Op zondag 25 april 2021 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer heeft een hoger niveau gehaald in het verleden maar is op het moment wel echt een stuk slechter hoor.
Klopt en dan kunnen we gelijk ook niks meer, Berghuis is zo belangrijk.quote:Op zondag 25 april 2021 18:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Berghuis heeft het weer eens niet. Jammer
Schijnbaar is hij stuk... Hij loopt iig niet lekkerquote:Op zondag 25 april 2021 18:15 schreef Kerftminister het volgende:
Wissel die Linssen nou eens man, wat een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |