jaren lang was ik een stil verlegen jongentje.Ik stopte voor rood, spijbelde nooit op school, had geen vriendin, durfde amper met meisjes te praten....ga zo maar door..
Nu kwam 22 juni 2002 me toekomstige vriendin, en ze heeft echt me leven veranderd.Ik veel zelfverzekerder, ik durf voor me mening uit te komen, ik durf voor mezelf op te komen wanneer me "vrienden" weer es een grap maken over me vriendin ofzo, heb veel nieuwe vrienden...
Nou het doel van dit topic; een vraagje. Kan het echt alleen maar komen doordat ik een vriendin heb, of spelen er ook andere factoren mee?
Het lijkt wel alsof ik een hele verandering heb ondergaan,alsof er een nieuwe "Ik" is......I
quote:is ze nu wel oof niet je vriendin
Op maandag 27 januari 2003 00:26 schreef rolfvp het volgende:
Okee een vage topic-titel ik weet het, ik zal het ff uitleggen..jaren lang was ik een stil verlegen jongentje.Ik stopte voor rood, spijbelde nooit op school, had geen vriendin, durfde amper met meisjes te praten....ga zo maar door..
Nu kwam 22 juni 2002 me toekomstige vriendin, en ze heeft echt me leven veranderd.Ik veel zelfverzekerder, ik durf voor me mening uit te komen, ik durf voor mezelf op te komen wanneer me "vrienden" weer es een grap maken over me vriendin ofzo, heb veel nieuwe vrienden...
Nou het doel van dit topic; een vraagje. Kan het echt alleen maar komen doordat ik een vriendin heb, of spelen er ook andere factoren mee?
Het lijkt wel alsof ik een hele verandering heb ondergaan,alsof er een nieuwe "Ik" is......I
quote:Goh mij gebeurde precies hetzelfde maar dan op 28 juni 2001
Okee een vage topic-titel ik weet het, ik zal het ff uitleggen..jaren lang was ik een stil verlegen jongentje.Ik stopte voor rood, spijbelde nooit op school, had geen vriendin, durfde amper met meisjes te praten....ga zo maar door..
en ja het komt door de eerste vriendin dat weet ik zeker, opeens kijk je alles anders en gaat het makkelijker (qua contacten)...btw ging je ook altijd blozen als je met een leuk meisje praatte?
quote:zoiets denk ik ook hoor, ik was alleen benieuwd naar alle andere opties
Op maandag 27 januari 2003 00:31 schreef bluebellyfluff het volgende:
Misschien komt het omdat je vroeger een gebrek aan zelfvertrouwen had en door je vriendin je nu gewoon lekkerder in je vel voelt zitten?
maar iniedergeval bedankt voor je reactie
quote:Zoals wat ?
Op maandag 27 januari 2003 00:31 schreef rolfvp het volgende:
andere opties
Ik denk dat het 'ouder' worden er ook mee te maken heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Pardonlul op 27-01-2003 00:34]
quote:dat wou ik dus te weten komen
Op maandag 27 januari 2003 00:32 schreef Pardonlul het volgende:[..]
Zoals wat ?
quote:thnxxxx
Op maandag 27 januari 2003 00:35 schreef wogoheid het volgende:
fijn voor je
quote:hmmm, daar zit ook wel wat in eiglijk!
Op maandag 27 januari 2003 00:36 schreef bluebellyfluff het volgende:
Het kan ook komen doordat je je nu meer focussed op je lieve meissie en DUS minder op jezelf let; waardoor je weer spontaner reageert e.d.
thnx voor je reactie
quote:Nou, laat ik het zo zeggen, het heeft , als je erop terugkijkt, al 7 maanden een hele positieve reactie...ik moet dus eigelijk dubbel zo blij zijn met me vriendinnen!!
Op maandag 27 januari 2003 00:37 schreef BassieV het volgende:
Geinig dit, heel bijzonder. Waarschijnlijk heeft je vriendin je zo een goed zelfverzekerd gevoel gegeven dat je eindelijk uit je schukp gekropen bent! Zolang het maar positief is, ben ik blij voor je!
quote:Kom idd door je vriendin ja, ik merkte het ook enorm
Op maandag 27 januari 2003 00:28 schreef CasB het volgende:[..]
Goh mij gebeurde precies hetzelfde maar dan op 28 juni 2001
en ja het komt door de eerste vriendin
dat weet ik zeker, opeens kijk je alles anders en gaat het makkelijker (qua contacten)...btw ging je ook altijd blozen als je met een leuk meisje praatte?
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:28 schreef CasB het volgende:[..]
Goh mij gebeurde precies hetzelfde maar dan op 28 juni 2001
en ja het komt door de eerste vriendin
dat weet ik zeker, opeens kijk je alles anders en gaat het makkelijker (qua contacten)...btw ging je ook altijd blozen als je met een leuk meisje praatte?
zo zie ik het..(en zo is het ook met mij gegaan toen ik wat jonger was..). Nu ik 15 ben ben ik een totaal ander mens dan 4 jaar geleden qua meiden enzo
quote:zo fucking vermoeiend als mensen dat niet in hun profiel zetten
Op maandag 27 januari 2003 00:52 schreef El-Rico het volgende:
Hoe oud ben je?
quote:1. Ben jij je vriendin?
ik durf voor mezelf op te komen wanneer me "vrienden" weer es een grap maken over me vriendin ofzo, heb veel nieuwe vrienden...
quote:U got the point.
Op maandag 27 januari 2003 01:18 schreef DuchessX het volgende:[..]
1. Ben jij je vriendin?
2. Én dat noem jij vrienden?
quote:ik snapte ook niet hoe ik het deed, ik deed eigenlijk niks, we konden het heel goed met elkaar vinden, werden verliefd en op 28 juni 23:59 (ofzo) pakte ze mij op mijn bek...echt iets om nooit te vergeten, maar helaas/gelukkig is het alweer uit.. Voor mij voorlopig alleen maar PINO's
Op maandag 27 januari 2003 00:44 schreef rolfvp het volgende:[..]
ja
...ik snap btw echt niet hoe ik me vriendin "verleid" heb, maar ik benner wel heel erg blij mee!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |