SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ketel wel onderhouden verder?
Die van mij is ruim 20quote:Op woensdag 14 april 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aan
Je zou bijna gaan mollen daar.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
Er is gebeden, dat jullie je target halen vandaag
echt serieus jongens
Dat was een grap toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
nee die is bloedserieus.quote:
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werkenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?
Ja weer aanbellen bij de buurmanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet je nu wat je een evt volgende keer zelf moet doen om het op te lossen?
Ballie en de reliwappiesquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
believe it and you will receive your blessings en wat bij de mens onmogelijk is is bij god wel mogelijk stuurt ze ook
gewoon serieus denken dat god enige interesse in je target heeftMaar ze zei ook dat ik hersenloos was toen ik zei in evolutie te geloven
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.quote:
hij bood ook aan om lampjes op te hangen en in de muur te borenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
Jezus, welkom bij de talibank.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Diversiteitsbeleid misschienquote:Op woensdag 14 april 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.
De ironie.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
believe it and you will receive your blessings en wat bij de mens onmogelijk is is bij god wel mogelijk stuurt ze ook
gewoon serieus denken dat god enige interesse in je target heeftMaar ze zei ook dat ik hersenloos was toen ik zei in evolutie te geloven
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
God zit in z'n notitieboekje bij te houden of de sekte & scientology z'n targets haalt
Of hij verveelt zich dood of hij vindt het wel leuk om zo'n grietje lekker onderdanig te houden.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij bood ook aan om lampjes op te hangen en in de muur te boren
Kruis laten zien.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.
O god meedoen aan de ramadan bij zo'n toko. Heerlijk/quote:Op woensdag 14 april 2021 10:01 schreef Modus het volgende:
[..]
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.
Ja maar dat ze dan gelijk voor duivelsgebroed gaan is wel wat extreem misschien.quote:
Slangen en borenquote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel makkelijk als je vrouw bent. Beetje onschuldig kijken en de buurman wil graag bij je boren.
Dat ook nog ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:01 schreef Modus het volgende:
[..]
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.
quote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ze dan gelijk voor duivelsgebroed gaan is wel wat extreem misschien.
Misschien denk die wel dat je een vurig allahaanbidder bentquote:
Nee ze begrijpen er niets van dat ik in niets geloofquote:Op woensdag 14 april 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien denk die wel dat je een vurig allahaanbidder bent
Gewoon zelf ook vragen stellen. En dan helemaal vol verbazing reageren. 'Kan dat zomaar?' 'Hoe werkt dat dan joh?' 'En hoe zit dit dan, dat kan toch niet?' 'En als je dit doet, wat dan?' 'Wie bepaalt dat?'quote:Op woensdag 14 april 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze begrijpen er niets van dat ik in niets geloof
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel makkelijk als je vrouw bent. Beetje onschuldig kijken en de buurman wil graag bij je boren.
Sprookjesboeken.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
En dan doen alsof je helemaal verbaasd en geīnteresseerd bent en dan zeggen 'nah, ik lees toch liever Lord of the Rings'.
Wiequote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.
Voor een horizontale wederdienst waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |