Ze verteld het en is er ook trots op ook.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb die tweede docu al op NPO Plus gezien.
Rachel doet daar uitgebreid uit de doeken hoe ze Hazes heeft leren kennen en dat ze toen zij 15 jaar was voor het eerst sex hadden..
Ook Jos van Zoelen doet uitgebreid zijn verhaal en is niet positief over Rachel.
En zegt Antwee dat hij heel lang niet naar het nummer Kleine Jongen kon luisteren omdat dat niet voor hem was geschreven maar voor zijn halfbroer.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:14 schreef praadje het volgende:
Roggel krijgt een bak stront over haar heen op de Hazes Insta. Mooi zo
https://www.instagram.com/andrehazesofficieel/?hl=nl
Jawel hoor maar dan wel direct trouwen zodat ze zeker isquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij hem nog terug gaat nemen.
WTF, hoe arrogant ben je dan? Melvin werd al vakkundig weggevaagd door Rachel en nu beweert hij dit ook nog eens? Arrogant k**jong dat het is. Appel valt niet ver van de boom...quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Rachel doet daar uitgebreid uit de doeken hoe ze Hazes heeft leren kennen en dat ze toen zij 15 jaar was voor het eerst sex hadden..
Ook Jos van Zoelen doet uitgebreid zijn verhaal en is niet positief over Rachel.
En zegt Antwee dat hij heel lang niet naar het nummer Kleine Jongen kon luisteren omdat dat niet voor hem was geschreven maar voor zijn halfbroer.
Oh geweldig dit👍🏻quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Hoe treffend!![]()
En eindelijk eens iemand die zich hier openlijk over uitspreekt
Vanmiddag nog langs gereden huizen zijn behoorlijk in prijs gestegen zou wel wat anders kopen voor die prijs zegquote:Op vrijdag 16 april 2021 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)eissenbruchlaan-114/
Dit zou het liefdesnest moeten gaan worden van André en Sarah, kan het me persoonlijk niet voorstellen.
Ja dichtbij cafe van Eijk... maar de hele dag verkeer voor de deur.
Oh wow! Ik denk dat Roggel hiermee zich in haar eigen voet schiet. Zij denkt waarschijnlijk dat mensen deze eerlijkheid zullen waarderen. Het grote publiek krijgt eindelijk steeds meer door hoe ziek die relatie wel niet was. Dit bevestigt het alleen maar nog meer. Ze heeft gewoon niet eens door!quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Het verrast mij nu, dat Rachel al 15 jaar was toen ze voor de eerste keer sex hadden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Lief17 het volgende:
Misschien verschilt haar definitie van seks met de juiste. Volgens Jos van Soelen waren ze op haar 13e al aan het rommelenquote:Op zaterdag 17 april 2021 07:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het verrast mij nu, dat Rachel al 15 jaar was toen ze voor de eerste keer sex hadden.
Of dacht zij op dat moment al 15 jaar te zijn.
Die ouwe Hazes heeft nog steeds een flinke bak fans. Die lopen niet meer over naar bijvoorbeeld Frans Bauer.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doordat Raggel maar doorgaat met het uitmelken van Hazes sr kan ze wel eens van een koude kermis thuiskomen als men zich tegen haar gaan keren.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ouwe Hazes heeft nog steeds een flinke bak fans. Die lopen niet meer over naar bijvoorbeeld Frans Bauer.
Over 10 jaar zal die groep wel een flink stuk kleiner zijn, misschien wil ze nog ff cashen nu het nog kan.
Soms worden halve waarheden ook gewoon gerespecteerd.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Misschien verschilt haar definitie van seks met de juiste. Volgens Jos van Soelen waren ze op haar 13e al aan het rommelen
Denk dat dat tegen gaat vallen. Ze laat wel íets weten, maar niet de echte dirt.quote:Op zaterdag 17 april 2021 08:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doordat Raggel maar doorgaat met het uitmelken van Hazes sr kan ze wel eens van een koude kermis thuiskomen als men zich tegen haar gaan keren.
Er komt toch meer in de media haar ruzies met dochter, zoon, vriendin. Dat ze zo jong was met Hazes sr. De fans zijn fan van Hazes dat zal blijven maar ik bedoel dat ze haar misschien wel zat gaan worden. Zo positief zijn de reacties niet allemaal bij haar.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms worden halve waarheden ook gewoon gerespecteerd.
[..]
Denk dat dat tegen gaat vallen. Ze laat wel íets weten, maar niet de echte dirt.
En die Hazes is al zo geliefd, dat houdt niet zomaar op. Of er moet een échte beerput open gaan.
Daar draait het ook om bij haar. Pieken vangen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 14:16 schreef LC01 het volgende:
Ik denk dat het haar geen bal uitmaakt of de reacties negatief of positief zijn, zolang er maar reacties zijn.
Reacties = aandacht = mogelijkheid tot cashen
Ik ben benieuwd wat A2 nu doet, staat hij achter zijn zus of de trash tantes van zijn wc-eend.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die twee viswijven zijn waarschijnlijk haar tantes,![]()
https://www.ditjesendatje(...)euwe-vriendin-andre/
Hij staat ook achter zijn moeder met haar docu... Die kiest voor zijn allergrootste liefde, Sarah natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2021 16:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat A2 nu doet, staat hij achter zijn zus of de trash tantes van zijn wc-eend.
Denk je dat echt ? Zou hij zo zijn zuster weer laten vallen?quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij staat ook achter zijn moeder met haar docu... Die kiest voor zijn allergrootste liefde, Sarah natuurlijk.
Ja, keihard, net als Monique.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Denk je dat echt ? Zou hij zo zijn zuster weer laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |