Volgend seizoen ook gewoon 1-1-8 spelen als je tegen een Italiaanse club loot, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Scheidsrechter omgekocht ook
Tyfuszooi
Ik hoop dat United ze helemaal kapot speelt
Nah, hooguit Sevilla komt in de buurtquote:Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben het hier als AC Milan fan mee oneens.
FOK wenst jou nog een prettige voorzetting met de Ramadan.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Tyfuszooi
Pierre was ook GROOT STERK ZWART maar ging altijd liggen rond het zestienmetergebied.quote:
Goal.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pierre was ook GROOT STERK ZWART maar ging altijd liggen rond het zestienmetergebied.
PierreGod.
Rotterdam wenst jou corona.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Tyfuszooi
Ik ben Gyan nog een keer in een darkroom tegengekomen.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pierre was ook GROOT STERK ZWART maar ging altijd liggen rond het zestienmetergebied.
PierreGod.
Hoe gaat ‘ie dit doen?quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
PierreGod.
Goeie genade, het theater Van Hooijdonk komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zijn balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!quote:Op donderdag 15 april 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe gaat ‘ie dit doen?
ALS EEN GRANAAT
De Feyenoorders moeten het weer doen.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef Zipportal het volgende:
Het dagjesvolk laat Ajax als een baksteen vallen.
SPT / Finale UEFA-cup: Feyenoord-Dortmund ( Deel-2 )quote:Op donderdag 15 april 2021 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
De Feyenoorders moeten het weer doen.
Ik heb achter de coulissen vernomen dat veel Full Support toezeggingen van buiten de F-Side zijn geannuleerd na deze wedstrijd.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:59 schreef Zipportal het volgende:
Het dagjesvolk laat Ajax als een baksteen vallen.
Ajax heeft vooral van zichzelf verloren, gemiste penalty van Tadic was het keerpunt in dit tweeluik, dat weet hij zelf ook. Die blunder van Scherpen was jammer, maar je kan het hem niet kwalijk nemen, hoe vaak kom je nou met je derde doelman te spelen.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef leolinedance het volgende:
Het zat er niet in vandaag. Ajax was ook niet sterk genoeg. Jammer maar helaas.
Laat die jongen nouquote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
Als ik Klaassen was zou ik niet in de spiegel kijken.
Hij heeft wel een leuke vriendin.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
Gekocht?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke vriendin.
Klaassen is zo'n beetje de beste speler in het team.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef fetX het volgende:
Ziedend.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bewaar deze troep maar voor het Feyenoord topic
Dan moet je je toch zorgen maken als club.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klaassen is zo'n beetje de beste speler in het team.
Had de hele wedstrijd het idee dat Ajax dacht dat er nog een derde wedstrijd volgde.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, onnodig. Maar het was wel erbarmelijk.
quote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Madquote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben allebei niet zoveel in de halve finale te zoeken. Dat Roma kan er echt geen reet van. Niks geslepen of op z’n Italiaans, gewoon slecht.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Had de hele wedstrijd het idee dat Ajax dacht dat er nog een derde wedstrijd volgde.
Welke kansenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Erasmus het volgende:
Lolletjes daargelaten, dit was precies een wedstrijd waarbij je Haller heel goed kon gebruiken om de kansen af te maken.
15:00quote:Op donderdag 15 april 2021 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Zondag 16:00 F1 of een vies lange twee uur durende voorbeschouwing op Ajax - Vitesse.
Moeilijke keuzes weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |