SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneemquote:Op woensdag 14 april 2021 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat hebben zij te maken met jouw lunch dan, niet zoveel toch
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Meestal vinden mensen dit soort 'rare' dingen leuk
(vind het nog geen eens raar tbh)
Die ook gewoon allemaal neerprikken dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit het slecht doet bij je tussentijdse evaluatiegesprek.
Oh, je gaat ze jaloers makenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende: [..] Je kunt ze ook gewoon een mes in het middenrif prikken, is je probleem ook opgelost.
Hehequote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar jij maar kerstverlichting van onthoofde poppen
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, je gaat ze jaloers maken
Oke dan snap ik hetarme collega's
Gewoon geen lunch meenemen en een complete rijsttafel voor jezelf laten bezorgenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar ik stel me zomaar voor dat we wel een beetje bij elkaar gaan zitten. En dan is een zakje met vier bammetjes zweetkaas toch wat anders dan dat halve buffet wat ik meeneem
Ooooh, wil nu wel foto van wat je dan o.a. meeneemt eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik pak gewoon alles in waarvan ik denk dat ik er rond lunchtijd zin in zou kunnen hebben. De helft gaat weer mee terug. Maar ik weet nu nog niet welke helft.
Ditis echt vetquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
Een airfryer die op batterijtjes werkt zou wel een verkooptopper zijn denk ikquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zou nog even op gestudeerd moeten worden inderdaad.
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Je kan toch die vlammetjes in de airfryert doet, dan van de stroomkabel handvat en dan zo om je schouder mee?
Gewoon campingkoelkastje mee als lunchtrommelquote:Op woensdag 14 april 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een airfryer en een doosje vlammetjes in je lunchtrommeltje dan?
quote:Op woensdag 14 april 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij net je nieuwe, hippe handtas hebt verzonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |