abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199135827
Wauw Nanuke! Wat ontzettend heftig! Gelukkig dat het nu goed is en je er op tijd bij was!
pi_199135907
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 april 2021 12:08 schreef Seven. het volgende:
Oh Nanuke! Wat schrikken en wat heb je goed gehandeld!

En Hannah ziet er weer lekker rozig uit op de laatste foto O+ . Moet ze nu nog medicijnen of zoiets of is het nu gewoon weer business as usual?
Vanwege protocol heeft ze nog maagbeschermer, tot de controle-afspraak (over ongeveer 5 werken) en verder naar eigen inzicht paracetamol. Maar eigenlijk is het nu 'klaar' en weer terug naar normaal.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 24 april 2021 @ 12:54:07 #203
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_199136167
Oh Nanuke wat afschuwelijk om mee te moeten maken :'( en wat fijn dat het nu weer helemaal goed gaat.
pi_199136504
@monsterd. Slim om even zo aan te kijken wat het nu doet. Ik hoop dat het gauw verbetert voor jullie![
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 april 2021 21:05 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Zet dit even in een spoiler want een beetje off topic geneuzel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo leuk al dat nieuwe eten uitproberen en ze zien genieten! Bubbles heeft vandaag voor het eerst een bruine boterham op en ze vond het heerlijk. Voed jii Mickey thuis vaak op dezelfde plek of is dat altijd anders? Dat gaat hard met de tandjes! Voelde jij zijn tandjes doorkomen met voeden? Ik voel nog niets!

Hier gooien we trouwens ook vaak het boxkleed op de grond, ik heb inderdaad het idee dat dat meer grip geeft. Op de grond ligt ze altijd te rollen, in de box lijkt dat minder makkelijk te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelal voed ik Mickey nog in de slaapkamer, maar overdag als het kan in de woonkamer. Toch als er dan maar iemand is (papa die net even koffie haalt ofzo, nu met het thuiswerken), dan is er afleiding. Als ik heb omverigens voed als ik hem op kom halen bij mijn ouders, dan heeft hij wel veel meer concentratie! Dan heeft 'ie die tet gemist *)

Qua tandjes valt mee, je merkt dat doorgaans zijn tong erover heen ligt. Van de week toen hij aan de borst lag en dus probeerde te poepen, toen merkte ik het wel! Hij schrok van mijn 'au' en koppelde zelf los, dus de boodschap was duidelijk :D

@Nanuke :o jeetje, wat heftig. Niet te lang bij stilstaan bij de 'what if'. Je hebt goed gehandeld _O_ en gelukkig gaat het nu met rasse schreden beter!
pi_199142161
Wat een schrik @Nanuke ! En wat ontzettend goed gehandeld van jullie! Kippenvel. :*
  Moderator / Colorchick zaterdag 24 april 2021 @ 21:30:34 #206
382129 crew  Donna
pi_199142583
Jeetje Nanuke, goed gehandeld. :*
  zaterdag 24 april 2021 @ 21:38:26 #207
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_199142724
Wat een schrik Nanuke :'(

Ik ga maandag maar weer de dokter bellen voor Joshua. De uitslag op zijn lichaam die hij na de 8 weken prik kreeg was bijna weg, behalve wat plekken op zijn armen en benen. Zijn hele huidje had zich vervelt en zijn borst voelde nog beetje ruw daardoor. Maar sinds vandaag zit hij weer HELEMAAL onder. Heel veel rode bultjes. En hij was ook niet helemaal zichzelf vandaag. Erg geirriteerd en ontroostbaar. :'(
pi_199143047
Jeetje Nanuke wat heftig! Wat goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt en het nu weer goed met haar gaat!

Bienelientje, maandag is nog best lang. Als het echt niet goed gaat gewoon eerder bellen!

Mijn baby heeft een perfecte dag vandaag. Wakker om 7:00 (hele nacht in eigen bed! 1 nachtvoeding); slapen van 8:30-10:45; slapen van 13:15-15:00; slapen om 18:45 tot heden. :o
Ik verwacht haar zometeen nog wel ergens.
Waar ze vaak van korte slaapjes is vermoed ik dat dit een bijslaap dag van de afgelopen week is ofzo, maar hoop houden mag hè.
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 22:03:03 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199143198
Nanuke, wat ontzettend heftig :o En wat heb je goed gehandeld! Gelukkig is Hannah weer aan het opknappen.

Bienelientjee dat klinkt niet goed ;( Ik zou het zeker even laten checken!

Aapie had vandaag zijn halfjaardag. EEN HALF JAAR ALWEER :o Mijn zus en zwager kwamen langs (toevallig) en ik had een taart gebakken dus we hebben het toch een beetje gevierd. Mijn ouders hadden ook nog iets lekkers per post gestuurd O+

Aapie was erg enthousiast:

SPOILER
Gisteren had ik een belafspraak met het CB en ik vertelde dat Aapie zoveel kletst en daarbij veel "mama" achtige klanken maakt. Zij was helemaal verbaasd en zij dat kinderen dat pas met 9 maanden hoeven. Is aapie daar dan echt zo uniek in? Hier een filmpje dat hij aan het kletsen is:

SPOILER
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator zaterdag 24 april 2021 @ 22:04:02 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199143222
-dubbel-
5 - 28 februari Thailand O+
pi_199143896
Wat heftig Nanuke!! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn!
pi_199144234
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 21:54 schreef Nolita het volgende:

Bienelientje, maandag is nog best lang. Als het echt niet goed gaat gewoon eerder bellen!

Dit hoor, @Bienelientjee :* Gewoon bellen als het je niet lekker zit. Als er iets is wat ik geleerd heb, dan is het dat.

Dank allemaal voor de berichtjes. Het was (en is, met vlagen) super heftig. Gelukkig lijkt Hannah het alweer vergeten. O+ Bijzondere wezens, baby's. O+

@Nolita, hoera voor perfecte dagen. Hoop houden is goed toch. Als ze het een keer kunnen, kunnen ze het ook vaker. in theorie :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 24 april 2021 @ 23:10:25 #213
318361 Bienelientjee
pi_199144832
Ja, we houden hem in de gaten. Hij drinkt gelukkig nog wel normaal. En plast/poept gewoon normaal. Heeft wel zijn vrolijke momentjes gehad, maar had ook echt flink huilerige momenten vandaag. ;( Hebben hem maar wat paracetamol gegeven, nu slaapt hij lekker. Zucht ;( Kijken wat morgenochtend doet, anders inderdaad bellen.

Zielige babies :'(
  zaterdag 24 april 2021 @ 23:13:03 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199144899
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 22:03 schreef MaJo het volgende:
Nanuke, wat ontzettend heftig :o En wat heb je goed gehandeld! Gelukkig is Hannah weer aan het opknappen.

Bienelientjee dat klinkt niet goed ;( Ik zou het zeker even laten checken!

Aapie had vandaag zijn halfjaardag. EEN HALF JAAR ALWEER :o Mijn zus en zwager kwamen langs (toevallig) en ik had een taart gebakken dus we hebben het toch een beetje gevierd. Mijn ouders hadden ook nog iets lekkers per post gestuurd O+

Aapie was erg enthousiast:

SPOILER
Gisteren had ik een belafspraak met het CB en ik vertelde dat Aapie zoveel kletst en daarbij veel "mama" achtige klanken maakt. Zij was helemaal verbaasd en zij dat kinderen dat pas met 9 maanden hoeven. Is aapie daar dan echt zo uniek in? Hier een filmpje dat hij aan het kletsen is:

SPOILER
Ik vind dit dus zo'n gave foto O+ O+

Colin doet dat ook sinds een maandje. En baba zei hij ook wel eens maar dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Soms word ik uitgescholden voor hammmma, maar ach.. vandaag keek hij me echt aan toen hij mama zei.. raap mij maar op hoor O+ .

Maar uniek is Aapie sowieso natuurlijk :7 .
Resistance is futile.
  zaterdag 24 april 2021 @ 23:35:15 #215
318361 Bienelientjee
pi_199145288
@MaJo Onze zei Thank You met 5 weken _O- Alles is mogelijk! :D
pi_199147069
Nanuke wat een schrik! Wat fijn dat je er op tijd bij was! Niet teveel nadenken over het what if scenario, alles gaat weer goed nu en daar gaat het om O+.

@MaJo wat lief! Gefeliciteerd met 6 maanden Aapie! O+ Bubbles brabbelt ook heel veel maar ze heeft nog geen idee wat ze zegt. Volgens mij bedoelt het CB dat, dat ze pas later echt gericht woorden gaan gebruiken voor bepaalde personen/dingen.
pi_199147135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 13:34 schreef tpopml het volgende:
@:monsterd. Slim om even zo aan te kijken wat het nu doet. Ik hoop dat het gauw verbetert voor jullie![
[..]

SPOILER
Veelal voed ik Mickey nog in de slaapkamer, maar overdag als het kan in de woonkamer. Toch als er dan maar iemand is (papa die net even koffie haalt ofzo, nu met het thuiswerken), dan is er afleiding. Als ik heb omverigens voed als ik hem op kom halen bij mijn ouders, dan heeft hij wel veel meer concentratie! Dan heeft 'ie die tet gemist *)

Qua tandjes valt mee, je merkt dat doorgaans zijn tong erover heen ligt. Van de week toen hij aan de borst lag en dus probeerde te poepen, toen merkte ik het wel! Hij schrok van mijn 'au' en koppelde zelf los, dus de boodschap was duidelijk :D

@:Nanuke :o jeetje, wat heftig. Niet te lang bij stilstaan bij de 'what if'. Je hebt goed gehandeld _O_ en gelukkig gaat het nu met rasse schreden beter!
SPOILER
Grappig is dat ja, als er maar genoeg honger is dan is de concentratie er ook! Ben heel benieuwd hoe dat hier gaat met de tandjes. Bij jou dan dus wel prima tot nu toe. Hopelijk helpt het au zeggen hier tegen die tijd ook, mocht ik er last van hebben.
  zondag 25 april 2021 @ 09:36:31 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199147687
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 23:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, we houden hem in de gaten. Hij drinkt gelukkig nog wel normaal. En plast/poept gewoon normaal. Heeft wel zijn vrolijke momentjes gehad, maar had ook echt flink huilerige momenten vandaag. ;( Hebben hem maar wat paracetamol gegeven, nu slaapt hij lekker. Zucht ;( Kijken wat morgenochtend doet, anders inderdaad bellen.

Zielige babies :'(
Hoe gaat het vandaag?
Resistance is futile.
  zondag 25 april 2021 @ 09:37:18 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199147693
quote:
1s.gif Op zondag 25 april 2021 08:10 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

SPOILER
Grappig is dat ja, als er maar genoeg honger is dan is de concentratie er ook! Ben heel benieuwd hoe dat hier gaat met de tandjes. Bij jou dan dus wel prima tot nu toe. Hopelijk helpt het au zeggen hier tegen die tijd ook, mocht ik er last van hebben.
Leuk om die spoilers te lezen :) .
Resistance is futile.
  zondag 25 april 2021 @ 10:30:58 #220
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_199148154
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 april 2021 11:09 schreef Nanuke het volgende:
Klopt. Ik denk dat het ook anders was gelopen als ik niet mijn eigen huisarts had gebeld. Achteraf gezien had de ambulance haar eigenlijk al mee moeten nemen, of had ik snachts eerder nog een keer moeten bellen. Maar dat is achteraf. En een besef waar ik liever niet bij stil sta. :@

Ze is nu ook weer helemaal zoals ze was, vrolijk lachend, luid huilend als ze het er niet mee eens is. Gewoon weer Hannah. Maar mijn vertrouwen heeft een heel flinke klap gehad en dat heeft nog een heel stuk herstel te gaan. ;(
Wat ontzettend heftig! Fijn dat ze gewoon weer Hannah is! Maar dit zal ongetwijfeld wel een nasleep hebben.
Knuffels! :*
Protège moi de mes désirs.
pi_199148650
Wat een geluk dat het goed is afgelopen @Nanuke . :* Heb je iemand om erover te praten?

Leuk @MaJo en een half jaar alweer. O+
Mijn man zegt ook dat hij Poffertje eens mama/papa hoorde zeggen toen ze wakker werd maar ik heb niet het idee dat ze al zo gericht geluid maakt.

Ze is nog steeds een beetje huilerig 's nachts. Ik denk dat ze last heeft van de bloemkool en/of verkoudheid. Steeds als ik bijna sliep begon ze weer met kreunen. :{w
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_199151818
Jeetje maar nanuke hoe wist je dat het foute boel was? Was niet willen drinken en kreunen, dan zou ik denk ik bij mezelf nog niet meteen actie ondernemen al is dat ook op dat moment een gevoels kwestie natuurlijk. Ik moet er niet aan denken dat je dat moment niet de hulpdiensten inschakelt :'( Wat ontzettend eng allemaal :*
  zondag 25 april 2021 @ 16:44:49 #223
318361 Bienelientjee
pi_199152881
@Seven Hij heeft gelukkig heel goed geslapen. Is ook wat vrolijker vandaag! De uitslag is er nog steeds, maar is gelukkig niet verergert, maar ga morgen wel gewoon de dokter bellen. Hij zei twee weken geleden nog, als het erger wordt bel weer. Het is gelukkig ook niet zo erg als toen, maar het is wel weer terug gekomen. En andere plekjes lijken op eczeem. Dus kijken wat we eens kunnen doen om zijn huidje wat rust te geven!

En dan maar hopen dat hij niet nog eens een reactie krijgt met zijn 12 weken prikjes.... Zucht!

En hij zit denk ik ook in een groei moment dit weekend, erg hongerig haha! Alles komt altijd tegelijk!

Vandaag picknick in een park gehad met twee vrienden en hun kleuter, die we sinds oktober al niet gezien hadden. Baby J keek zijn ogen uit met alle nieuwe dingen! :D En ligt nu prinsheerlijk te slapen!
pi_199153677
Ik denk dat het er heel erg van afhangt hoe je baby aan het kreunen is @Hilmo

Otis kreunt nu veel vanwege krampjes en dan maak ik mij ook geen zorgen, ik vind het vooral heel zielig. Maar zijn grote broer heeft als baby een paar longontstekingen gehad en kreunde dan ook en dat was echt een heel ander soort kreunen. Ik denk dat je dat verschil wel opmerkt als het je overkomt.
  maandag 26 april 2021 @ 09:06:55 #225
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_199161251
Ik haal dit zo weer weg, sorry spoiler is zo persoonlijk. Ik zal een tijdje niet actief zijn.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door monsterd. op 26-04-2021 10:39:36 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')