SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Netjes hoor!quote:Op donderdag 15 april 2021 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5fN6/20210414_161104.jpg
quote:Op donderdag 15 april 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes hoor!Wel even opletten, want er staat een heel klein mannetje met hele grote voeten achter je salontafel
Bosch is een prima merkquote:Op donderdag 15 april 2021 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en nu ben ik uit bed, komen nieuwe was machine brengen die dacht ik stop er meenog geen 4 jaar oud en stuk..
![]()
![]()
nu een bosch gekocht hoef je niet continu wasmiddel bij te doen doseert uit zich zelf
ja daarom ook oude was een miele maar na vier jaar stukquote:
Had je gisteren niet die massage?quote:Op donderdag 15 april 2021 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kost me zelfs net iets te veel moeite om mijn sokken aan te trekken aangezien mijn rug niet meewerkt. Vanmiddag maar even een rondje lopen inplannen om toch nog wat te bewegen.
Vandaar die stijve.quote:Op donderdag 15 april 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gisteren niet die massage?
Ja heb zin in vandaag.... geen klus dag wel vanavond avonddienstquote:Op donderdag 15 april 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
hebben we er weer zin in vandaag? het zonnetje schijnt hier alweer volop
Nee.quote:Op donderdag 15 april 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
hebben we er weer zin in vandaag? het zonnetje schijnt hier alweer volop
quote:
sschien komt er vrijdag in het overleg nog wat positiefs uitquote:Op donderdag 15 april 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik zet me er wel weer overheen. Pleistertje op mijn gekwetste ego en verder
Afgelopen maandag al maar dat heeft het niet veel beter gemaaktquote:Op donderdag 15 april 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gisteren niet die massage?
Ik heb wat andere mensen die wel in het overleg zitten voorzien van mijn argumenten. Dus we gaan het zienquote:Op donderdag 15 april 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
mi
[..]
sschien komt er vrijdag in het overleg nog wat positiefs uit
even duimen dan voor jequote:Op donderdag 15 april 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wat andere mensen die wel in het overleg zitten voorzien van mijn argumenten. Dus we gaan het zien
Wandelen helpt bij mij meestalquote:Op donderdag 15 april 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maandag al maar dat heeft het niet veel beter gemaakt
ligt er ook aan hoeveel je wandelt. heb zondag 2,5 uur gewandeld maar aan het eind daarvan voel ik het dan toch wel. maar meestal wandel ik ook maar een uurtje tot anderhalfquote:Op donderdag 15 april 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen helpt bij mij meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |