SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ketel wel onderhouden verder?
Die van mij is ruim 20quote:Op woensdag 14 april 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aan
Je zou bijna gaan mollen daar.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
Er is gebeden, dat jullie je target halen vandaag
echt serieus jongens
Dat was een grap toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
nee die is bloedserieus.quote:
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werkenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?
Ja weer aanbellen bij de buurmanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet je nu wat je een evt volgende keer zelf moet doen om het op te lossen?
Ballie en de reliwappiesquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
believe it and you will receive your blessings en wat bij de mens onmogelijk is is bij god wel mogelijk stuurt ze ook
gewoon serieus denken dat god enige interesse in je target heeftMaar ze zei ook dat ik hersenloos was toen ik zei in evolutie te geloven
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.quote:
hij bood ook aan om lampjes op te hangen en in de muur te borenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
Jezus, welkom bij de talibank.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |