SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Netjes hoor!quote:Op donderdag 15 april 2021 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5fN6/20210414_161104.jpg
quote:Op donderdag 15 april 2021 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes hoor!Wel even opletten, want er staat een heel klein mannetje met hele grote voeten achter je salontafel
Bosch is een prima merkquote:Op donderdag 15 april 2021 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en nu ben ik uit bed, komen nieuwe was machine brengen die dacht ik stop er meenog geen 4 jaar oud en stuk..
![]()
![]()
nu een bosch gekocht hoef je niet continu wasmiddel bij te doen doseert uit zich zelf
ja daarom ook oude was een miele maar na vier jaar stukquote:
Had je gisteren niet die massage?quote:Op donderdag 15 april 2021 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kost me zelfs net iets te veel moeite om mijn sokken aan te trekken aangezien mijn rug niet meewerkt. Vanmiddag maar even een rondje lopen inplannen om toch nog wat te bewegen.
Vandaar die stijve.quote:Op donderdag 15 april 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gisteren niet die massage?
Ja heb zin in vandaag.... geen klus dag wel vanavond avonddienstquote:Op donderdag 15 april 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
hebben we er weer zin in vandaag? het zonnetje schijnt hier alweer volop
Nee.quote:Op donderdag 15 april 2021 08:17 schreef dud0r het volgende:
hebben we er weer zin in vandaag? het zonnetje schijnt hier alweer volop
quote:
sschien komt er vrijdag in het overleg nog wat positiefs uitquote:Op donderdag 15 april 2021 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik zet me er wel weer overheen. Pleistertje op mijn gekwetste ego en verder
Afgelopen maandag al maar dat heeft het niet veel beter gemaaktquote:Op donderdag 15 april 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je gisteren niet die massage?
Ik heb wat andere mensen die wel in het overleg zitten voorzien van mijn argumenten. Dus we gaan het zienquote:Op donderdag 15 april 2021 08:26 schreef dud0r het volgende:
mi
[..]
sschien komt er vrijdag in het overleg nog wat positiefs uit
even duimen dan voor jequote:Op donderdag 15 april 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wat andere mensen die wel in het overleg zitten voorzien van mijn argumenten. Dus we gaan het zien
Wandelen helpt bij mij meestalquote:Op donderdag 15 april 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maandag al maar dat heeft het niet veel beter gemaakt
ligt er ook aan hoeveel je wandelt. heb zondag 2,5 uur gewandeld maar aan het eind daarvan voel ik het dan toch wel. maar meestal wandel ik ook maar een uurtje tot anderhalfquote:Op donderdag 15 april 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen helpt bij mij meestal
Nicequote:Op donderdag 15 april 2021 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5fN6/20210414_161104.jpg
Vanmiddag en vanavond ga ik inderdaad even rondje lopen.quote:Op donderdag 15 april 2021 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen helpt bij mij meestal
Waar in je rug zit het? Onderrug?quote:Op donderdag 15 april 2021 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag en vanavond ga ik inderdaad even rondje lopen.
Denk dat ik het gisteren ook een beetje geforceerd heb mer wat oefeningen.
Ah das jammerquote:Op donderdag 15 april 2021 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maandag al maar dat heeft het niet veel beter gemaakt
oh dat schiet op zeg.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weer voor de deur wachten omdat de baas zoals altijd te laat is
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze jou de sleutel nog niet hebben gegeven.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een tijdje bij een onderdeel moeten helpen maar ik begon anderhalf uur vroeger dan de rest daar.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fantastisch.
Daarom kreeg een collega van me al snel een sleutel, we begonnen op dezelfde tijd, maar zij stond meestal op mij te wachten.
Nee k heb een kluiscode. Dan mag je niet ook de sleutelquote:Op donderdag 15 april 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze jou de sleutel nog niet hebben gegeven.
stel je voor dat je de hele kluis leegjat om je kasverschil te betalenquote:Op donderdag 15 april 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee k heb een kluiscode. Dan mag je niet ook de sleutel
Anders mist er straks weer 20 euro natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee k heb een kluiscode. Dan mag je niet ook de sleutel
Even tijd voor een gebed.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de knietjes voor de bankgod en de targetsquote:
Nee joh, geld is hét ultieme doel van elk geloofquote:
daarom lopen ze altijd met de pet rond in de kerkquote:Op donderdag 15 april 2021 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, geld is hét ultieme doel van elk geloof
En hebben ze allemaal mooie vrijstellingsregels geregeld met belastingen en zulksquote:Op donderdag 15 april 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom lopen ze altijd met de pet rond in de kerk
Ja onderrug; maar bij iedere ander beweging in mijn lichaam voel ik het nu ook ongeveerquote:Op donderdag 15 april 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar in je rug zit het? Onderrug?
Geen beweging meer maken dan.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onderrug; maar bij iedere ander beweging in mijn lichaam voel ik het nu ook ongeveer
Keer achterwaarts van een keukentrap afspringen met je ogen dicht zonder te weten hoe hoog je staat.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onderrug; maar bij iedere ander beweging in mijn lichaam voel ik het nu ook ongeveer
Kan die straks met een rietje in zijn mond zijn berichten gaan typen.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer achterwaarts van een keukentrap afspringen met je ogen dicht zonder te weten hoe hoog je staat.
Is het ook bijnaquote:
Auch...quote:Op donderdag 15 april 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer achterwaarts van een keukentrap afspringen met je ogen dicht zonder te weten hoe hoog je staat.
Ik heb hier in huis een afstapje naar de kelderkast die 2 ongelijke treden heeft, dat voldoet vast ook wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, da's kak ja, dat gaat je hele lijf door.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus het was niet wenselijk dat je hem in volmondig Duits met je rechtarm stijf omhoog begroette?quote:Op donderdag 15 april 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een sollicitatiegesprek met een Indiër. Toch altijd even wennen als iemand 2 hakenkruizen boven zijn deur heeft.
quote:Op donderdag 15 april 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een sollicitatiegesprek met een Indiër. Toch altijd even wennen als iemand 2 hakenkruizen boven zijn deur heeft.
De Finse luchtmacht was ook altijd een mooie.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwam er pas na 5 minuten achter dat hij Engels sprak en dat het geen Duits was.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het was niet wenselijk dat je hem in volmondig Duits met je rechtarm stijf omhoog begroette?
Schudde die ook enthousiast met zijn hoofd?quote:Op donderdag 15 april 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam er pas na 5 minuten achter dat hij Engels sprak en dat het geen Duits was.
Dat viel wel mee in dit geval; deze mensen zijn redelijk goed aangepast naar onze West-Europese manier van werken en krijgen ook allerlei (communicatie) trainingen daarvoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schudde die ook enthousiast met zijn hoofd?
Goeie richtstip op het voorhoofd?quote:Op donderdag 15 april 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ehhhquote:Op donderdag 15 april 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/o(...)n-onthaald~a8656709/
Hmm, die Chinook zal ik gisteren wel hebben gezien dan, wel een vreemde route dan want hij ging noordelijk.
quote:Flye bye
hoi vriendjequote:
Moeder die 2x voorbij kwam lopen wel.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie richtstip op het voorhoofd?
Ja hij vloog richting Rotterdam/Den Haag maar kwam wel uit de richting van Gilze dus het zal allemaal welquote:
Nee, flye bye.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hij vloog richting Rotterdam/Den Haag maar kwam wel uit de richting van Gilze dus het zal allemaal wel
kwam die nog even gedag zeggen dan en koekjes brengen?quote:Op donderdag 15 april 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeder die 2x voorbij kwam lopen wel.
Oh je was je gewoon aan het storen aan een 'creatieve' termquote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je was je gewoon aan het storen aan een 'creatieve' term
Onze marcomdirecteur hing net een verschrikkelijk lulverhaal op.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie heeft er vandaag de incontinente aap op de schouder?
Adem in, adem uit...quote:Op donderdag 15 april 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze marcomdirecteur hing net een verschrikkelijk lulverhaal op.
So sad.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 15 14 15 dagen hier werken
Was de vrije dag op 1 mei vergetenOh dat is een zaterdag
Toch 15 dan.
quote:Op donderdag 15 april 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar 15 14 15 dagen hier werken
Was de vrije dag op 1 mei vergetenOh dat is een zaterdag
Toch 15 dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |