SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Waarom mag ik niet vreten?quote:
Pepe le pew?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, dankzij ondertiteling kon ik ook een Franse film volgen. Was dan wel een redelijk trage tekenfilm, maar dan nog.
Jij wel, je bent toch al viesdik.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij wel, je bent toch al viesdik.
jij deed eenquote:
Vind het ook wel echt iets hebben (ook als ik het niet altijd verstaquote:Op woensdag 14 april 2021 14:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Accent/beetje dialect is meestal geen enorm probleem als ze goed blijven articuleren.
Je mag van mij doen wat je wilquote:Op woensdag 14 april 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij deed eenbij vreten dus dacht van jou niet
Nee, Le Chat du Rabbin.quote:
Dat is lief van jequote:
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termenquote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, Le Chat du Rabbin.
Don't ask, we vielen er in en het had een sprekende kat.
Brabantsquote:
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn franse kennis gaat niet veel verder dan eten bestellen en parkour termen
Ik heb 1.5 jaar Frans gehad op de Mavo. Was er echt niet slecht in. Maar kan het echt niet meer verstaan. Die lessen waren natuurlijk wel al in de jaren negentig. Dus vervaging is meer dan logisch..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Verder dus vooral Engelse en Duitse subs.
Wat een geld voor een tassiequote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/ka(...)y-k4851h0j5-t11.html
Zonde van die 2 woorden Karl en Lagerfeld..quote:Op woensdag 14 april 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb em gevonden
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/ka(...)y-k4851h0j5-t11.html
Engelse subs gaat wel prima hier. Nederlands ook. Maar verder liever niet. En alleen bij Nederlandse films nederlandse subs. Anders gewoon Engels.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet me ook niet vragen om het te spreken hoor.Maar begrip ging dus beter dan verwacht.
Verder dus vooral Engelse en Duitse subs.
Wat voor muziek is er te horen?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuwe boxen, heb ineens bass. Denk dat mn buurman niezo blij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |