Vanwege protocol heeft ze nog maagbeschermer, tot de controle-afspraak (over ongeveer 5 werken) en verder naar eigen inzicht paracetamol. Maar eigenlijk is het nu 'klaar' en weer terug naar normaal.quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:08 schreef Seven. het volgende:
Oh Nanuke! Wat schrikken en wat heb je goed gehandeld!
En Hannah ziet er weer lekker rozig uit op de laatste foto. Moet ze nu nog medicijnen of zoiets of is het nu gewoon weer business as usual?
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zet dit even in een spoiler want een beetje off topic geneuzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zo leuk al dat nieuwe eten uitproberen en ze zien genieten! Bubbles heeft vandaag voor het eerst een bruine boterham op en ze vond het heerlijk. Voed jii Mickey thuis vaak op dezelfde plek of is dat altijd anders? Dat gaat hard met de tandjes! Voelde jij zijn tandjes doorkomen met voeden? Ik voel nog niets!
Hier gooien we trouwens ook vaak het boxkleed op de grond, ik heb inderdaad het idee dat dat meer grip geeft. Op de grond ligt ze altijd te rollen, in de box lijkt dat minder makkelijk te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veelal voed ik Mickey nog in de slaapkamer, maar overdag als het kan in de woonkamer. Toch als er dan maar iemand is (papa die net even koffie haalt ofzo, nu met het thuiswerken), dan is er afleiding. Als ik heb omverigens voed als ik hem op kom halen bij mijn ouders, dan heeft hij wel veel meer concentratie! Dan heeft 'ie die tet gemist![]()
Qua tandjes valt mee, je merkt dat doorgaans zijn tong erover heen ligt. Van de week toen hij aan de borst lag en dus probeerde te poepen, toen merkte ik het wel! Hij schrok van mijn 'au' en koppelde zelf los, dus de boodschap was duidelijk
@Nanukejeetje, wat heftig. Niet te lang bij stilstaan bij de 'what if'. Je hebt goed gehandeld
en gelukkig gaat het nu met rasse schreden beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren had ik een belafspraak met het CB en ik vertelde dat Aapie zoveel kletst en daarbij veel "mama" achtige klanken maakt. Zij was helemaal verbaasd en zij dat kinderen dat pas met 9 maanden hoeven. Is aapie daar dan echt zo uniek in? Hier een filmpje dat hij aan het kletsen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Dit hoor, @Bienelientjeequote:Op zaterdag 24 april 2021 21:54 schreef Nolita het volgende:
Bienelientje, maandag is nog best lang. Als het echt niet goed gaat gewoon eerder bellen!
quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:03 schreef MaJo het volgende:
Nanuke, wat ontzettend heftigEn wat heb je goed gehandeld! Gelukkig is Hannah weer aan het opknappen.
Bienelientjee dat klinkt niet goedIk zou het zeker even laten checken!
Aapie had vandaag zijn halfjaardag. EEN HALF JAAR ALWEERMijn zus en zwager kwamen langs (toevallig) en ik had een taart gebakken dus we hebben het toch een beetje gevierd. Mijn ouders hadden ook nog iets lekkers per post gestuurd
Aapie was erg enthousiast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren had ik een belafspraak met het CB en ik vertelde dat Aapie zoveel kletst en daarbij veel "mama" achtige klanken maakt. Zij was helemaal verbaasd en zij dat kinderen dat pas met 9 maanden hoeven. Is aapie daar dan echt zo uniek in? Hier een filmpje dat hij aan het kletsen is:Ik vind dit dus zo'n gave fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Colin doet dat ook sinds een maandje. En baba zei hij ook wel eens maar dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Soms word ik uitgescholden voor hammmma, maar ach.. vandaag keek hij me echt aan toen hij mama zei.. raap mij maar op hoor.
Maar uniek is Aapie sowieso natuurlijk.
Resistance is futile.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:34 schreef tpopml het volgende:
@:monsterd. Slim om even zo aan te kijken wat het nu doet. Ik hoop dat het gauw verbetert voor jullie![
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veelal voed ik Mickey nog in de slaapkamer, maar overdag als het kan in de woonkamer. Toch als er dan maar iemand is (papa die net even koffie haalt ofzo, nu met het thuiswerken), dan is er afleiding. Als ik heb omverigens voed als ik hem op kom halen bij mijn ouders, dan heeft hij wel veel meer concentratie! Dan heeft 'ie die tet gemist![]()
Qua tandjes valt mee, je merkt dat doorgaans zijn tong erover heen ligt. Van de week toen hij aan de borst lag en dus probeerde te poepen, toen merkte ik het wel! Hij schrok van mijn 'au' en koppelde zelf los, dus de boodschap was duidelijk
@:Nanukejeetje, wat heftig. Niet te lang bij stilstaan bij de 'what if'. Je hebt goed gehandeld
en gelukkig gaat het nu met rasse schreden beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig is dat ja, als er maar genoeg honger is dan is de concentratie er ook! Ben heel benieuwd hoe dat hier gaat met de tandjes. Bij jou dan dus wel prima tot nu toe. Hopelijk helpt het au zeggen hier tegen die tijd ook, mocht ik er last van hebben.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, we houden hem in de gaten. Hij drinkt gelukkig nog wel normaal. En plast/poept gewoon normaal. Heeft wel zijn vrolijke momentjes gehad, maar had ook echt flink huilerige momenten vandaag.Hebben hem maar wat paracetamol gegeven, nu slaapt hij lekker. Zucht
Kijken wat morgenochtend doet, anders inderdaad bellen.
Zielige babies
quote:Op zondag 25 april 2021 08:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Leuk om die spoilers te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig is dat ja, als er maar genoeg honger is dan is de concentratie er ook! Ben heel benieuwd hoe dat hier gaat met de tandjes. Bij jou dan dus wel prima tot nu toe. Hopelijk helpt het au zeggen hier tegen die tijd ook, mocht ik er last van hebben..
Resistance is futile.
Wat ontzettend heftig! Fijn dat ze gewoon weer Hannah is! Maar dit zal ongetwijfeld wel een nasleep hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:09 schreef Nanuke het volgende:
Klopt. Ik denk dat het ook anders was gelopen als ik niet mijn eigen huisarts had gebeld. Achteraf gezien had de ambulance haar eigenlijk al mee moeten nemen, of had ik snachts eerder nog een keer moeten bellen. Maar dat is achteraf. En een besef waar ik liever niet bij stil sta.![]()
Ze is nu ook weer helemaal zoals ze was, vrolijk lachend, luid huilend als ze het er niet mee eens is. Gewoon weer Hannah. Maar mijn vertrouwen heeft een heel flinke klap gehad en dat heeft nog een heel stuk herstel te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door monsterd. op 26-04-2021 10:39:36 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |