Vollering juichte gelijk toen ze over de finish kwam terwijl er nauwelijks een banddikte tussen zatquote:Op woensdag 14 april 2021 14:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Spanning bij de dames voor een fotofinish tussen Vollering en Wilder.
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven zijn de kasseien van de Moskesstraat tegenwoordig eigenlijk net asfalt.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik de verhalen moet geloven zijn de kasseien van de Moskesstraat tegenwoordig eigenlijk net asfalt.
Dan is camera op streep niet goed geplaatst, kennelijk voor de eerste witte lijn en niet netjes in het middenquote:
jaquote:Op woensdag 14 april 2021 14:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vollerings fiets is ook veel kleiner op die foto
TV beelden zoals hier zijn bij deze kleine verschillen niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:32 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waar de lijn precies ligt, op deze foto lijkt Vollering toch te winnen (kijk naar de as van het voorwiel), maar blijkbaar niet.
In ieder geval een niet al te snuggere Alaphillipje.
Van de winnaar van 1997 heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)-1990~1618390592208/
26/31
quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
26/31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21/31quote:Op woensdag 14 april 2021 15:52 schreef wimderon het volgende:
26/31
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Die en fucking Geslin. Voor de rest 100.000 willekeurige Vlamingen ingevuld, dus met puur gokken kom je er wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Van de winnaar van 1997 heb ik nog nooit gehoord.
Het is wel een beetje hangen en wurgen op de klimmetjes, maar ik zou 'm wel een goede top10plek gunnen.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit worden de nieuwe puppy paws.
De Noorse Kelderman. Of Jetro Willems, die had ook slapen als hobby.quote:Op woensdag 14 april 2021 16:45 schreef Mansjester het volgende:
Hobbies
Sleeping / watching tv
Favourite tv show
Whatever is on
Ik heb niet het idee dat Leknessund de meest uitgesproken persoonlijkheid van het peloton heeft
in de regenquote:Op woensdag 14 april 2021 16:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je mag binnenkort weer op t terras gaan zitten
Die komen alleen uit Bredaquote:Op woensdag 14 april 2021 16:59 schreef Szura het volgende:
Hebben ze in België ook permanent ziedende horeca-ondernemers?
De winstkansen stijgen niet als de rest terugkomt of welquote:Op woensdag 14 april 2021 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Ze gaat toch niet zo met Van Aert naar de finish rijden
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 april 2021 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Sinds Asgreen de sprint van Mathieu won durf ik niks meer een lachwekkende tactiek te noemenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 14 april 2021 17:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds Asgreen de sprint van Mathieu won durf ik niks meer een lachwekkende tactiek te noemen
Al is dit wel 55 km minder.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds Asgreen de sprint van Mathieu won durf ik niks meer een lachwekkende tactiek te noemen
Je overdrijft, wellicht over 1 á 2 jaar wel.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock derde in het veldrijden en meteen een van de beste wielrenners ter wereld.
Of overdrijf ik nu
Voor mijn gevoel laatste jaren wel altijd een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We mogen de Brabantse Pijl bijna een monument noemen.
Ja, je overdrijft.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pidcock derde in het veldrijden en meteen een van de beste wielrenners ter wereld.
Of overdrijf ik nu
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zekerheid voor een podium, dan rijden renners meestal wel door.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:07 schreef Faraday01 het volgende:
Het leuke aan de Brabantse Pijl is dat je na een overdosis van de Taaienberg en de Hotond van 4 kanten, eindelijk weer eens wat nieuwe klimmetjes ziet.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
W O U Tquote:Op woensdag 14 april 2021 17:11 schreef Faraday01 het volgende:
GW een kwasi monument, wat heeft Wuyts gezopen?
Daar volg ik hem wel inquote:Op woensdag 14 april 2021 17:11 schreef Faraday01 het volgende:
GW een kwasi monument, wat heeft Wuyts gezopen?
Voor Trentin en Pidcock gewoon een mooi resultaat inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zekerheid voor een podium, dan rijden renners meestal wel door.
En zeker op zo'n aankomst heb je nog wel eens een verrassing, zie inderdaad Asgreen/Mathieu, maar Trentin zelf kent dat ook nog wel van het WK.
Ik krijg bij Wout een Phil gevoel. Een wonderjaar en dan gewoon weer goed. Betekend wel dat hij dit jaar WK wordtquote:Op woensdag 14 april 2021 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Massasprint winnen van Bennet en co = geen probleem
Sprintje winnen van Pidcock = neen, gaat niet.
Stuur jij het naar Wuyts? Zo'n sprint is een perfecte leadoutquote:Op woensdag 14 april 2021 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon maar netjes knechten voor Roglic zondag
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je overdrijft, wellicht over 1 á 2 jaar wel.
We gaan het zien de komende tijdquote:
Natuurlijk, heb hier even mijn PC scherm een flinke dreun verkochtquote:
Phil won ook buiten dat wonderjaar best watquote:Op woensdag 14 april 2021 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik krijg bij Wout een Phil gevoel. Een wonderjaar en dan gewoon weer goed. Betekend wel dat hij dit jaar WK wordt.
Sterkte makker.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb hier even mijn PC scherm een flinke dreun verkocht
Je krijgt een like.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Officiële uitslag geeft toch Van Aert op 1. Camera gaf toch een vertekend beeld zoals bij Vollering?
Het is de nieuwe Boason Hagen. Verpest door het Jumbo-regime voor een godvergeten Sloveen.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Massasprint winnen van Bennet en co = geen probleem
Sprintje winnen van Pidcock = neen, gaat niet.
Dat doet Wout ook hè.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Phil won ook buiten dat wonderjaar best wat
Hij wint “maar” de Brabantse Pijl, geen RVV ofso? In de echte grote wedstrijden tot nu toe kwam hij nog echt tekort. Maar een absolute topper gaat hij zeker worden.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
We gaan het zien de komende tijd
Dan kan de vergelijking met Wout nog steeds prima op gaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Phil won ook buiten dat wonderjaar best wat
Nou ja, ik wou er mee zeggen dat je met winnen van zulke wedstrijd nog geen wereldtopper bent. Daarvoor moet je nog wel wat meer laten zien in andere soort wedstrijden. Maar qua talent mag je hem er wel bij scharen jaquote:Op woensdag 14 april 2021 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
We gaan het zien de komende tijd
Sterk voorjaarquote:Op woensdag 14 april 2021 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schelling vierdes nog. Netjes hoor
Ja, maar wat is dan precies het wonderjaar van Wout? Vorig jaar won hij MSR/Strade, maar won hij GW/Vlaanderen ook niet bijvoorbeeld. Dit jaar heeft hij ook al dingen laten zien die hij vorig jaar niet kon.quote:
Nee klopt hoor, maar ben wel benieuwd in de Ardense klassiekers en later in het jaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij wint “maar” de Brabantse Pijl, geen RVV ofso? In de echte grote wedstrijden tot nu toe kwam hij nog echt tekort. Maar een absolute topper gaat hij zeker worden.
Die klimtraining maakt hem wat minder sterk in die versnellen/vertragen koersen, zo lijkt het.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alleen Gent Wevelgem en een paar ritjes in de Tireno vind ik het maar magertjes hoor van Van Aert
Nee dat bedoelde ik ook niet te zeggen, maar het is wel weer een aanwijzing. En ze kunnen er tegenwoordig meteen al staanquote:Op woensdag 14 april 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, ik wou er mee zeggen dat je met winnen van zulke wedstrijd nog geen wereldtopper bent. Daarvoor moet je nog wel wat meer laten zien in andere soort wedstrijden. Maar qua talent mag je hem er wel bij scharen ja
En er 3 keer stevig door gezakt in de strade, E3 en Vlaanderenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alleen Gent Wevelgem en een paar ritjes in de Tireno vind ik het maar magertjes hoor van Van Aert
Derde MSRquote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
+ IJzersterk in de Tour.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan precies het wonderjaar van Wout? Vorig jaar won hij MSR/Strade, maar won hij GW/Vlaanderen ook niet bijvoorbeeld. Dit jaar heeft hij ook al dingen laten zien die hij vorig jaar niet kon.
Hij lijkt explosiviteit bergop te missenquote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die klimtraining maakt hem wat minder sterk in die versnellen/vertragen koersen, zo lijkt het.
Wat?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En er 3 keer stevig door gezakt in de strade, E3 en Vlaanderen
Maar hij kan nu wel beter aanhaken als de klim nog 10 kilometer langer duurt!quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij lijkt explosiviteit bergop te missen:Y
Nu al legendarisch.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Uitstekende aanzet.
Maakt er kipkap van.
Kan hij dat volhouden? Zal wel lukken zeker.
Pidcock dringt aan. Gaat hij voorbij de machtige Van Aert?
Jawel, jawel, jawel.
Alles voor het geel van de Sloveen.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar hij kan nu wel beter aanhaken als de klim nog 10 kilometer langer duurt!
En gezien de tijdrit in de Tirreno lijkt ook daar wel een focus op te hebben gelegen afgelopen winter.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die klimtraining maakt hem wat minder sterk in die versnellen/vertragen koersen, zo lijkt het.
Mwoah, wel de best presterende renner dit jaar volgens cq-ranking. Heel constant dus, maar er mag nog wel een vettere vis bij inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roglic vindt dit leukquote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar hij kan nu wel beter aanhaken als de klim nog 10 kilometer langer duurt!
Kipkapquote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Uitstekende aanzet.
Maakt er kipkap van.
Jawel, jawel, jawel.
Dit is echt geweldig.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Uitstekende aanzet.
Maakt er kipkap van.
Jawel, jawel, jawel.
Wat is jouw definitie van er doorheen zakken?quote:Op woensdag 14 april 2021 17:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij was goed maar op het moment dat het er echt om ging zakte Hij er door.
Toch was het wel ongekend wat hij vorig jaar liet zien, buitenaards. Die vibe heeft het dit jaar niet imo.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan precies het wonderjaar van Wout? Vorig jaar won hij MSR/Strade, maar won hij GW/Vlaanderen ook niet bijvoorbeeld. Dit jaar heeft hij ook al dingen laten zien die hij vorig jaar niet kon.
Verwachtingen zijn dit seizoen natuurlijk ook hoger.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch was het wel ongekend wat hij vorig jaar liet zien, buitenaards. Die vibe heeft het dit jaar niet imo.
benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2021 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Roglic genoemd, het klinkt nog ietwat mad.
kipkapquote:
Voor de Wout's van deze wereld afhaken als het er om gaatquote:Op woensdag 14 april 2021 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van er doorheen zakken?
Het oogt net iets minder inderdaad, maar bijvoorbeeld vorig jaar werd hij ook losgereden door Alaphilippe op de Poggio (maar kwam hij wel terug)quote:Op woensdag 14 april 2021 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch was het wel ongekend wat hij vorig jaar liet zien, buitenaards. Die vibe heeft het dit jaar niet imo.
Roglic kopman lijkt me na vandaag? Van Aert als luxe knecht.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk rol Roglic gaat spelen?
Kom op zeg. Dat is al duidelijk
Met ook Vingegaard erbij kan ik me ook voorstellen dat ze tactisch iets anders gaan koersen, nu hebben ze in ieder geval die optie in tegenstelling tot de eerdere eendagskoersen dit jaar.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic kopman lijkt me na vandaag? Van Aert als luxe knecht.
Alleen de winnaar wordt herinnerd.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Derde MSR
11e E3
6e RvV
2e Brabantse Pijl
Je zou voor minder...
Wout reed vorig jaar ook een enorm slecht WK inderdaad!quote:Op woensdag 14 april 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alleen de winnaar wordt herinnerd.
Ja ik vond het sowieso al bijzonder dat iedereen ineens deed alsof de rest geen koers meer ging winnen. Die vorm die ze rond Strade Bianche / Tirreno hadden was nooit vol te houden.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:39 schreef Marcoss het volgende:
De "grote 3", zoals ze overal werden aangekondigd, hebben sowieso pas 2 eendagskoersen gewonnen tot nu toe met Mathieu in de Strade en Wout in GW. Alaphilippe zal er daar komende vast minimaal 1 bij doen, maar ook dan is het minder dan iedereen verwacht had.
Marco Herklotz.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Columbiafan het volgende:
Leknessund sterk, prachtige overwinning van Pidcock. Maak me wel een beetje zorgen over de DNF van Brenner.
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout reed vorig jaar ook een enorm slecht WK inderdaad!
En ik heb het niet over vorig jaar, maar over dit jaar! Leer lezen!quote:Op woensdag 14 april 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alleen de winnaar wordt herinnerd.
quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef Columbiafan het volgende:
Leknessund sterk, prachtige overwinning van Pidcock. Maak me wel een beetje zorgen over de DNF van Brenner.
Oh, dus de opmerking dat alleen de winnaar herinnerd wordt, geldt enkel voor een specifiek jaar?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
En ik heb het niet over vorig jaar, maar over dit jaar! Leer lezen!
Boh, ziet er best wel een lelijke val uit. Hopelijk valt de schade mee en kan ie gewoon fit starten in Romandië.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet even zoeken naar m'n cirkel met een vergrootglas, maar dan heb je ook wat.
Je vermoedt corona bij wout?quote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Die sprint van Wout deed me denken aan de jaren dat ons aller Boogerd elke sprint in de Amstel, Luik, etc. verloor van praktisch iedereen.
Sinds wanneer heeft Sven haar?quote:
Toon Greebe heeft hem al ingeleverd en nog steeds fietst ie niet hard.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een gemiddelde renner levert z'n rechterbeen in voor de resultaten van Wout.
Maar bij Boogerd zag iedereen het al aankomenquote:Op woensdag 14 april 2021 18:40 schreef Zwansen het volgende:
Die sprint van Wout deed me denken aan de jaren dat ons aller Boogerd elke sprint in de Amstel, Luik, etc. verloor van praktisch iedereen.
Ik denk Vingegaard en Roglic in de aanval met Van Aert die daarachter remmend kan werken en eventueel voor een sprint kan gaan. Al valt het ook niet uit te sluiten dat het vat bij Van Aert wel zo'n beetje af is. Of, meer afwachtend, proberen met drie man in een elitegroep te zitten in de finale.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roglic kopman lijkt me na vandaag? Van Aert als luxe knecht.
Ik was een beetje ironisch, vanwege de reactie van Wuyts. Ik denk ook dat op meerdere paarden wedden waarschijnlijk het beste is. Ik zou ook bij Van Aert niet direct op een sprint gokken, als je met meer man in een elitegroepje komt te zitten kun je dat overtal wellicht uitspelen.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk Vingegaard en Roglic in de aanval met Van Aert die daarachter remmend kan werken en eventueel voor een sprint kan gaan. Al valt het ook niet uit te sluiten dat het vat bij Van Aert wel zo'n beetje af is. Of, meer afwachtend, proberen met drie man in een elitegroep te zitten in de finale.
Er zijn sowieso best veel concurrenten die in een vlakke sprint sneller zijn dan Roglic (en Vingegaard kon in Baskenland niet eens een sprintje winnen nadat hij kilometers in het wiel had gezeten), alleen daarom al lijkt me alles op Roglic zetten niet de te hanteren tactiek.
Ligt er maar net aan uit wat voor een groep dat is, wie hij mee zou krijgen, etcetera.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet Wout niet juist proberen om eens op het vlakke weg te rijden op pakweg 40 kilometer van de meet? Dat is voor de grote namen minder makkelijk om direct op te reageren en dan komt Wout juist in zijn kracht volgens mij. De motor en de snelheid op het vlakke lijkt wel in orde te zijn.
Wat dacht je van dit topic??quote:Op woensdag 14 april 2021 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk nog een finishfoto te vinden van de vrouwen? Die finishcamera had een frame net vóór de streep waar Vollering ervoor zit en een frame net ná de streep waar Vollering er ogenschijnlijk voor zit, dus ik ben dan wel nieuwsgierig
Oh ja, daar is het wel duidelijk zat inderdaad. En ik keek niet in het topic omdat ik de mannenwedstrijd nog moest zienquote:Op woensdag 14 april 2021 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit topic??[ afbeelding ]
WLR / [KOERS] Brabantse Pijl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |