Heel veel sterkte Monsterdquote:Op maandag 26 april 2021 10:39 schreef monsterd. het volgende:
Thanks, een bizarre gedachte dat ik moeder mocht worden voordat ik haar kwijt zou raken. Maar ik ben dankbaar dat ze dit heeft mogen meemaken.
Wat voor potje geef je dan, Olvarit of Hak?quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ben begonnen met potjes groente geven aan Aapie omdat zelf gepureerde groente er meteen weer uitkomt, en het werkt! (Eer)gisteren at hij zoete aardappel/wortel en vandaag doperwt/broccoli. Ik ben blij dat er toch wat groente in gaat! Hopelijk snel ook mijn eigen gemaakte prakjes
Heeft iedereen een fijne Koningsdag? Ik ga het weer vieren in de teststraat
Ach echt Koningsdag is het ook niet, het is verder ook aan mij voorbij gegaan. Ik hoorde dat het in Utrecht druk was, niets van meegekregen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had vannacht 3,5 uur slaap dus ik ben een beetje af vandaagbedacht me pas om 13u dat het koningsdag is
Kind sliep prima, behalve dat hij na de voeding van half zes niet meer in slaap viel... en ik was zelf te laat gaan slapen en kon niet in slaap komen.
Hij is vandaag sowieso een beetje uit zijn hum, vaak drinken, niet willen slapen (1 slaapje in de doek en eentje in bed vanmiddag). Misschien een beetje aan t regelen ofzo.
Gisteren CB, kind keurig op t gemiddelde lijntje (hoofd iets groter maar minder enorm dan bij Melba). Hij was netjes 400gr aangekomen in 2 weken(55cm, 4400 gram, hoofdomtrek 38cm)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat voor potje geef je dan, Olvarit of Hak?![]()
Op het balkon gezeten in de zon. Verder niets. Ik duim voor een negatieve test voor je!
Eigenlijk heeft hij het bijna standaard, de ene keer wat meer dan de andere. Melk lengen we aan met JBPM en dat gaat goed maar met vast voedsel komt er steeds best veel terug (zeker met groenten). Ik weet ook niet goed wat we ermee moeten doenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:59 schreef Nolita het volgende:
Monsterd, ik heb het niet gelezen, maar veel sterkte.
Majo, hij heeft het vaker hè, dat voeding weer terug komt. Lijkt me ingewikkeld, want wat doe je er aan?
Ik heb de komende weken best wat vrije dagen en daarna ook een hele week vrij, heerlijk even genieten en bijkomen weer na alweer 6 maanden gewerkt te hebben na het verlof. Wat gaat dat snel!
Vanavond maar weer nieuwe foto’s naar de huisarts gestuurd, want het wordt echt niet minder (eerder erger) en de tube is inmiddels bijna leeg.
Ben benieuwd of ze weer op afstand iets gaan voorschrijven of haar toch willen zien. Ze is nogal verkouden dus vraag me af of ze dan wel mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |