abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199016273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 16:37 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Echt, ik lees dit als man en jij gedraagt je als een zielig muurbloempje dat gered moet worden. Zwaar onaantrekkelijk. 'Hij heeft twee dagen niks toegevoegd', wat verwacht je dan? Jij bent aan zet. :')

Vraag hem gewoon of hij 'het niet erg vindt' of 'hij graag wil'. Met een knipoog zoals gezegd. Laat hem kleur bekennen als je dat zo graag wil.

Als je niks doet gaat het ook niks worden nu. Sowieso denk ik dat hij je niet geweldig vindt, en dat kan ik ook begrijpen gezien je posts en gedachten hier.
Ik ben het hier dus totaal mee oneens.

Voor de duidelijkheid: ik ben een heteroseksuele man met tamelijk veel ervaring met dates. Uit deze dates zijn een aantal korte relaties voortgekomen (6-12 maanden) en uit mijn laatste date een huwelijk (> 10 jaar and counting...).

TS lijkt mij een gevoelige en interessante vrouw.

De man in kwestie is te laf om duideljkheid te verschaffen en "laat de tijd zijn werk doen". Hij hoopt dat TS zelf zal concluderen dat het niks wordt, waarna hij dit slechts hoeft te beamen. En hij wil nog wel een keer een kop koffie drinken om dit uit te leggen. Daar heeft hij geen bezwaar tegen.

TS kan haar aandacht beter richten op andere mannen die mogelijk wel belangstelling in haar hebben. Met haar intu´tie is niets mis.
  donderdag 15 april 2021 @ 18:26:16 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199016474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: ik ben een heteroseksuele man met tamelijk veel ervaring met dates. Uit deze dates zijn een aantal korte relaties voortgekomen (6-12 maanden) en uit mijn laatste date een huwelijk (> 10 jaar and counting...).

De man in kwestie is te laf om duideljkheid te verschaffen en "laat de tijd zijn werk doen". Hij hoopt dat TS zelf zal concluderen dat het niks wordt, waarna hij dit slechts hoeft te beamen. En hij wil nog wel een keer een kop koffie drinken om dit uit te leggen. Daar heeft hij geen bezwaar tegen.

TS kan haar aandacht beter richten op andere mannen die mogelijk wel belangstelling in haar hebben. Met haar intu´tie is niets mis.
Gezien in je glazen bol? Je bent nogal stellig..

En arrogant. Je denkt kennelijk dat je een of andere expert bent door wat date-ervaring en een huwelijk :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199016504
quote:

[..]

Ten eerste heb je dan blijkbaar al 10+ jaar niet meer gedate, en al helemaal niet in tijden van whatsapp, lekker autoriteitsargument :P

Daarnaast lijken jullie het niet zo totaal oneens, sterker nog, het sluit prima op elkaar aan, alleen heb jij al een uitgesproken mening over die gast op basis van vrij weinig.
pi_199016509
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gezien in je glazen bol? Je bent nogal stellig..

En arrogant. Je denkt kennelijk dat je een of andere expert bent door wat date-ervaring en een huwelijk :+
Twee huwelijken.
pi_199016598
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:28 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Ten eerste heb je dan blijkbaar al 10+ jaar niet meer gedate, en al helemaal niet in tijden van whatsapp, lekker autoriteitsargument :P

Daarnaast lijken jullie het niet zo totaal oneens, sterker nog, het sluit prima op elkaar aan, alleen heb jij al een uitgesproken mening over die gast op basis van vrij weinig.
Wat heeft whatsapp met daten te maken? Niets. 10+ jaar geleden had je SMS. Zelfde principe.
  donderdag 15 april 2021 @ 18:41:28 #106
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199016667
Mijn ervaring is dat je de meeste wijven gewoon een paar dagen moet laten wachten want anders denken ze dat je wanhopig bent en bovendien laat je haar even in onzekerheid en daar kunnen de meeste wijven niet zo goed tegen
Beati pauperes spiritu
  donderdag 15 april 2021 @ 19:23:16 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199017175
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:41 schreef Academicus het volgende:
Mijn ervaring is dat je de meeste wijven gewoon een paar dagen moet laten wachten want anders denken ze dat je wanhopig bent en bovendien laat je haar even in onzekerheid en daar kunnen de meeste wijven niet zo goed tegen
:')
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 april 2021 @ 19:24:00 #108
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199017184
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:')
Wat nou weer?
Beati pauperes spiritu
pi_199017230
quote:

[..]

Wie zegt dat? Daarmee vul jij het voor die vent in.
Daarnaast, hij is haar niks verplicht en moet helemaal niks. ZIJ wil weten hoe het zit. Nou, vraag het dan.

Het is hier helemaal niet de vraag of er wat mis is met haar intuitie. Ik zou ook dat vermoeden hebben. Maar als je het echt wil weten moet je actie ondernemen. En zij blijft zielig wachten totdat hij iets doet.

Mocht ze daar een probleem mee hebben, kan ze er ook gewoon een punt achter zetten vanuit haar kant. Maar nee, dat gebeurt ook niet.
  donderdag 15 april 2021 @ 19:28:49 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199017244
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:24 schreef Academicus het volgende:

[..]

Wat nou weer?
Precies hetzelfde. Sneu gedoe, met je ‘wijven’.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 april 2021 @ 20:02:50 #111
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199017743
quote:
1s.gif Op donderdag 15 april 2021 19:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Precies hetzelfde. Sneu gedoe, met je ‘wijven’.
:') :')
Beati pauperes spiritu
  vrijdag 16 april 2021 @ 09:17:36 #112
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199023329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 18:41 schreef Academicus het volgende:
_O- _O-
Goed zo, zet hem op ~O> ~O> !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199024210
Mijn hemel TS, maak gewoon een afspraak als je hem zelf graag nog een keer wil zien en spreken.
Er zijn oorlogen gevoerd door net even anders ge´nterpreteerd dan bedoelde- tekstberichtjes. :')

Hij kan zich ook juist wat terughoudender opstellen om zelf niet te 'needy' willen overkomen. Want misschien is 'ie niet zeker hoe jij over hem denkt en dan is het nogal wat om na 1 uur gepraat te hebben de ander de liefde te verklaren.

En kap met het deelnemen aan die rare aantrek/afstoot-spelletjes. Brengt je nergens, behalve teveel in je onzekerheid. Als je hem wil appen of bellen, dan doe je dat. Als hij daar niet op zit te wachten, dan zal 'ie je dat gewoon moeten zeggen. En trek je niks aan van die 'datingregels' die je op internet vindt en voorschrijven dat je zoveel dagen, uur en x aantal minuten moet wachten voordat je het ook maar waagt te reageren. We leven niet in een of ander kostuumdrama met houterige etiquette.
pi_199024882
OkÚ, heb gisteren geantwoord,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199024983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef zon_9 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je bekend met NIVEA? (Niet Invullen Voor Een Ander). Pas dat eens toe alsjeblieft, en wentel je jezelf niet in zo'n slachtofferrol.
pi_199025040
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ben je bekend met NIVEA? (Niet Invullen Voor Een Ander). Pas dat eens toe alsjeblieft, en wentel je jezelf niet in zo'n slachtofferrol.
SPOILER
pi_199025107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:37 schreef zon_9 het volgende:

[..]

SPOILER
Dat deed je wel (zie spoiler), en ÚÚn troost; daarin ben je niet uniek. Ik heb daar ook een handje van. Het brengt je alleen echt nergens en zorgt voor veel onzekerheid.

SPOILER
Je hoeft natuurlijk niet eindeloos te blijven wachten, maar leg voor nu gewoon even die telefoon weg en leef ondertussen je eigen leven verder.
pi_199025136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:24 schreef zon_9 het volgende:
SPOILER
Oke dus je hebt geen concreet voorstel gedaan, de bal direct weer bij hem neergelegd zodat je nu kunt roepen: zie je nou wel, al mijn aannames weer bevestigd! Je gaat niks veranderen als je maar blijft afwachten. Echt, je gijzelt jezelf hiermee door alles buiten jezelf te plaatsen.

Heb je het al eens geprobeerd om in zo'n situatie (want blijkbaar niet de eerste keer) zelf het voortouw te nemen in plaats van op de ander te wachten?
pi_199025195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:41 schreef itchycoo het volgende:
al eens geprobeerd om in zo'n situatie (want blijkbaar niet de eerste keer) zelf het voortouw te nemen in plaats van op de ander te wachten?
nee ik heb een concreet voorstel van "dagen" gemaakt, en ik leef zeker mijn leven verder..
pi_199025288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:44 schreef zon_9 het volgende:

[..]

nee ik heb een concreet voorstel van "dagen" gemaakt, en ik leef zeker mijn leven verder..
Ok, prima, dat is mooi. Nu niks proberen in te vullen voor hem (waarom 'ie wel of niet of laat reageert) en enkel bekijken of 'ie ingaat op je voorstel.

Is moeilijk, maar je hebt nu in elk geval gewoon actief gehandeld.
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:06:08 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199027270
Bij z'n eerste reactie was toch al wel duidelijk dat een vervolg er niet inzat.

Iemand die echt enthusiast is/was over een date die heeft dat gelul van x dagen wachten helemaal niet nodig en komt niet aanzetten met 'dat hij het niet erg zou vinden'
pi_199027278
quote:
Het ergste is om niets te zeggen, en dat zou alleen maar mijn veronderstelling bewijzen ...
Vreemd dat iets bewezen kan worden door het feit dat er geen informatie is.

Valt dat onder de categorie moeilijk doen of onder de categorie aannames?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:50:46 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028728
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Aannames
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199028996
in een wereld waar iedereen aan zijn / haar telefoon vastzit, wordt het bijna een zekerheid .. ik hoop nog steeds ongelijk te hebben en wacht op een mooi antwoord. Misschien vanavond nog? Anders nooit.. zijn verlies dan!
pi_199029110
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Jij hebt nooit gehoord van het fenomeen "doodzwijgen"? Dat kan hard aankomen, hoor.

De man zou toch een eenvoudige verklaring kunnen geven? Dat is wat fatsoenlijke mensen doen.

Het maakt niet uit wat die verklaring is, maar domweg zwijgen na een date is onbehoorlijk.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')