Helaas is dat niet met een paar prikjes op te lossen, daar zijn miljoenen prikken voor nodig. Die van F1 zijn trouwens door Bahrein geleverd/betaald of is gewoon privé opgelost dus niet ten koste gegaan van de NL voorraad.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een gemiste wedstrijd is wel even iets anders dan je onderneming failliet zien gaan of werkeloos worden, je huis moeten verkopen enz.
Ah is dit waar Sebas Diekstra het over had?quote:
@_serial_ !quote:Op donderdag 15 april 2021 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Bouwjaar 1952 is nu aan de beurt.
Denk dat het hele plan alweer de prullenbak in kan nu jansen op de plank blijft liggen.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
Verwachten jullie dat 11 mei daadwerkelijk de sportscholen opengaan?
Top! Heb meteen mijn ouders geappt, zijn beide van dat jaarquote:Op donderdag 15 april 2021 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
https://coronatest.nl/ik-(...)nline-afspraak-maken
Bouwjaar 1952 is nu aan de beurt.
Ja, alleen die van jou blijft dichtquote:Op donderdag 15 april 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
Ze gaan er bij die briefing ook nog steeds vanuit dat er geen vertraging optreedt, alleen een verschuiving.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoop is gevestigd op Pfizer de komende tijd..
[ afbeelding ]
We moeten blij zijn als we de 1e stap op 11 mei kunnen zetten.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
Dat de hogescholen weer open gaan 26 april staat toch vast?quote:Op donderdag 15 april 2021 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We moeten blij zijn als we de 1e stap op 11 mei kunnen zetten.
Volgens mij niet en als dat zo is, max 1 dag in de week geloof ik.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat de hogescholen weer open gaan 26 april staat toch vast?
"Er zijn nog 38 jaren voor u"quote:Op donderdag 15 april 2021 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Eens zien hoe snel er op die site komt te staan: iedereen geboren in 1990 of eerder kan een afspraak maken.
Neequote:Op donderdag 15 april 2021 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat de hogescholen weer open gaan 26 april staat toch vast?
Dat doe ik al genoeg in de slaapkamerquote:Op donderdag 15 april 2021 12:27 schreef Questular het volgende:
Daarom thuis sporten, dan is er helemaal geen reden meer om buiten te komen.
Neequote:Op donderdag 15 april 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
Ik denk niet dat ik nog zoveel jaren voor mij hebquote:
Kan. Hoeft niet. Misschien. Eventueel. Glazen bol.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:17 schreef roos94 het volgende:
Of dit is het begin van einde van het zorgsysteem ..quote:Op donderdag 15 april 2021 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
Maandag gaan hier in Zwitserland de terrassen open, ook sportscholen, evenementen met publiek buiten 100 man max., binnen 50 man.
De virusexpert-lobby is hier net zo pessimistisch ingesteld, maar regering zet toch door. Einde komt in zicht.
Time to movequote:Op donderdag 15 april 2021 12:29 schreef Jed1Gam het volgende:
Maandag gaan hier in Zwitserland de terrassen open, ook sportscholen, evenementen met publiek buiten 100 man max., binnen 50 man.
De virusexpert-lobby is hier net zo pessimistisch ingesteld, maar regering zet toch door. Einde komt in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |