SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics van je schoonzusje voor ze moddervet is van de zwangerschapquote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Mijn schoonzusje is in verwachting en stuurt net in de groepsapp: We zijn er uit over de naam!!!
Eindelijk!!!
Ik zeg, mooie naam, beetje apart maar top!
Je ziet al dat ik echt keigrappig ben
Geriater of Gerrie-aterquote:Op woensdag 14 april 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
pics van je schoonzusje voor ze moddervet is van de zwangerschap
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Mijn schoonzusje is in verwachting en stuurt net in de groepsapp: We zijn er uit over de naam!!!
Eindelijk!!!
Ik zeg, mooie naam, beetje apart maar top!
Je ziet al dat ik echt keigrappig ben
[..]
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.
[..]
Hoeveel merk ik hier van?quote:We zijn steeds vaker met z’n allen tegelijk lekker bezig thuis. We videobellen wat af met vrienden of collega’s. We uploaden werkstukken, streamen de mooiste films, shoppen online en gamen met vrienden.
Daar wil je zorgeloos van blijven genieten. Daarom verhogen we je internetsnelheid van 250 naar 300 Mbit/s download en van 25 naar 30 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Ik lach ook het hardst om m'n eigen grappen, en dat maakt anderen dan weer aan het lachenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand die lacht om en opschept over zijn eigen grappen is niet grappig...
Mijn broer ook niet, maar erg luchtig is het niet bij patiënten die net van een IC afkomen. Die hebben best nog even te gaan qua revalidatie en best wel iets meegemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.
Ik had er geen woorden voor dus kwam ik daar maar mee.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:21 schreef LTVDK het volgende:
En dan nog de term 'keigrappig' gebruiken, wat is dat voor een Hagenaar.
achquote:Op woensdag 14 april 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer ook niet, maar erg luchtig is het niet bij patiënten die net van een IC afkomen. Die hebben best nog even te gaan qua revalidatie en best wel iets meegemaakt.
Laatst een verhaal van iemand die een tijd aan de beademing gelegen had en waarbij de partner overleden was in die periode
Tussen de weinig en niks.quote:
geen kutquote:
je ziet haar nu net zoveel als toen ze in den haag woonde zekerquote:
Wel dichter bij mijquote:
Och neequote:Op woensdag 14 april 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer ook niet, maar erg luchtig is het niet bij patiënten die net van een IC afkomen. Die hebben best nog even te gaan qua revalidatie en best wel iets meegemaakt.
Laatst een verhaal van iemand die een tijd aan de beademing gelegen had en waarbij de partner overleden was in die periode
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je ziet haar nu net zoveel als toen ze in den haag woonde zeker
Ik vergelijk het voor het gemak even met de limiet van internet die omhoog gegooid wordt, je merkt er helemaal niets van.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je ziet haar nu net zoveel als toen ze in den haag woonde zeker
Uh oké, dit escaleert snel....quote:Op woensdag 14 april 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Geef me eens een knuffel ouwe dibbes!
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Uh oké, dit escaleert snel....
Maar is goed...
BUDAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarom een kutdag? Vertel het eens aan ome Haagsiequote:Op woensdag 14 april 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Beetje een kutdag gehad dus ik heb wat liefde nodig
quote:
Enorm verdrietig verhaal was dat inderdaad.quote:
had je zelf wat aan kunnen veranderen.quote:
Voelde me vandaag een beetje aan de kant gezet. Dat voelde niet zo lekker. Maar gelukkig is het hier een warm, vriendschappelijk badquote:Op woensdag 14 april 2021 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom een kutdag? Vertel het eens aan ome Haagsie
Oh was jij dat? Ik dacht al, welke debiel zit er toch als een mongool naar mij te zwaaien 3x per week.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je zelf wat aan kunnen veranderen.
Ik zwaaide drie keer per week naar haags als we naar werk gingen
Misschien is dat ook wel goed voor mijn pijnlijke rug.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelde me vandaag een beetje aan de kant gezet. Dat voelde niet zo lekker. Maar gelukkig is het hier een warm, vriendschappelijk bad
Watskebeurt dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voelde me vandaag een beetje aan de kant gezet. Dat voelde niet zo lekker. Maar gelukkig is het hier een warm, vriendschappelijk bad
Dat gelige moet je alleen wel even voor lief nemen.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we weer mogen reizen moet je hier eens een uurtje in gaan zitten.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel goed voor mijn pijnlijke rug.
kom vechten dan dikkiequote:Op woensdag 14 april 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik dacht al, welke debiel zit er toch als een mongool naar mij te zwaaien 3x per week.
Ssst straks komt Etto weer dat ie wil matten.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat is deze danquote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we weer mogen reizen moet je hier eens een uurtje in gaan zitten.
[ afbeelding ]
whatsapp doet vandaag vervelendquote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gelige moet je alleen wel even voor lief nemen.
Ga je bij UitStraling in bad dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we weer mogen reizen moet je hier eens een uurtje in gaan zitten.
[ afbeelding ]
Projectje waar ik de afgelopen 6 weken aan heb gewerkt, wordt waarschijnlijk de nek omgedraaid. Ik hoorde via via dat er vrijdag een meeting over is, maar daar mag ik niet eens bij zijn.quote:
Ja klopt ik ontvang geen berichten van jou.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
wha
[..]
whatsapp doet vandaag vervelend
Heb je geplast?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gelige moet je alleen wel even voor lief nemen.
Dat is correctquote:Op woensdag 14 april 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt ik ontvang geen berichten van jou.
Zo lekker danquote:Op woensdag 14 april 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Projectje waar ik de afgelopen 6 weken aan heb gewerkt, wordt waarschijnlijk de nek omgedraaid. Ik hoorde via via dat er vrijdag een meeting over is, maar daar mag ik niet eens bij zijn.
dat mensen niet reageren ligt niet aan whatsapp hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
wha
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat mensen niet reageren ligt niet aan whatsapp hoor
klinkt warmquote:Op woensdag 14 april 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een Turks bad uit 1550 in Boedapest met goddelijk thermaalwater
Misschien moet je weer eens updatenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
wha
[..]
Nu gewoon 2 hoorquote:
verdomme er is na je vertrek naar Rotterdam echt totaal geen liefde meer tussen ons.quote:
Ga je zwerkballen dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Spijt van dat ik geen snaai heb gekocht.
isschien staat die persoon zijn/haar telefoon uit. hebben ze geen verbinding etc etcquote:
uit het oog uit het hartquote:Op woensdag 14 april 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
verdomme er is na je vertrek naar Rotterdam echt totaal geen liefde meer tussen ons.
Is dat water sinds 1550 al wel een keer verschoond?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een Turks bad uit 1550 in Boedapest met goddelijk thermaalwater
Ja beetje een raar figuur.quote:
Nee, ik voel me wel een beetje in mijn eer aangetast.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo lekker danja dat lijkt mij ook zwaar demotiverend en niet bevoorderlijk voor je gemoedstoestand om te horen.
Sterkte maat!
Ik voel me meer een quaffle.quote:
Snap ik!quote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel me wel een beetje in mijn eer aangetast.![]()
Thanks Haagsie!![]()
Met jou alles goed?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende baden, variërend van 32 tot 42 graden
Schoenen met een loting sla ik sowieso over.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
ik wel deze schoenen. wordt het een loting![]()
[ afbeelding ]
Nee, daarom werkt het ook zo goedquote:Op woensdag 14 april 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat water sinds 1550 al wel een keer verschoond?
Al die hysterische kleren die jij hier altijd post, ook die tassen, draag je dat allemaal tegelijk?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er hysterisch aan deze schoenen?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die hysterische kleren die jij hier altijd post, ook die tassen, draag je dat allemaal tegelijk?
Vloekt wel bij je tas hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik de boeken in het Nederlands gelezen heb, is ook alweer 20 jaar geleden ofzo.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er hysterisch aan deze schoenen?
In laagjes. Ze heet bitterbal, maar ze is eigenlijk een bladerdeegsnack.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die hysterische kleren die jij hier altijd post, ook die tassen, draag je dat allemaal tegelijk?
Bitterblad, zou lezen.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In laagjes. Ze heet bitterblad, maar ze is eigenlijk een bladerdeegsnack.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In laagjes. Ze heet bitterbal, maar ze is eigenlijk een bladerdeegsnack.
Ik heb ze nooit in het Nederlands gelezenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik de boeken in het Nederlands gelezen heb, is ook alweer 20 jaar geleden ofzo.![]()
Denk ook niet dat ik 4, 5, 6 en 7 in NL gelezen heb.
Bitter-ui. Moet ook gepeld worden. Uibalquote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik de eerste drie las.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit in het Nederlands gelezen
Wat voor schoenen draag jij dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitter-ui. Moet ook gepeld worden. Uibal
Baklavaquote:Op woensdag 14 april 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef me nou 3 seconden om mijn tikvautjes te herstellen
Ja ik ben echt heel saai en doorsneequote:
Jazekerquote:Op woensdag 14 april 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
@:amarantha jouw vader heeft toch ook zo'n oplichtersappje gehad toen?
die zijn wel gaafquote:Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan liever een eierbal.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bitter-ui. Moet ook gepeld worden. Uibal
Ja maar ik ben oud. Ik was eerstejaars toen ik ermee begon.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik de eerste drie las.
Sterker nog, volgens mij heb ik de eerste drie NL in eerste druk.
Balava.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balava.BaklabalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik kreeg 'm in de brugklas als leestip.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben oud. Ik was eerstejaars toen ik ermee begon.
Nou ja gewoon, gewoon ...quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm in de brugklas als leestip.
Dat was echt nét voor de boel ontplofte qua hype.
Ja, sorry, ik ben gewoon niet ouder.quote:
Hoe oud ben jij eigk?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben gewoon niet ouder.
Jij bent toch ook wel een aparte vogel hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'gewoon'
sowieso in jullie gezelschap ben ik gewoon ja
ja dat ontken ik nietquote:Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch ook wel een aparte vogel hoor
Nog niet tochquote:
Ik weiger dat soort lijstjes te bekijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
De film Bridget Jones is dit jaar 20. En de eerste Harry Potter. En de eerste LOTR.
Neinz, feb 1987.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet tochjij was toch jonger dan ik en ik moet het nog worden.
Hier ga ik niet weer intrappen.quote:
Vijf jaar geleden zat ik in Japan.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort lijstjes te bekijken.![]()
Een van de weinige dingen waarbij ik zoiets heb van "fuck, ik word oud", bedenken hoe lang iets terug is.
als je me helpt herinneren wel hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je voor mij mee loten? 23 april om 0900
HOEZO is dit al 11 jaar geleden.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden zat ik in Japan.
Drie jaar geleden zat ik in Shanghai.
Godverdomme.
Oh wie was dat dan, Frantic? was hier nog iemand uit 87quote:
Waarom 38 hahaquote:Op woensdag 14 april 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jij 38 bent
Vorig jaar had ik al drie tripjes gemaaktquote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden zat ik in Japan.
Drie jaar geleden zat ik in Shanghai.
Godverdomme.
Frannie is van hetzelfde jaar idd.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wie was dat dan, Frantic? was hier nog iemand uit 87
1978quote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang Koen er niet is, ben ik tegenwoordig de senior hier, geloof ik
Daarom was je ook Burgemeester.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is 'ie voor mij nog steeds.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom was je ook Burgemeester.
Maar mannen kunnen het hebben.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
gewoon vol blijven houden, is het op een gegeven moment echt waarquote:Op woensdag 14 april 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee.Maar ik denk het al jaren
Toch heb ik nog steeds het idee dat Haags zo'n 'vlotte' 40+'er is die zich jonger voordoet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof de tijd stil is blijven staanquote:Op woensdag 14 april 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee.Maar ik denk het al jaren
Vrouwen ook, fuck de gedachte van een houdbaarheidsdatum.quote:
Gewoon al tien jaar 38 yo.quote:
Ik moet je helaas teleurstellen. Ik ben bijna 35.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds het idee dat Haags zo'n 'vlotte' 40+'er is die zich jonger voordoet.
Puik bouwjaar wel danquote:Op woensdag 14 april 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frannie is van hetzelfde jaar idd.
Ik las hier zelf snel overheen en las toen anus.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij bierbuik en haar uit de neus.
Haar uit de neus is wel een dingetje ja als je ouder wordt.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij bierbuik en haar uit de neus.
Nou, wel met kneusjes.quote:
It ain't wrong.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las hier zelf snel overheen en las toen anus.
Nee die is jonger.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1977![]()
Maar crv is ouder. En misschien US, maar die is erg geheimzinnig over zijn leeftijd
Of oren.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar uit de neus is wel een dingetje ja als je ouder wordt.
Een erectie krijgen ook aldus @UitStralingquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helaasquote:Op woensdag 14 april 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwen ook, fuck de gedachte van een houdbaarheidsdatum.
Ja, met de wenkbrauwen van Bert erbij.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijk je trouwens een beetje op Ernie?
vergeet de wildgroei in je oren en wenkbrauwen nietquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, met de wenkbrauwen van Bert erbij.
Alleen maar omdat we ons hier verzamelen?quote:
Er bestaat zoiets als een neushaartrimmer héquote:Op woensdag 14 april 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat de verwachtingen zijn dat je er eeuwig uit moet zien als een 20-jarige.quote:
Sweet summer childquote:Op woensdag 14 april 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft nog verwachtingen van de liefde.
Ja dat bedoel ik, die moet je vaker aantrekken, benzine erin enzoquote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als een neushaartrimmer hé
Ik ben lichamelijk een kneus, Frannie ook en jouw papieren zijn ook niet fantastisch.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat we ons hier verzamelen?
Ik zou mijn oren in de hens steken.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ik met een aansteker, elke week.
Mja, we hebben wel andere bijzondere kwaliteiten toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk een kneus, Frannie ook en jouw papieren zijn ook niet fantastisch.
Ik kwakkel nu ook. Zou het aan deze SC liggen?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben lichamelijk een kneus, Frannie ook en jouw papieren zijn ook niet fantastisch.
Zo dit voor mijzelf ook wel fijn vinden hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat de verwachtingen zijn dat je er eeuwig uit moet zien als een 20-jarige.
Kinderen is stress ja.quote:Overigens scheelt het niet hebben van koters en een beetje voor jezelf zorgen zeker.
*logt snel uit*quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwakkel nu ook. Zou het aan deze SC liggen?
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, we hebben wel andere bijzondere kwaliteiten toch?
Ach op een gegeven moment ga je op je kop staan giet je die benzine in je neusgaten, lucifer erbij en je hebt nooit meer ergens last vanquote:Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, die moet je vaker aantrekken, benzine erin enzo
Instant wallen tot je knieën.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo dit voor mijzelf ook wel fijn vinden hoor
[..]
Kinderen is stress ja.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh joh, waarom?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo dit voor mijzelf ook wel fijn vinden hoor
[..]
Kinderen is stress ja.
Dat hou ik mezelf maar voor.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, we hebben wel andere bijzondere kwaliteiten toch?
Die verwachting heb ik nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat de verwachtingen zijn dat je er eeuwig uit moet zien als een 20-jarige.
Overigens scheelt het niet hebben van koters en een beetje voor jezelf zorgen zeker.
Ballie kent die wel uit haar hoofd hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij hebt een naam die niemand onthoudt
Niet inademen als je die aansteker in je neus steekt dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb zo’n hekel aan haar uit oren, neus enzo, bij het minste of geringste wat ik voel haal ik het weg. Als een soort tic.
Het gaat vaak met mensen steeds slechter als ze hier posten.quote:
Kinderen naar de moeder gooien telt niet he.quote:
Ik onthoud het door te denken dat hij Lekkere Tetten Van De Kapster heet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij hebt een naam die niemand onthoudt
Weet nu ineens waar pijn in mijn rug vandaan komt.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar afgezien daar van?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijsen, troep, geen vrijheid meer, aanslag op je lichaam en seksleven etc.
Zullen we vanavond verhuizen naar de relaties sc en dan kijken wat er gebeurt als jij een glas melk drinkt?quote:
Ik ook niet, maar het gros lijkt wel te pogen die verwachting waar te maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik nooit echt begrepen.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik onthoud het door te denken dat hij Lekkere Tetten Van De Kapster heet.
Ik durf niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we vanavond verhuizen naar de relaties sc en dan kijken wat er gebeurt als jij een glas melk drinkt?
Daar is een psychose de normale bias.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we vanavond verhuizen naar de relaties sc en dan kijken wat er gebeurt als jij een glas melk drinkt?
vroeg opstaan, achter ze aan hobbelen, op tijd naar school krijgen, stress waar ze uithangen, constant opletten of ze wel bij je zijn.quote:
Ik had gehoopt dat je zou zeggen dat je niet allergisch bent voor melk. Dan had ik kunnen zeggen: “Zie je, het werkt nu alquote:
Anders NWS-SC proberen, daar komt toch geen mens meer.quote:
Allergisch niet echt, maar ik heb wel een uurtje nodig voor het toilet daarna.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je zou zeggen dat je niet allergisch bent voor melk. Dan had ik kunnen zeggen: “Zie je, het werkt nu al“
Komt goed uit, het is de dag van de gerrie vandaag begreep ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allergisch niet echt, maar ik heb wel een uurtje nodig voor het toilet daarna.
je kan ook de gam-sc proberen volgens mij loopt het laatste topic al een jaarquote:Op woensdag 14 april 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders NWS-SC proberen, daar komt toch geen mens meer.
Als je daar om heen kijkt dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
vroeg opstaan, achter ze aan hobbelen, op tijd naar school krijgen, stress waar ze uithangen, constant opletten of ze wel bij je zijn.
Hmm, niet echt een aansporing om een glaasje melk naar binnen te klokkenquote:Op woensdag 14 april 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allergisch niet echt, maar ik heb wel een uurtje nodig voor het toilet daarna.
Niks gaat slomer dan de KAA SCquote:Op woensdag 14 april 2021 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook de gam-sc proberen volgens mij loopt het laatste topic al een jaar
Nah, dat komt morgen dan pas. Dan is de grap er ook wel af.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt goed uit, het is de dag van de gerrie vandaag begreep ik.
kaas slowchat?quote:
hehe, het kaasopperhoofdquote:
Ja de schone slaapster is naar dromenlandquote:Op woensdag 14 april 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ballie zich afgemeld via de app?
Aawquote:Op woensdag 14 april 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de schone slaapster is naar dromenland
Stel dat je het wel wou, wie was dan de vrouw in jullie relatie, zou je draagmoeder zijn of je partner?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Tuurlijk zijn ook wel leuke momenten, maar ik pas
quote:Op woensdag 14 april 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanuit het werk deze meegenomen voor mijn jongste[ afbeelding ]
Bedacht me ineens dat ik dat beloofd had bij het lezen van een boekje over boeren en hun trekkers. (Tractors voor de stadsen hier)
Mijn vriendinquote:Op woensdag 14 april 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel dat je het wel wou, wie was dan de vrouw in jullie relatie, zou je draagmoeder zijn of je partner?
Mijn begeleidster zit nu thuis na een positieve test. Geen idee of ze ook echt ziek is enzo...quote:Op woensdag 14 april 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag net de vraag of we mensen kennen met Corona in onze omgeving.
Bedenk me net dat bijna iedereen in mijn omgeving wel positief getest is geweest eens.
Een van de begeleidsters hier heeft dat gedaan. Ze hebben nu 2 kinderen. 1 heeft zij gebaard, de andere haar vrouw.quote:
Bij jou is dat makkelijker om te raden natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie de strapon aanheeft weten we nu ook.
Ja nou zo doe ik een DP bij vriendin.quote:Op woensdag 14 april 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou is dat makkelijker om te raden natuurlijk.
hoe laat ga je er vandoor?quote:Op donderdag 15 april 2021 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWerkwerkwekr
Vandaag weer 3:56 langer zonlicht dan gisteren
![]()
Nachten waarin de temperatuur boven de 20 ºC blijft, worden tropische nachten genoemd.
Kwart voor 8 gaat de trein dus half 8 de deur uitquote:
Zet ‘m op en veel plezier!quote:Op donderdag 15 april 2021 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwart voor 8 gaat de trein dus half 8 de deur uit
Die heb ik al maanden geleden uitgezetquote:Op donderdag 15 april 2021 07:12 schreef Koen66 het volgende:
Aaarghhhh
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
*klikt*quote:Op donderdag 15 april 2021 07:12 schreef Koen66 het volgende:
Aaarghhhh
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
Succesquote:Op donderdag 15 april 2021 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwart voor 8 gaat de trein dus half 8 de deur uit
*gaat terug de frituur in*quote:Op donderdag 15 april 2021 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft vannacht gevroren.
het vriest de hele week alquote:Op donderdag 15 april 2021 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft vannacht gevroren.
5 smorgens en 10 smiddags?quote:Op donderdag 15 april 2021 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na het weekend gaat het weer 15 graden worden
quote:Op donderdag 15 april 2021 07:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na het weekend gaat het weer 15 graden worden
je weet het altijd ruim van tevoren, teveel regen > klagen, te lang droog > klagenquote:Op donderdag 15 april 2021 07:28 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja ze klagen wel terecht natuurlijk
Huize Jacq ?quote:Op donderdag 15 april 2021 07:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5fN4/20210414_161051.jpg
Balliequote:
quote:
ja zo is het gewordenquote:
nicequote:Op donderdag 15 april 2021 07:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zo is het geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |