hahaha precies mijn gedachte. Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom die vrouw er nog een dagje aan vastplakte...
Simpele tokkies deze twee.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:06 schreef tim020hoorn het volgende:
Dat urkse accent is ook echt verschrikkelijk
Hij weet gelukkig wel te melden dat water kookt bij 100 graden en niet bij 130 zoals zij voorsteldequote:
Of ze zijn ingehuurd van e.o.a. castingbureau. Zou me niet eens verbazenquote:
dat moet haast wel. Dit is mega genantquote:Op woensdag 14 april 2021 19:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Of ze zijn ingehuurd van e.o.a. castingbureau. Zou me niet eens verbazen
Dat is altijd zo bij dikkertjes. Instant ouderdom.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:28 schreef Nine. het volgende:
25?! Annemarie zit er 10 jaar ouder uit...
Dat is waar. De manier van kleden helpt haar ook niet echt.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:55 schreef Beursaap het volgende:
Dat is altijd zo bij dikkertjes. Instant ouderdom.
Mijn neefje heeft een verstandelijke beperking. Deze jongen heeft exact dezelfde uitdrukking en bewegingenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:22 schreef Nine. het volgende:
Die stratenmaker kampt met een verstandelijke beperking of wat? Die achterlijke mimiek van hem
En als ze hem dan naar haar wensen heeft "afgericht" is ie niet interessant meerquote:Op donderdag 15 april 2021 19:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Haha die vrouw wil die kerel ook gewoon veranderen. Nu al. Kleding, oorbellen. Wegrennen. Snel!
Ze heeft ookeen narcistische persoonlijkheid volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2021 19:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
En als ze hem dan naar haar wensen heeft "afgericht" is ie niet interessant meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |