Media, of de uitnodiging die vanaf donderdag in de bus valt.quote:Op maandag 19 april 2021 18:30 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dit is heel positief (mooi dat we gelijk van 1952 naar 1954 springen), maar ligt het aan mij of wordt dit zeer gebrekkig gecommuniceerd? Ik kan het nou niet heel snel terugvinden. Hoe moeten mensen uit 1954 hier achter komen?
Na Biddinghuizen zijn er toch 12 besmettingen vastgesteld, waarvan 5 te herleiden waren naar 2 besmettelijke personen op het festival.quote:Op maandag 19 april 2021 18:05 schreef falling_away het volgende:
[..]
ANTI-Amen
mensen zouden van tevoren worden getest, en het zou in de buitenlucht plaatsvinden dus het risico op veel besmettingen is verwaarloosbaar.
Maar goed, het blijkt weer dat angst verblindt.
Maar mensen zijn vrij die dag en gaan dan alsnog wel de stad in.....kratten bier inslaan in de supermarkt en dan gewoon het park in, of misschien gaan ze nu juist weer rellen omdat ze voor het tweede jaar niet mogen feesten....quote:
? Het zou zaterdag zijn toch?quote:Op maandag 19 april 2021 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar mensen zijn vrij die dag en gaan dan alsnog wel de stad in.....kratten bier inslaan in de supermarkt en dan gewoon het park in, of misschien gaan ze nu juist weer rellen omdat ze voor het tweede jaar niet mogen feesten....
Ja, echt jammer dat het zo’n misser is geworden. Iedereen heeft zin in een feestje, eind mei kan dit wel denk ik. Had op dat moment iets gedaan.quote:Op maandag 19 april 2021 18:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Na Biddinghuizen zijn er toch 12 besmettingen vastgesteld, waarvan 5 te herleiden waren naar 2 besmettelijke personen op het festival.
Buiten is het besmettingsgevaar misschien laag, maar ik geloof niet dat dat het geval is als je uren hutjemutje voor een podium staat.
Dit test-festival op deze schaal is gewoon nog te vroeg, en op een ongelukkige lokatie.
Die groep krijgt natuurlijk vanzelf een brief binnen, ik vind het alleen maar positief dat ze al afspraken inplannen voordat de brieven op de mat zijn gevallen zodat we zo snel mogelijk kunnen gaan vaccineren en niet nog moeten wachten totdat mensen eens afspraken maken nadat ze de brief hebben ontvangen en zo mogelijk vertraging oplopen.quote:Op maandag 19 april 2021 18:30 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Dit is heel positief (mooi dat we gelijk van 1952 naar 1954 springen), maar ligt het aan mij of wordt dit zeer gebrekkig gecommuniceerd? Ik kan het nou niet heel snel terugvinden. Hoe moeten mensen uit 1954 hier achter komen?
Ook positief, 3 weken geleden kon mijn moeder binnen 3 dagen terecht. Mijn vader moet tot zondag wachten. De slots zitten goed vol ondertussen!quote:Op maandag 19 april 2021 19:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die groep krijgt natuurlijk vanzelf een brief binnen, ik vind het alleen maar positief dat ze al afspraken inplannen voordat de brieven op de mat zijn gevallen zodat we zo snel mogelijk kunnen gaan vaccineren en niet nog moeten wachten totdat mensen eens afspraken maken nadat ze de brief hebben ontvangen en zo mogelijk vertraging oplopen.
Grappige is, elke keer blijkt dat we het prima doen. Ondanks alle kritiek en frustratiequote:Op maandag 19 april 2021 19:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik ben, net als de meesten wel gok ik, enorm kritisch en boos geweest om hoe het vaccineren ging, maar dat deze week 'gewoon' de doelen zijn gehaald en er meer dan 700K prikken zijn gezet, da's gewoon mooi en goed gedaan![]()
Lekker! Jullie zijn echt al een mooie stap verderquote:Op maandag 19 april 2021 19:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vandaag zijn er slechts 4 doden gemeld in de UK! De laatste keer dat het er zo weinig waren was 7 september, en na de eerste golf vorig jaar was het pas op 27 juli dat de UK daar onder kwam.![]()
Ook heeft schijnbaar 98% van de 70-84-jarigen heeft antistoffen, wat wel aangeeft hoe hoog de vaccinatiebereidheid is in die groep in de UK!
Media heeft het net opgepikt. We zijn hier super snel gewoon.quote:Op maandag 19 april 2021 18:30 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar. Of elke willekeurige zaterdag of zondag. Tot op heden valt dat goed mee gelukkig. Hopelijk is men wijs genoeg om het op het eind niet te verpesten, een dag later kunnen we versoepelingen verwachten. Het weerbericht is niet echt goed dit jaar gelukkig.quote:Op maandag 19 april 2021 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat feest wel, maar dan kunnen alsnog op Koningsdag zelf los gaan toch?
Het druppelt langzaam door. In mijn familie denkt iedereen dat de GGD mij belt om het door te geven. Terwijl ik het hier of bij de buren heb gelezenquote:Op maandag 19 april 2021 19:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Media heeft het net opgepikt. We zijn hier super snel gewoon.
quote:Op maandag 19 april 2021 19:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het druppelt langzaam door. In mijn familie denkt iedereen dat de GGD mij belt om het door te geven. Terwijl ik het hier of bij de buren heb gelezen
Het staat op de site van de NOS verborgen in de liveblog. Ik vind dat echt idioot. Zet op iedere nieuwssite, teletekstapp etc een schreeuwende banner in beeld waarin vermeld staat welke groepen een afspraak kunnen maken met een link naar de site.quote:Op maandag 19 april 2021 18:30 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Bij de kneusjes aan de andere kant (Tweakers) mag je het niet eens melden in het topic wat gaat over het Coronavirus in het algemeenquote:Op maandag 19 april 2021 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het staat op de site van de NOS verborgen in de liveblog. Ik vind dat echt idioot. Zet op iedere nieuwssite, teletekstapp etc een schreeuwende banner in beeld waarin vermeld staat welke groepen een afspraak kunnen maken met een link naar de site.
Hetzelfde met nieuwsbulletins op radio/tv. Gewoon even ieder uur of op zijn minst iedere ochtend en avond in de meest beluisterde en bekeken bulletins een melding maken.
Ik had het nu ook weer doorgegeven voor m'n tante. Ze vragen nu ook waar ik het toch steeds vandaan haalquote:Op maandag 19 april 2021 19:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het druppelt langzaam door. In mijn familie denkt iedereen dat de GGD mij belt om het door te geven. Terwijl ik het hier of bij de buren heb gelezen
Inderdaad, gewoon alle nieuwssites verplichten een grote banner te plaatsen. Teletekst, journaals en de billboards. Vele malen efficiënter en goedkoper dan oud papier opsturen.quote:Op maandag 19 april 2021 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het staat op de site van de NOS verborgen in de liveblog. Ik vind dat echt idioot. Zet op iedere nieuwssite, teletekstapp etc een schreeuwende banner in beeld waarin vermeld staat welke groepen een afspraak kunnen maken met een link naar de site.
Hetzelfde met nieuwsbulletins op radio/tv. Gewoon even ieder uur of op zijn minst iedere ochtend en avond in de meest beluisterde en bekeken bulletins een melding maken.
Mijn familie vraagt zich inmiddels ook af hoe het kan dat ik het steeds zo snel weetquote:Op maandag 19 april 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het nu ook weer doorgegeven voor m'n tante. Ze vragen nu ook waar ik het toch steeds vandaan haal
Vind ik ook, ik snap er niks van dat je nog moet wachten op een brief, of dat je naar een speciale website moet gaan om te kijken wie er wanneer een intenting krijgt.quote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon alle nieuwssites verplichten een grote banner te plaatsen. Teletekst, journaals en de billboards. Vele malen efficiënter en goedkoper dan oud papier opsturen.
Idd terechte petitie van de zorg, tevens vond ik het evenement een mes in de rug van de lokale horeca daar.quote:Op maandag 19 april 2021 21:17 schreef THEFXR het volgende:
ben blij dat het feest is afgelast, de timing was echt verkeerd met die hoge cijfers, andere keer is beter.
Sowieso vind ik de hele communicatie rondom het vaccineren vrij rommelig. Gewoon voor en na elk reclameblok hetzelfde spotje: overtuig de mensen om het te doen (maar geen dwingende toon), zet het nummer en het adres van de website om een afspraak te maken in beeld.quote:Op maandag 19 april 2021 20:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon alle nieuwssites verplichten een grote banner te plaatsen. Teletekst, journaals en de billboards. Vele malen efficiënter en goedkoper dan oud papier opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |