abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 april 2021 @ 11:08:15 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_199011820
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:29 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Geen dank, ik doe het graag.. ;)
dat weet ik _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 15 april 2021 @ 12:41:34 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199012864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Tuut tuut tuut. Ik vond het allemaal nog wel mee vallen.
Ik vond t ook op t randje van toelaatbaar hoor.
Maar ik hoop voor ze dat ze dit met psychologen overlegd hebben vooraf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 april 2021 @ 12:47:35 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199012937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:59 schreef Revanches het volgende:
Heerlijk hoe Talia en Dan reageren.. _O-
Duidelijk de zelf uitgeroepen Lion King and Queen van het huis.
En hoe Talia, bij binnenkomst van nieuwelingen, ook als een soort leeuwin nog ff gaat paraderen in haar rode badpak rondom de waterpoel. Alsof ze t territorium nog ff moest bepissen :') EN dte hetze meteen tegen Hannah, die ze duidelijk als berdreiging ziet. ZIj moet en zal Miss BB zijn hoor.

En Dan met z'n hele indringer-retoriek bij nieuwkomers. Schatje rustigaan, je zit er net een dag of 5. Niets van jou bij in dat huis. Alleen omdat BB de groep gedoseerd in t huis brengt en jij toevallig in groep 1 zat, geeft jou niet meer recht op zaken.

En vervolgens de dreigementen richting mensen als ze genomineerd gaan worden of zijn. Als je jezelf uitroept tot hoge boom, dan kun je wind verwachten. Als je daar niet tegen kan, moet je niet op de troon gaan zitten en doen alsof het koninkrijk van jou is. Beide.

Wat een enorme bitch was die Talia zeg. Wel sterk, proeven gewonnen, maar man man man wat een vreselijk karakter om mee in huis te zitten. Oke, dat dacht ik na de eerste aflevering ook van Angela, met haar diva gedrag en haar thee-drama, maar die is zeker ook mentaal sterk (Talia totaal niet) en ze is aardig tegen mensen (meestal dan ;) ) en voelt oprecht aan. Ze zegt in die eviction room ook echt waar t op staat. Die's niet bang. Je weet meteen wat je aan haar hebt. Dat zie ik liever als zo'n achterbakse Talia die om zich heen slaat als ze meent dat ze niet aanbeden wordt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199013013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Tuut tuut tuut. Ik vond het allemaal nog wel mee vallen.
Ik dus niet.
pi_199013046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond t ook op t randje van toelaatbaar hoor.
Maar ik hoop voor ze dat ze dit met psychologen overlegd hebben vooraf.
ik vond het over het randje van toelaatbaar, zonder begeleiding naast de persoon, alleen een stem . Geen uitweg, geen mogelijkheid tot voorzichtig aan iets doen, maar gewoon in een ruimte worden gezet met je ergste angst en dan die angst in een keer moeten overwinnen door bijv een dier aan te raken.

en dan nog de druk erop dat als je weg zou lopen uit de situatie dat er dan geen eten is voor de hele groep.
  † In Memoriam † donderdag 15 april 2021 @ 12:59:19 #106
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199013091
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:55 schreef Verida het volgende:

[..]

ik vond het over het randje van toelaatbaar, zonder begeleiding naast de persoon, alleen een stem . Geen uitweg, geen mogelijkheid tot voorzichtig aan iets doen, maar gewoon in een ruimte worden gezet met je ergste angst en dan die angst in een keer moeten overwinnen door bijv een dier aan te raken.

en dan nog de druk erop dat als je weg zou lopen uit de situatie dat er dan geen eten is voor de hele groep.
Er was toch een knop waarop gedrukt kon worden als ze het echt niet meer aankonden ?

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit onderdeel verzonnen is zonder vooroverleg met de psychologen.

Als ik echt in paniek zou zijn zou ik wegwillen en jammer dan dat er geen eten is, volgens mij denk je daar dan niet eens bij na.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 april 2021 @ 13:04:31 #107
335263 freaky40
pi_199013156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 12:55 schreef Verida het volgende:

[..]

ik vond het over het randje van toelaatbaar, zonder begeleiding naast de persoon, alleen een stem . Geen uitweg, geen mogelijkheid tot voorzichtig aan iets doen, maar gewoon in een ruimte worden gezet met je ergste angst en dan die angst in een keer moeten overwinnen door bijv een dier aan te raken.

en dan nog de druk erop dat als je weg zou lopen uit de situatie dat er dan geen eten is voor de hele groep.
Je doet mee aan een experiment. En dat was hier in Nederland ook het geval maar daar kreeg ik wel eens het idee 'wat is nu het experiment in deze?' Het is allemaal slap. Het begon leuk te worden met die token die in het huis werd gedropt en die Danielle bewaarde. Toen werd het pas interessant maar nee, dat moest er snel uit want de tere zieltjes konden hier natuurlijk niet tegen.
Wat dat betreft is in het in deze BB Aussie wel een echt psychologisch experiment en je merkt ook dat ze meer ervaring hierin hebben omdat ze het daar langer produceren, terwijl wij in Nederland jaren achter liggen, dus hopelijk nemen ze dit mee naar het volgend seizoen en trekken ze hier lering uit.

De presentatrice is ook veel beter, een wat ervaren persoon i.p.v. toch wel lichtgewicht Geraldine. Expeditie Robinson deed ze best goed hoor, met veel knip en plakwerk. Maar live presenteren is toch wat anders.
Allemaal cabaretteketet!
pi_199013208
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Je doet mee aan een experiment. En dat was hier in Nederland ook het geval maar daar kreeg ik wel eens het idee 'wat is nu het experiment in deze?' Het is allemaal slap. Het begon leuk te worden met die token die in het huis werd gedropt en die Danielle bewaarde. Toen werd het pas interessant maar nee, dat moest er snel uit want de tere zieltjes konden hier natuurlijk niet tegen.
Wat dat betreft is in het in deze BB Aussie wel een echt psychologisch experiment en je merkt ook dat ze meer ervaring hierin hebben omdat ze het daar langer produceren, terwijl wij in Nederland jaren achter liggen, dus hopelijk nemen ze dit mee naar het volgend seizoen en trekken ze hier lering uit.

De presentatrice is ook veel beter, een wat ervaren persoon i.p.v. toch wel lichtgewicht Geraldine. Expeditie Robinson deed ze best goed hoor, met veel knip en plakwerk. Maar live presenteren is toch wat anders.
Ik vind dit dus geen experiment meer. Ik vind het kwalijk om dergelijke dingen op deze manier aan te pakken. Maar dat zal dan wel mijn tere zieltje zijn.

Dat er een experiment wordt uitgevoerd met de andere proeven vind ik prima, doe het maar op kracht of uithoudingsvermogen, of een nacht doorhalen, of een heel karig rantsoen.

Maar ga niet (onverantwoord) zitten knoeien met de psychische problemen die mensen kunnen hebben.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 april 2021 @ 13:30:45 #109
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199013424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vind dit dus geen experiment meer. Ik vind het kwalijk om dergelijke dingen op deze manier aan te pakken. Maar dat zal dan wel mijn tere zieltje zijn.

Dat er een experiment wordt uitgevoerd met de andere proeven vind ik prima, doe het maar op kracht of uithoudingsvermogen, of een nacht doorhalen, of een heel karig rantsoen.

Maar ga niet (onverantwoord) zitten knoeien met de psychische problemen die mensen kunnen hebben.
:o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199013544
Ik snap dat mensen vreemde fobieën kunnen hebben, maar badschuim, vogels, poedels en knieën, allemaal in zo'n klein groepje mensen? Echt?
  donderdag 15 april 2021 @ 13:50:52 #111
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_199013638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vind dit dus geen experiment meer. Ik vind het kwalijk om dergelijke dingen op deze manier aan te pakken. Maar dat zal dan wel mijn tere zieltje zijn.

Dat er een experiment wordt uitgevoerd met de andere proeven vind ik prima, doe het maar op kracht of uithoudingsvermogen, of een nacht doorhalen, of een heel karig rantsoen.

Maar ga niet (onverantwoord) zitten knoeien met de psychische problemen die mensen kunnen hebben.
Hoezo psychische problemen binnen een RLS, is nooit een probleem geweest in Nederland :P

pi_199013875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hoezo psychische problemen binnen een RLS, is nooit een probleem geweest in Nederland :P

[ afbeelding ]
Ook daar had ik grote problemen mee, vond dat walgelijk. En van wat ik begrijp heeft ook Lieke er grote problemen aan overgehouden,
  donderdag 15 april 2021 @ 14:16:12 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_199013885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 14:15 schreef Verida het volgende:

[..]

Ook daar had ik grote problemen mee, vond dat walgelijk. En van wat ik begrijp heeft ook Lieke er grote problemen aan overgehouden,
Snap ik, dat "experiment" was meer dan geslaagd , ze hebben het nooit meer herhaald
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 april 2021 @ 15:22:24 #114
335263 freaky40
pi_199014666
Canada is ook weer wakker inmiddels.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 april 2021 @ 15:51:31 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199015032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:42 schreef Tasmaniak het volgende:
Ik snap dat mensen vreemde fobieën kunnen hebben, maar badschuim, vogels, poedels en knieën, allemaal in zo'n klein groepje mensen? Echt?
Ik gok dat ze daar ook wel op geselecteerd zijn ;)
EN qua dieren zou je denken dat mensen in Australie wel wat gewend zijn eigenlijk :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199015118
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik gok dat ze daar ook wel op geselecteerd zijn ;)
EN qua dieren zou je denken dat mensen in Australie wel wat gewend zijn eigenlijk :o

misschien dat het bestaan van zoveel giftige slangen en spinnen in Australie ook wel ervoor zorgt dat zoveel mens en angstig zijn voor slangen en spinnen :)
  donderdag 15 april 2021 @ 15:59:12 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199015124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:22 schreef freaky40 het volgende:
Canada is ook weer wakker inmiddels.
Leuk voor Canada.

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 april 2021 @ 16:02:03 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199015151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:09 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik vind dit dus geen experiment meer. Ik vind het kwalijk om dergelijke dingen op deze manier aan te pakken. Maar dat zal dan wel mijn tere zieltje zijn.

Dat er een experiment wordt uitgevoerd met de andere proeven vind ik prima, doe het maar op kracht of uithoudingsvermogen, of een nacht doorhalen, of een heel karig rantsoen.

Maar ga niet (onverantwoord) zitten knoeien met de psychische problemen die mensen kunnen hebben.
Eens.
Mensen confronteren met hun angst, zonder begeleiding en er dan ook nog de peer-pressure overheen gooien van de groep vanwege de opdracht (knop of niet, je voelt die extra druk) ... dat is mensen OVER de grens heenduwen. En je hebt grenzen verleggen en pushen, en grenzen breken. Ik vond dit echt op t randje, of misschien wel er over. Ik vind dat niet de plaats van BB, ook al is het een experiment.

Maar goed, wie weet is Angela nu over haar angst heen, als t een poedel is dan :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 april 2021 @ 17:22:35 #119
335263 freaky40
pi_199015797
Aflevering van morgen is de beste tot nu toe. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 15 april 2021 @ 17:30:12 #120
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_199015872
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van morgen is de beste tot nu toe. Punt.
Resultaten uit de toekomst bieden in het verleden geen gemiste kansen... ^O^
pi_199016682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:50 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hoezo psychische problemen binnen een RLS, is nooit een probleem geweest in Nederland :P

[ afbeelding ]
ik was te laat ingestapt bij dgk, wat precies gebeurde daar op die bank??
pi_199017157
Heb toch maar de link gepakt hierzo, ben nu bij afl 13..blijft een feestje, irriteer me te pletter aan de tong van kierin , de meest irritante deelnemer...verder tja kijk ze op rtl5..hahahaha
pi_199017259
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:20 schreef Silves het volgende:
Heb toch maar de link gepakt hierzo, ben nu bij afl 13..blijft een feestje, irriteer me te pletter aan de tong van kierin , de meest irritante deelnemer...verder tja kijk ze op rtl5..hahahaha
tja, dan weten we nu in ieder geval weer dat Kieran er nog wel even inblijft.....
  donderdag 15 april 2021 @ 19:30:19 #124
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_199017266
quote:
2s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:20 schreef Silves het volgende:

bedankt voor de spoiler
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_199017343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:30 schreef Revanches het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler
Welke spoiler? afl 1 zie je al die tic van hem..al die koortsblaren zijn al te zien bij afl 2345..weet niet waar jullie zitten nu, maar ik irriteer me dood aan dat jong vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')