SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ketel wel onderhouden verder?
Die van mij is ruim 20quote:Op woensdag 14 april 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel al een oude. Die verkoper had tegen mij gezegd dat hij in de 12 jaar maar 2 keer dat ding moest bijvullen dus dacht daar gelemaal niet aan
Je zou bijna gaan mollen daar.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
Er is gebeden, dat jullie je target halen vandaag
echt serieus jongens
Dat was een grap toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
nee die is bloedserieus.quote:
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werkenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die hele barbaarse kutzooi geen dekmantel voor de Scientology kerk of zo?
Ja weer aanbellen bij de buurmanquote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Weet je nu wat je een evt volgende keer zelf moet doen om het op te lossen?
Ballie en de reliwappiesquote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
quote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
believe it and you will receive your blessings en wat bij de mens onmogelijk is is bij god wel mogelijk stuurt ze ook
gewoon serieus denken dat god enige interesse in je target heeftMaar ze zei ook dat ik hersenloos was toen ik zei in evolutie te geloven
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.quote:
hij bood ook aan om lampjes op te hangen en in de muur te borenquote:Op woensdag 14 april 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even aanbellen en zeggen dat je niet goed weet hoe je moet verven.
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat die oprichters streng gelovig zijn dus dat is mischien verklaring waarom er zoveel gelovige werken
Jezus, welkom bij de talibank.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
in de groepsapp:
echt serieus jongens
Diversiteitsbeleid misschienquote:Op woensdag 14 april 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.
De ironie.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
believe it and you will receive your blessings en wat bij de mens onmogelijk is is bij god wel mogelijk stuurt ze ook
gewoon serieus denken dat god enige interesse in je target heeftMaar ze zei ook dat ik hersenloos was toen ik zei in evolutie te geloven
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
God zit in z'n notitieboekje bij te houden of de sekte & scientology z'n targets haalt
Of hij verveelt zich dood of hij vindt het wel leuk om zo'n grietje lekker onderdanig te houden.quote:Op woensdag 14 april 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij bood ook aan om lampjes op te hangen en in de muur te boren
Kruis laten zien.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je bent aangenomen dan.
O god meedoen aan de ramadan bij zo'n toko. Heerlijk/quote:Op woensdag 14 april 2021 10:01 schreef Modus het volgende:
[..]
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.
Ja maar dat ze dan gelijk voor duivelsgebroed gaan is wel wat extreem misschien.quote:
Slangen en borenquote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel makkelijk als je vrouw bent. Beetje onschuldig kijken en de buurman wil graag bij je boren.
Dat ook nog ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:01 schreef Modus het volgende:
[..]
En je buurman mag vandaag overdag niet eten, en ook dat houdt ie allemaal in de gaten.
quote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ze dan gelijk voor duivelsgebroed gaan is wel wat extreem misschien.
Misschien denk die wel dat je een vurig allahaanbidder bentquote:
Nee ze begrijpen er niets van dat ik in niets geloofquote:Op woensdag 14 april 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien denk die wel dat je een vurig allahaanbidder bent
Gewoon zelf ook vragen stellen. En dan helemaal vol verbazing reageren. 'Kan dat zomaar?' 'Hoe werkt dat dan joh?' 'En hoe zit dit dan, dat kan toch niet?' 'En als je dit doet, wat dan?' 'Wie bepaalt dat?'quote:Op woensdag 14 april 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze begrijpen er niets van dat ik in niets geloof
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel makkelijk als je vrouw bent. Beetje onschuldig kijken en de buurman wil graag bij je boren.
Sprookjesboeken.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
En dan doen alsof je helemaal verbaasd en geīnteresseerd bent en dan zeggen 'nah, ik lees toch liever Lord of the Rings'.
Wiequote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.
Voor een horizontale wederdienst waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damsel in distress, was hier toch ook een gozer die wilde het hele appartement van balletje wel "kosteloos" opknappen.
Ja, daarom moet er weer wat af.quote:
Ja dat staat er dan nooit letterlijk bij maar goedquote:Op woensdag 14 april 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een horizontale wederdienst waarschijnlijk
Klinkt plausibel, maar neemt iemand die ooit echt serieus?quote:
Of zo'n Gothic jurkje.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom moet er weer wat af.
Vanmiddag trainen dus maar weer.
Je kan altijd hopen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat staat er dan nooit letterlijk bij maar goed
Jij bent Neerlandicus dus ik zie meteen de dubbele betekenis.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, maar neemt iemand die ooit echt serieus?
Excelbestandje.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je teruggebladerd in je aantekeningen?
Kwakje voor een karweitje.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan altijd hopen natuurlijk.
Nou ja met al die uren achter de balie zitten bij Slipjes & Strings is een beetje sporten geen overbodige luxe.. Ballie moet wel gezond blijven natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een horizontale wederdienst waarschijnlijk
Dit heb je net iets te snel gevonden ...quote:
Moet ze ķķk nog bewegen?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met al die uren achter de balie zitten bij Slipjes & Strings is een beetje sporten geen overbodige luxe.. Ballie moet wel gezond blijven natuurlijk
Ik weet niet of een half uurtje zeesterren veel bijdraagtquote:Op woensdag 14 april 2021 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met al die uren achter de balie zitten bij Slipjes & Strings is een beetje sporten geen overbodige luxe.. Ballie moet wel gezond blijven natuurlijk
Gegoogled op Bitterbal stopcontacten Fok. Eerste hit.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb je net iets te snel gevonden ...
Hij schoot ook door mijn hoofd toen ik 'm typte ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent Neerlandicus dus ik zie meteen de dubbele betekenis.
Kun je wel met je gereedschapskoffer en je gulp open binnenstappen en zeggen, ja eigenlijk heb ik twee linkerhanden maar nu ik hier toch ben.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig ben ik niet handig, dus kan ik ook geen foute aanbiedingen doen
'Ik heb wel een slang!'quote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel met je gereedschapskoffer en je gulp open binnenstappen en zeggen, ja eigenlijk heb ik twee linkerhanden maar nu ik hier toch ben.
Volgens mij is Buda niet suīcidaal hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel met je gereedschapskoffer en je gulp open binnenstappen en zeggen, ja eigenlijk heb ik twee linkerhanden maar nu ik hier toch ben.
Foto?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij zijn ze weer bezig met operatie verdedig de poort ofzo
Al een verrekijker gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en 2 heli's ook ergens dacht ik
[ afbeelding ]
en meeuwen?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee nog niet maar misschien ben wel leuk om te doen jaquote:Op woensdag 14 april 2021 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al een verrekijker gekocht?
Die zijn toch overal onderdeel van het straatbeeld?quote:
Alle buren welquote:Op woensdag 14 april 2021 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al een verrekijker gekocht?
Ben ik al zo lang niet meer buiten geweest?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn toch overal onderdeel van het straatbeeld?
quote:Op woensdag 14 april 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en reigah's en van die piepwatervogels die rond 5 gaan piepen
Meerkoeten.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en reigah's en van die piepwatervogels die rond 5 gaan piepen
Maatje gecheckt?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Griezelbuur, groteslangbuurman en piepvogels
Tof hoorquote:Op woensdag 14 april 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding op een statiefquote:Op woensdag 14 april 2021 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet maar misschien ben wel leuk om te doen ja
Jammer dan.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ben je wel gelijk de gluurbuur hoor
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke keer 50 cent erin om een halve minuut te kijken.
Och, ze moeten dan eerst bij je naar binnen gluren om het te zien.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ben je wel gelijk de gluurbuur hoor
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, weer zo bezig met ditjes, datjes (en FOK!) dat ik niet aan mijn belangrijkste werk toekom
Haha heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk facturen maken nu.
Lekker naar elkaar glurenquote:Op woensdag 14 april 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ze moeten dan eerst bij je naar binnen gluren om het te zien.
Ik kan wel gewoon op de automatische piloot dingen uitdraaien.quote:
facturen voor het gluren?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk facturen maken nu.
Die 50 cent per halve minuut gaat hard hoor.quote:
Zo heb je geen bovengnoom meer nodigquote:Op woensdag 14 april 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Griezelbuur, groteslangbuurman en piepvogels
60 euro per uur, zo snel uit het blote hoofd gerekend dus zal wel niet goed zijnquote:Op woensdag 14 april 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 50 cent per halve minuut gaat hard hoor.
twee keer een halve minuut is een minuut en er zitten er zestig in een uur.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
60 euro per uur, zo snel uit het blote hoofd gerekend dus zal wel niet goed zijn
O ik had 120 halve minuten berekend en dat weer doormidden gedaan vanwege de 50 centquote:Op woensdag 14 april 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
twee keer een halve minuut is een minuut en er zitten er zestig in een uur.
twee keer vijftig cent is een euro maal zestig is inderdaad zestig.
Heel goed gerekend kersenlipjes
Meerdere wegen naar Romequote:Op woensdag 14 april 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik had 120 halve minuten berekend en dat weer doormidden gedaan vanwege de 50 cent
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik had 120 halve minuten berekend en dat weer doormidden gedaan vanwege de 50 cent
het is de reis die telt niet de bestemmingquote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
* datismijnmening pakt rekenmachinequote:Op woensdag 14 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel grappig, zien hoe iedereen rekent. 27+48 oid ging laatst rond op de feesboeks, intrigerend hoe sommige rekenen.
Niet dat ik perse de "makkelijkste" methode doe, overigens.
join the clubquote:
48+20+7 zo zou ik het doen.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel grappig, zien hoe iedereen rekent. 27+48 oid ging laatst rond op de feesboeks, intrigerend hoe sommige rekenen.
ja die zag ik ookquote:Op woensdag 14 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die zag ik ookIk deed (3 x 9) + (3 x 16) = 3 x 25 = 75
27 + 8 = 35 + 40quote:Op woensdag 14 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
dat is toch heulemaal niet logischquote:
13 + 59 en je hoofd ontploft?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die zag ik ookIk deed (3 x 9) + (3 x 16) = 3 x 25 = 75
hier zou ik niet eens aan denken. dit zorgt echt voor kortsluiting bij mij om het zo te doenquote:
Voor jou misschien niet, voor mij welquote:
Daar komt het in praktijk wel op neer met relatief kleine getallen, maar onbewust maak ik het sommetje wel.quote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier zou ik niet eens aan denken. dit zorgt echt voor kortsluiting bij mij om het zo te doen
zou kunnen.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, voor mij wel![]()
Er zullen wel meer mensen zijn die pijltes gooien en die in termen van dubbels en triples denken
27+48 = 25+50 = 75quote:Op woensdag 14 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De getallen waren ook wel zo gekozen dat het de veelgebruikte methodes mooi kan triggeren natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
In ieder geval komt iedereen op 75 uit
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 april 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou kunnen.
net als dat ik mogelijkheden zie qua sprongen ipv alleen maar muren, balken etc als ik ergens rond loop
Jij moet helemaal niks zeggen want jij kwam op 72 uitquote:Op woensdag 14 april 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de enige manier die goed is.
alle methodes die voor een correct antwoord zorgen zijn goed.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de enige manier die goed is.
Iedereen behalve US natuurlijk weerquote:Op woensdag 14 april 2021 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
In ieder geval komt iedereen op 75 uit
Nee, elke andere manier klopt je brein niet en loop je vroeg of laat tegen grote schier onoverkomelijke levensvraagstukken op.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks zeggen want jij kwam op 72 uit
Dit is correct.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
alle methodes die voor een correct antwoord zorgen zijn goed.
Zo ingewikkeld is hoofdrekenen niet hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, elke andere manier klopt je brein niet en loop je vroeg of laat tegen grote schier onoverkomelijke levensvraagstukken op.
Collega van mij ziet het als kleuren en dan komt er een bepaalde nieuwe kleur uit die aan een bepaald getal gekoppeld is. Dat is pas makkelijk rekenen.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is correct.
Gewoon profiteren van de reeds aangemaakte verbindingen in je hoofd en niet iets nieuws willen forceren wat feitelijk niets toevoegt.
Oh wauw.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij ziet het als kleuren en dan komt er een bepaalde nieuwe kleur uit die aan een bepaald getal gekoppeld is. Dat is pas makkelijk rekenen.
Accepteren dat andere mensen het anders doen dan jij, kennelijk voor sommigen welquote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is hoofdrekenen niet hoor.
Het zegt wel iets over de mate waarin je logisch kunt nadenken toch?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is hoofdrekenen niet hoor.
Zwart + rood = magenta.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij ziet het als kleuren en dan komt er een bepaalde nieuwe kleur uit die aan een bepaald getal gekoppeld is. Dat is pas makkelijk rekenen.
Is hij schilder?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, iets met verbanden enzo.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over de mate waarin je logisch kunt nadenken toch?
Ik had er wel vaker over gehoord ja.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Synesthesia
CE zijn methode kan altijd, die van Fles niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, iets met verbanden enzo.
Maar de ene methode volgen of de andere zegt daar niet perse iets over. Wat je wel zou kunnen zeggen is dat als je de berekening kan volgen (dus snappen waarom Fles z'n berekening, die van mij, die van CE allemaal op hetzelfde uitkomen), je logica best aardig is.
Dat is toch niet relevant of het áltijd kan? Snel scannen of iets deelbaar is door 2 of 3 is waarschijnlijk geautomatiseerd bij 'm nu. Kan het niet, dan is het een andere methode pakken. Of 13-1 en daarmee verder rekenen. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CE zijn methode kan altijd, die van Fles niet.
Quantum cryptography is zijn specialisme; dat heeft niets te maken met schilderen volgens mij.quote:
De methode die altijd werkt heeft niet de voorkeur?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant of het áltijd kan? Snel scannen of iets deelbaar is door 2 of 3 is waarschijnlijk geautomatiseerd bij 'm nu. Kan het niet, dan is het een andere methode pakken. Of 13-1 en daarmee verder rekenen. Bijvoorbeeld.
Iewlquote:Op woensdag 14 april 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Straks warme vegan grillworst op brood.
Doe mij maar een gewone worstquote:Op woensdag 14 april 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar het werkt toch altijd? Het is voor mij niet perse de snelste manier, maar dat boeit dus niet. Da's 27-2 en 48+2 voor mij ook niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De methode die altijd werkt heeft niet de voorkeur?
Misschien is hij hobbyistquote:Op woensdag 14 april 2021 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Quantum cryptography is zijn specialisme; dat heeft niets te maken met schilderen volgens mij.
Zijn doorgaans wel warm ja.quote:
Yesss grillworst.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:16 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Huehue, saus bij je worst.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yesss grillworst.
Flikker er nog wel een saus overheen.
welke?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga een film kijken op Netflix
Verrekijker met camera graagquote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
er viel iemand in de tunnel met zijn fiets naar beneden op de roltrap
zou je dta nou wel doen?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwaar Verliefd (met Jim Bakkum)
Ja, ik vond het boekquote:
Dit gaat mis bij het woordje vegan.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:53 schreef CherryLips het volgende:
ngrediënten: water, zonnebloemolie, stabilisator (verwerkt eucheuma-wier [E407a], carrageen [E407]), zetmeel (maīs, aardappel), dextrose, specerijen, gistextract, emulgator (xanthaangom [E415], johannesbroodpitmeel [E410], methylcellulose [E461]), verdikkingsmiddel (konjac [E425]), bamboevezel, conserveermiddel (natriumacetaat [E262]), voedingszuur (citroenzuur [E330]), kleurstof (calciumcarbonaat [E170], ijzeroxide en -hydroxide [E172]), zout, natuurlijk aroma, gedroogde glucosestroop, aroma, rijstbloem, ijzer, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (maīs, raapzaad), vitamine B12.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit gaat mis bij het woordje vegan.
Lol, ik heb 112.000.000quote:Op woensdag 14 april 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
MEN / Post-id 199.000.000 is bijna aan de beurt. #2
Nog even doorposten.
Waarom kan ik geen duimpje omlaag doen.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ngrediënten: water, zonnebloemolie, stabilisator (verwerkt eucheuma-wier [E407a], carrageen [E407]), zetmeel (maīs, aardappel), dextrose, specerijen, gistextract, emulgator (xanthaangom [E415], johannesbroodpitmeel [E410], methylcellulose [E461]), verdikkingsmiddel (konjac [E425]), bamboevezel, conserveermiddel (natriumacetaat [E262]), voedingszuur (citroenzuur [E330]), kleurstof (calciumcarbonaat [E170], ijzeroxide en -hydroxide [E172]), zout, natuurlijk aroma, gedroogde glucosestroop, aroma, rijstbloem, ijzer, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (maīs, raapzaad), vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.6g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.35g per 100 gram
Ik kan 'm hebben, wonderlijk.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ngrediënten: water, zonnebloemolie, stabilisator (verwerkt eucheuma-wier [E407a], carrageen [E407]), zetmeel (maīs, aardappel), dextrose, specerijen, gistextract, emulgator (xanthaangom [E415], johannesbroodpitmeel [E410], methylcellulose [E461]), verdikkingsmiddel (konjac [E425]), bamboevezel, conserveermiddel (natriumacetaat [E262]), voedingszuur (citroenzuur [E330]), kleurstof (calciumcarbonaat [E170], ijzeroxide en -hydroxide [E172]), zout, natuurlijk aroma, gedroogde glucosestroop, aroma, rijstbloem, ijzer, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (maīs, raapzaad), vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.6g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.35g per 100 gram
Ik zou het moeten proberen; sommige vleesvervangers die verdraag ik echt niet goed. Net iets te bewerkt of iets waar waar mijn buik niet blij van wordt.quote:
Je kan hem een note gevenquote:Op woensdag 14 april 2021 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen duimpje omlaag doen.
Mja, als soja, erwt of mais te hoog staan, skip ik.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het moeten proberen; sommige vleesvervangers die verdraag ik echt niet goed. Net iets te bewerkt of iets waar waar mijn buik niet blij van wordt.
Ja maar ik vind dood beest ook wel jammer.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je leert wel hoe veel bende er in eten zit met zo'n matig gestel als het mijne.
Daarom eet ik het ook nog amper.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dood beest ook wel jammer.
Soja ga ik ook niet zo goed op over het algemeen.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je leert wel hoe veel bende er in eten zit met zo'n matig gestel als het mijne.
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:26 schreef bitterbal het volgende:
er viel iemand in de tunnel met zijn fiets naar beneden op de roltrap
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uurtje op een terras zitten zou ook wel leuk zijn, beetje mensen kijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat een half uurtje daar zitten net zo leuk is als Netflixen.
Hmm toch maar eens achteraan danquote:Op woensdag 14 april 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van jullie kind is al een paar jaar niks vernomen
Kant en klaar heb ik sowieso maar weinig. Op zich lijkt zo'n maaltijdbox me best lollig ook (HF bijvoorbeeld), maar da's geen doen helaas.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soja ga ik ook niet zo goed op over het algemeen.
Veel zelf koken helpt wel; niet teveel kant en klaar-spul
Helaes Pindakaas?quote:Op woensdag 14 april 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Concentratievermogen van een pot pindakaas vandaag
Hij heeft een leven tegenwoordigquote:Op woensdag 14 april 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een naam die ik al een tijd niet meer voorbij heb zien komen.
Ik had lekker verse broodjes van de bakkerquote:Op woensdag 14 april 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Beetje spijt dat ik nee heb gezegd tegen kibbeling, maar het is beter voor m'n pens van niet.
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:59 schreef LTVDK het volgende:
And they were sharp
As sharp as knives knives knives
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had lekker verse broodjes van de bakker
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou even wachten. Gezien het geboortejaar is het nu een puber
Veel te dure slofjes voor de beeb.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
De fuck is dit nou weer, 'wiegboeties'![]()
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/nike-max-90-wiegbooties-193512
quote:Op woensdag 14 april 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
Lunchgenot al geopend of moet ik nog wachten
quote:Op woensdag 14 april 2021 12:16 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Precies. Ik vraag me af of degene die van deze lijst schrikken weleens kijken wat er in de ingrediëntenlijst van hun vleesbeleg staat.quote:Op woensdag 14 april 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De reguliere worst is ook niet 100% vlees hoor
"Wat u heden komt kopen, kon gisteren nog lopen!"quote:Op woensdag 14 april 2021 13:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Precies. Ik vraag me af of degene die van deze lijst schrikken weleens kijken wat er in de ingrediëntenlijst van hun vleesbeleg staat.
Ik hadgeen zin om terug te lezen. Dank je.quote:
Dat ga ik toch niet doen op mobielquote:Op woensdag 14 april 2021 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Moeilijk he.Even topic op 1 pagina zetten en CTRL + f en zoeken op Haags of Lunch
Net zoveel werk hoor.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hadgeen zin om terug te lezen. Dank je.
[..]
Dat ga ik toch niet doen op mobiel
Mijn vriendin heeft een gluten-intolerantie; dan ga je vanzelf wat beter oplettenquote:Op woensdag 14 april 2021 13:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Precies. Ik vraag me af of degene die van deze lijst schrikken weleens kijken wat er in de ingrediëntenlijst van hun vleesbeleg staat.
Ook zo'n leuke.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een gluten-intolerantie; dan ga je vanzelf wat beter opletten
Teveel werk dusquote:
O ja dat is waarquote:Op woensdag 14 april 2021 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hadgeen zin om terug te lezen. Dank je.
[..]
Dat ga ik toch niet doen op mobiel
Als het een grap is, wel een hele slechte.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stuitte op een winkel en nu vraag ik me af of het geen grap is.
www.itsajoke.nl
Ik ben gisteren nog in de Kamerlingh Onne Straat geweestquote:Op woensdag 14 april 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
www.itsajoke.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Lui, dik en sexyquote:
Je kent toch iemand daar uit de buurt. Kan je die niet vragen of die winkel daar echt zit?quote:Op woensdag 14 april 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
www.itsajoke.nl
quote:
Waarschijnlijk is het de winkel van een vitale 50-plusser genaamd Joke die dat wel een grappige naam vondquote:Op woensdag 14 april 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
www.itsajoke.nl
Nu komt de film die ik nu op pauze heb staan wel erg dicht bij. De hoofdrolspeelster kamp met overgewicht, maar dat maakt haar weer sexy...quote:
Even rondneuzen leerde mij dat het inderdaad een Joke is.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het de winkel van een vitale 50-plusser genaamd Joke die dat wel een grappige naam vond
Ik ben zelf degene uit de buurt.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kent toch iemand daar uit de buurt. Kan je die niet vragen of die winkel daar echt zit?
[..]
[ afbeelding ]
Ben je feed aan het kijken? Die vond ik nou niet echt sexy.quote:Op woensdag 14 april 2021 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu komt de film die ik nu op pauze heb staan wel erg dicht bij. De hoofdrolspeelster kamp met overgewicht, maar dat maakt haar weer sexy...
ah dan kan je zelf daar ook langs gaanquote:Op woensdag 14 april 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even rondneuzen leerde mij dat het inderdaad een Joke is.
[..]
Ik ben zelf degene uit de buurt.
Nee. Zwaar Verliefdquote:Op woensdag 14 april 2021 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je feed aan het kijken? Die vond ik nou niet echt sexy.
[..]
ah dan kan je zelf daar ook langs gaan
wat een woordgrap in de titel dan als het over een dikkerdje gaat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een woordgrap in de titel dan als het over een dikkerdje gaat.
iDan heb je er in ieder geval van genotenquote:Op woensdag 14 april 2021 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt.
Maar zowel de film als het boek waar het op gebasseerd is vond ik![]()
. Film is inmiddels afgelopen ook...
ik vond vroeger phileine zegt sorry wel een leuke film.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn maar weinig Nederlandstalige films die ik leuk vind.
Vooral die ene seksscene zeker??quote:Op woensdag 14 april 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond vroeger phileine zegt sorry wel een leuke film.
Maar ik kijk amper Nederlandse films.
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vooral die ene seksscene zeker??
Ik vond die eerste Soof wel leuk.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn maar weinig Nederlandstalige films die ik leuk vind.
Sowieso als je een zak chips erbij leegvreet is ondertiteling onmisbaarquote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
O en Süskind.
Vind het wel kut dat ik ondertiteling nodig heb bij Nederlandse films, het geluid is altijd kut.
mAaR jE kUnT tOcH eNgElS? iK kAn lEkKeR WeL fIlMs VoLgEn ZoNdEr OnDeRtItElIng.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso als je een zak chips erbij leegvreet is ondertiteling onmisbaar
ook geen warm water?quote:Op woensdag 14 april 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik bel bij mijn bejaarde buurman aan.
Hoi mooie buurvrouw zegt hij.
quote:Op woensdag 14 april 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel kut, ik heb dus een fietsenrek in mijn voortuin en nu denken mensen dat mijn voortuin een plek is om hun fiets neer te zetten.
Jawel maar wou weten of hij zijn fiets weer bij mij had neergezet (maar is niet zo).quote:
Dan moet je geld gaan innen voor de stalling.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel kut, ik heb dus een fietsenrek in mijn voortuin en nu denken mensen dat mijn voortuin een plek is om hun fiets neer te zetten.
gezellig tochquote:Op woensdag 14 april 2021 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Heb momenten gehad dat ik niet durfde te zeggen IK WIL ONDERTITELING omdat mensen superieur deden zonder ondertitelingquote:Op woensdag 14 april 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mAaR jE kUnT tOcH eNgElS? iK kAn lEkKeR WeL fIlMs VoLgEn ZoNdEr OnDeRtItElIng.
Tassen.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:30 schreef bitterbal het volgende:
ik zoek nieuwe schoudertas, die niet te groot is maar oo niet te klein. Lastig
Ja ditquote:Op woensdag 14 april 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
ik heb altijd ondertiteling aan staan. maar ik zit dan ook altijd te vreten
Etenquote:Op woensdag 14 april 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
ik heb altijd ondertiteling aan staan. maar ik zit dan ook altijd te vreten
Ik kijk nog weleens een tv-programma zoals de Rijdende Rechter en mensen krijgen vaak pas ondertiteling (als je het niet aan hebt staan) als ze bijzonder onverstaanbaar praten. Terwijl ik er al op een veel eerder punt geen kaas van kan maken.quote:Op woensdag 14 april 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
O en Süskind.
Vind het wel kut dat ik ondertiteling nodig heb bij Nederlandse films, het geluid is altijd kut.
Wa zeede gijquote:Op woensdag 14 april 2021 14:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kijk nog weleens een tv-programma zoals de Rijdende Rechter en mensen krijgen vaak pas ondertiteling (als je het niet aan hebt staan) als ze bijzonder onverstaanbaar praten. Terwijl ik er al op een veel eerder punt geen kaas van kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |