SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja :p. Ben natuurlijk nu veel te vroegquote:Op dinsdag 13 april 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Plekje voor de bitterbrommert gevonden op Maashaven?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
griezelbuurinflamingolingerie.mp4
Kun je nog een beetje shoppen op CSquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja :p. Ben natuurlijk nu veel te vroeg
Oink oink oinkquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
griezelbuurinflamingolingerie.mp4
Sterkte. Wat doet zo’n parodontoloog eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens even de hort op. Word over een klein uurtje in een tandartsstoel verwacht
Wanneer had je willen gaan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
KLM wijzigt voor de derde keer mijn vlucht naar BoedapestVertrektijd is nu 6.35 uur.
Wel mooi, nu kan ik gewoon mijn centen terugvragen.
Ik had in december een ticket geboekt voor eind mei. Maar dat is toch al niet realistisch meer.quote:
Denken dat je eind mei op vakantie kuntquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had in december een ticket geboekt voor eind mei. Maar dat is toch al niet realistisch meer.
Kan best hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat je eind mei op vakantie kunt
Lekker pootjebaden in de Grevelingen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan best hoor.
Een bospod in Nederland ofzo.
Ik ga half mei gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hey, voor míj is dat exotisch.quote:
dat kan je geen vakantie noemen, eerder een martelingquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan best hoor.
Een bospod in Nederland ofzo.
Dan klinkt 'Port Zélande' ook als een tropisch paradijs zekerquote:
Het is wel erg veel luxe ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je geen vakantie noemen, eerder een marteling
Ik had het over exotisch, niet over paradijs.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan klinkt 'Port Zélande' ook als een tropisch paradijs zeker
Exotisch, tropisch, allemaal een pot nat tochquote:Op dinsdag 13 april 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het over exotisch, niet over paradijs.
Het is nu juist droog.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Exotisch, tropisch, allemaal een pot nat toch
Zit alweer sinds 7 uur vanmorgen met 10 man niks te doenquote:
Godver.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit alweer sinds 7 uur vanmorgen met 10 man niks te doen
Appeltaarten ook.quote:
Bij mij was dat heel snel weg.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, mijn oog.
Gisteren contrastvloeistof erin gehad en ik heb nķg gele troep.Je zou denken dat dat nu wel eens uit m'n oog was.
van mijn bedrijf 10 man dan. denk dat er in totaal wel meer dan 50 helemaal niks zitten te doenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwaar irritant iets aan je oog, hopelijk kom je er zo vanaf.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, mijn oog.
Gisteren contrastvloeistof erin gehad en ik heb nķg gele troep.Je zou denken dat dat nu wel eens uit m'n oog was.
Ik heb af en toe ook nog steeds last van mijn oog. En dat kan nog maanden durenquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar irritant iets aan je oog, hopelijk kom je er zo vanaf.
Vreselijk naar, je knippert constant ook met je ogen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook nog steeds last van mijn oog. En dat kan nog maanden duren
De Cote d\Or ook, maar dat vindt je vast helemaal niks.quote:
Ik heb het alleen heel af en toe als ik wakker word. Na een half uurtje is het dan wel weg.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreselijk naar, je knippert constant ook met je ogen.
inb4 odolgrappen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het alleen heel af en toe als ik wakker word. Na een half uurtje is het dan wel weg.
Goeie chocolade welquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Cote d\Or ook, maar dat vindt je vast helemaal niks.
Nee, bah!quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Cote d\Or ook, maar dat vindt je vast helemaal niks.
Ik heb elke dag wel een wimper in m'n oog. Ze groeien naar binnen toe de laatste tijd, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het alleen heel af en toe als ik wakker word. Na een half uurtje is het dan wel weg.
Ik hoef maar op de fiets te stappen en ik heb al een vlieg in mijn oog. Ook zo vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb elke dag wel een wimper in m'n oog. Ze groeien naar binnen toe de laatste tijd, lijkt het wel.
Liever in je oog dan in je keel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef maar op de fiets te stappen en ik heb al een vlieg in mijn oog. Ook zo vreselijk irritant.
Nou ja, dan slik je even en fiets je weer door. Maar met een tranend oog onder een vrachtwagen slingeren is minder geslaagdquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever in je oog dan in je keel.
Huehue.
Beter dan een blije fant of een Antonov an-225.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef maar op de fiets te stappen en ik heb al een vlieg in mijn oog. Ook zo vreselijk irritant.
Jij moet eerst tot Schemer & Sluitingstijd werken ...quote:
Wat is uw vraag?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een vraag over mijn bank.
Met een Antonov in je oog heb je wel een episch verhaal om te vertellen, alleen jammer dat je dat zelf niet meer kunt vertellen dan maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een blije fant of een Antonov an-225.
Met die fant niet?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een Antonov in je oog heb je wel een episch verhaal om te vertellen, alleen jammer dat je dat zelf niet meer kunt vertellen dan maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een blije fant of een Antonov an-225.
Ik vind geil dit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Grappig, Oekraīense in mijn meeting heeft een heel ander accent dan de Rus. De Rus klinkt als een klassieke James Bond villain.
Beetje wat een mondhyg ook doet. Plus nog wat chirurgische geilerij als tandvlees terugklappen en zo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterkte. Wat doet zo’n parodontoloog eigenlijk?
James Buda, 078quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Grappig, Oekraīense in mijn meeting heeft een heel ander accent dan de Rus. De Rus klinkt als een klassieke James Bond villain.
Dat zou ook wel heel merkwaardig zijn.quote:
Heb je wildgroeiend tandvlees?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje wat een mondhyg ook doet. Plus nog wat chirurgische geilerij als tandvlees terugklappen en zo.
nee terugtrekkend kaakbotquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wildgroeiend tandvlees?
Ja, volgens mij heeft die gast gewoon een beetje overdreven met de contactvloeistof.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij was dat heel snel weg.
Hebben ze iets gevonden eigenlijk?
Pics?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Oekraīense is wel een knappe dame
Die bindvliesirritatie had ik ook. En nu nog af en toe. Als het te erg wordt, moet ik ook weer langs voor een gelletje of zo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft die gast gewoon een beetje overdreven met de contactvloeistof.
En niet heel veel spannends, oog zelf ziet er netjes uit, bindvlies is wat geīrriteerd, dus nu heb ik een kuur van 10 dagen. Ik geef de schuld aan de combi hooikoorts-computer-droge vrieslucht.
quote:
quote:
Nou ja je gaat er niet dood aan hoor. Maar er moet wel wat aan gedaan worden. En prettig is anders.quote:
Ik las geitje.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bindvliesirritatie had ik ook. En nu nog af en toe. Als het te erg wordt, moet ik ook weer langs voor een gelletje of zo.
Moet zeggen dat het met druppels wel direct beter is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bindvliesirritatie had ik ook. En nu nog af en toe. Als het te erg word, moet ik ook weer langs voor een gelletje of zo.
Dit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat prettig is in mijn oog
Ik heb één keer dat lelletje tussen mijn tandvlees en bovenlip moet laten inkorten bij de parodinges. Zag je bonken bloed en vlees door die afzuigslang verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou ja je gaat er niet dood aan hoor. Maar er moet wel wat aan gedaan worden. En prettig is anders.
Welke zou merkwaardiger zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heel merkwaardig zijn.
Gewoon fokken in de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
Rustig op werk, kan wel een middagje vrij nemen. Maar dan zit ik ook maar achter de computer te fokken
Ik hou meestal mijn ogen dichtquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één keer dat lelletje tussen mijn tandvlees en bovenlip moet laten inkorten bij de parodinges. Zag je bonken bloed en vlees door die afzuigslang verdwijnen.
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 13 april 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het met druppels wel direct beter is.Hopelijk heeft de paardenmiddelkuur (want normaal is 'ie de helft
) gewoon voor langere tijd effect.
Maar wel altijd prettig om te weten dat het niet m'n oog zelf is, daar heb ik immers ook genoeg mee geprutst al.(Al was de eerste operatie aan m'n ándere oog, dus dat valt al mee)
Iewl. Heb je er ook gelijk een piercing in laten zetten?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één keer dat lelletje tussen mijn tandvlees en bovenlip moet laten inkorten bij de parodinges. Zag je bonken bloed en vlees door die afzuigslang verdwijnen.
Nou een fant zou heel vreemd zijn omdat iedereen zich dan afvraagt waar die vandaan komt maar een Antonov geeft een veel grotere teringzooi en zou naast je oog ook veel schade in de omgeving aanrichten.quote:
Ik laatst bij de tandarts ook. Maar dat komt omdat hij de lamp op standje stadionschijnwerper had staan.quote:
Hmm nee, is niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iewl. Heb je er ook gelijk een piercing in laten zetten?
Ik ben al jaren gewend dat ze van alles met m'n ogen uitspoken, dus eh.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je
Gedoe aan ogen vind ik altijd een tikje eng
Oooh wat een leuke emoijquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorrie mefrauw de kondukteur, paaltje was stuk![]()
[ afbeelding ]
Deze emoticonquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koop dan ook gewoon oreo’squote:Op dinsdag 13 april 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Turkse koekjes gekocht gisteren. Dacht dat er een crčmelaagje tussen zat, maar het is marshmellow. Hapt lastig weg.
Ik geloof dat ze weer gevlucht is.quote:
Zie je @LTVDK, exotisch is niet perse positief.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vind ik niks aan. En ik wilde wat exotisch
Dat blijkt. Het heeft de bite van twee koekjes met een condoom ertussen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je @:LTVDK, exotisch is niet perse positief.
Vorige keer zo'n zak zonnepitten gekocht. Eerste hap was alleen maar schillen dus ik hb de hele zak weggeflikkerd. Maar ik begin nu te vermoeden dat de pitjes zelf wat verder naar onderen zatenquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vind ik niks aan. En ik wilde wat exotisch
Ew.quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat blijkt. Het heeft de bite van twee koekjes met een condoom ertussen.
Van die vergelijkingen waar iedereen over kan meepratenquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja misschien als je er twee koekjes omheen wilt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:00 schreef Karzai het volgende:
Dus we hoeven onze broek niet te laten zakken?
quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de controle bedoel ik
Nou ja misschien als je er twee koekjes omheen wilt?
Te laat..quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:00 schreef Karzai het volgende:
Dus we hoeven onze broek niet te laten zakken?
Hoevaak bijt jij in een condoom?quote:Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer is genoeg om het te weten toch?quote:
Goed punt. Vraag ik me alsnog af waarom Buda dat heeft gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eén keer is genoeg om het te weten toch?
Eh, ik kinkshame niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt. Vraag ik me alsnog af waarom Buda dat heeft gedaan
ank je. ik had al hongerquote:Op dinsdag 13 april 2021 11:49 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
3 keer raden welke wijk ik net hadquote:Op maandag 12 april 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg er ook nog voor betaald ook en ik hoef er niet voor naar Woensel-West.
(zul je net zien, dat ik er morgen wel heen moet)...
woensel-west genot!quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het werk leest mee
[..]
3 keer raden welke wijk ik net had
quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het werk leest mee
[..]
3 keer raden welke wijk ik net had
Yup wel een fijn wijkje om te bezorgen. Klein ook,ideaal voor iemand die maar een halve dag werkt.quote:
zet er even een struikelblok bij. dan komt dat vast goedquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, manager is een aanloopje aan het nemen om nog meer werk mijn kant op te schuiven
Ennnnn de volgende KSC-er op zoek naar een nieuwe baanquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, manager is een aanloopje aan het nemen om nog meer werk mijn kant op te schuiven
Even gefixt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ennnnn de volgende KSC-er op zoek naar een nieuwe baan een nieuw leven
Speelden je blauwe hormoontjes weer even op?quote:
Nee, gewoon even aangepast aan mijn existentiële crisis.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speelden je blauwe hormoontjes weer even op?
Is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon even aangepast aan mijn existentiële crisis.
Nah ja, ik ben wel op een punt dat ik me serieus afvraag of ik nog 25 jaar op kantoor wil rondscharrelen in bullshitbaantjes.quote:
Hey daar was ik pas nogquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben wel op een punt dat ik me serieus afvraag of ik nog 25 jaar op kantoor wil rondscharrelen in bullshitbaantjes.
omhoogwerken tot je geen bullshitbaantje meer hebt maar gewoon de hele toko daar regelt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah ja, ik ben wel op een punt dat ik me serieus afvraag of ik nog 25 jaar op kantoor wil rondscharrelen in bullshitbaantjes.
Kennelijk hequote:Op dinsdag 13 april 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jouw antwoord luidde volmondig ja?
Ik zit ook ergens op een punt waarbij ik nu wel echt wil kijken wat ik nog ga doen. Verhuizen; ander werk; wel of geen kinderen ooit etc.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat dat laatste hier niet echt een vraagstuk is, scheelt toch een hoop qua mogelijke planningen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit ook ergens op een punt waarbij ik nu wel echt wil kijken wat ik nog ga doen. Verhuizen; ander werk; wel of geen kinderen ooit etc.
Same herequote:Op dinsdag 13 april 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat dat laatste hier niet echt een vraagstuk is, scheelt toch een hoop qua mogelijke planningen.
Soms moet je even proeven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt. Vraag ik me alsnog af waarom Buda dat heeft gedaan
Dat hoop en gun ik jequote:Op dinsdag 13 april 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk he![]()
Nee ik hoop dat mijn switch radicaal genoeg geweest is zo
Vol voor je partner gaan. De rest is onbelangrijkquote:Op dinsdag 13 april 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit ook ergens op een punt waarbij ik nu wel echt wil kijken wat ik nog ga doen. Verhuizen; ander werk; wel of geen kinderen ooit etc.
Nou, ik kan me wel wát dingen voorstellen die niet overkomelijk zijn als partner.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vol voor je partner gaan. De rest is onbelangrijk
Voor mij was het dat vroeger ook niet, maar tijden veranderenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat dat laatste hier niet echt een vraagstuk is, scheelt toch een hoop qua mogelijke planningen.
Dat is sowieso belangrijk; vroeg of laat zullen daar dingen als samenwonen ook nog wel eens om te hoek komen kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vol voor je partner gaan. De rest is onbelangrijk
Ja, ik ging er even vanuit dat ze daar wel samen uitkomenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel wát dingen voorstellen die niet overkomelijk zijn als partner.
In ieder geval uitgaande van m'n eigen leeftijd. Als kerel wel een enorm sterke kinderwens had gehad, was ik niet de juiste partner geweest, zeg maar.
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze foto is net een schilderij![]()
[ afbeelding ]
Maar als je besluit te verhuizen, is dat niet automatisch samen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het dat vroeger ook niet, maar tijden veranderen
[..]
Dat is sowieso belangrijk; vroeg of laat zullen daar dingen als samenwonen ook nog wel eens om te hoek komen kijken.
Zelfs mijn ex-vriendin die 100% zeker was dat ze nooit kinderen wilde kwam me laatst aan het vertellen dat ze toch niet zo 100% zeker is nu.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel wát dingen voorstellen die niet overkomelijk zijn als partner.
In ieder geval uitgaande van m'n eigen leeftijd. Als kerel wel een enorm sterke kinderwens had gehad, was ik niet de juiste partner geweest, zeg maar.
Naja, ik heb nu zo eens in het kwartaal een vlaag van "wat als", maar m'n realisme komt al heel snel om de hoek snellen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat is sowieso belangrijk; vroeg of laat zullen daar dingen als samenwonen ook nog wel eens om te hoek komen kijken.
Ik vermoed het ook wel ja, bedoelde vooral te zeggen dat "vol voor je partner gaan" niet altijd de beste keuze is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ging er even vanuit dat ze daar wel samen uitkomen
Ja lekker beetje pallets sorteren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:24 schreef TaMieke het volgende:
Gewoon geen leven hebben. Is alles net zo kut
Niet per se; maar wel waarschijnlijk. Zijn alleen zoveel factoren die daar ook nog een rol spelen. Ik heb een koophuis, zij niet. Ik ben qua werk niet gebonden aan waar ik woon, zij wel; Ik heb een vast contract, zij niet; etc. etc.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?
[..]
Maar als je besluit te verhuizen, is dat niet automatisch samen?
Is het niet in eerste instantie een keuze tussen "niks doen en gewoon de tijd vol maken" en "wel iets doen"?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermoed het ook wel ja, bedoelde vooral te zeggen dat "vol voor je partner gaan" niet altijd de beste keuze is.
Ik bedoelde vooral: als je weet dat je partner de juiste is, dan zijn keuzes over werk en waar je woont daar, wat mij betreft, zwaar ondergeschikt aan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik heb nu zo eens in het kwartaal een vlaag van "wat als", maar m'n realisme komt al heel snel om de hoek snellen.
[..]
Ik vermoed het ook wel ja, bedoelde vooral te zeggen dat "vol voor je partner gaan" niet altijd de beste keuze is.
True.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral: als je weet dat je partner de juiste is, dan zijn keuzes over werk en waar je woont daar, wat mij betreft, zwaar ondergeschikt aan.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet in eerste instantie een keuze tussen "niks doen en gewoon de tijd vol maken" en "wel iets doen"?
Waar heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je @:LTVDK, exotisch is niet perse positief.
Je betichtte me van Port Zélande als paradijselijk te beschouwen.quote:
Dat maakt het inderdaad nogal lastig allemaal.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet per se; maar wel waarschijnlijk. Zijn alleen zoveel factoren die daar ook nog een rol spelen. Ik heb een koophuis, zij niet. Ik ben qua werk niet gebonden aan waar ik woon, zij wel; Ik heb een vast contract, zij niet; etc. etc.
Volgens mij was dat de aanleiding van die post ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Over exotisch gesproken: zo nog een kop koffie met een Turks condoomkoekje.
Jij noemde zelf de Greveling exotischquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je betichtte me van Port Zélande als paradijselijk te beschouwen.
Is dat jouw medeleven met de ramadan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Over exotisch gesproken: zo nog een kop koffie met een Turks condoomkoekje.
Het waren wel ramadan-aanbiedingen bij de appie, maar ik ga niet tot zonsondergang wachten en eerst op mijn knieën voor zo'n fantasiefiguur.quote:
Ja, met de noot dus dat exotisch niet perse iets positiefs hoefde te zijn.quote:
Nou ja de eerste keuze in de beslisboom lijkt me "Vind ik het allemaal wel best zo, JA of NEE?" Zo nee, dan maar eens gaan kijken wat er dan veranderd moet worden.quote:
Twee biscuitjes met een laagje marshmellow ertussen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Oh zulke aanbiedingen hebben we hier in het dorp nietquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het waren wel ramadan-aanbiedingen bij de appie, maar ik ga niet tot zonsondergang wachten en eerst op mijn knieën voor zo'n fantasiefiguur.
Mja, kinderwens werkt net even anders, dat gaat veel dieper ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de eerste keuze in de beslisboom lijkt me "Vind ik het allemaal wel best zo, JA of NEE?" Zo nee, dan maar eens gaan kijken wat er dan veranderd moet worden.
Ja dit voegt niet echt iets toe eigenlijk
Oh dat heb ik wel eens gehad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee biscuitjes met een laagje marshmellow ertussen.
We zijn zo kosmopolitisch in Dordrechtquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zulke aanbiedingen hebben we hier in het dorp niet
Nee ik ook niet. Lijkt me een bijzonder onzinnige discussie worden danquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, kinderwens werkt net even anders, dat gaat veel dieper ofzo.
Lastig te omschrijven, want ik heb het zelf dus niet echt.
Laat ik het erop houden dat het grootste deel van die beslissing niet rationeel is.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Lijkt me een bijzonder onzinnige discussie worden dan
Eerder hormonaalquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het grootste deel van die beslissing niet rationeel is.
Als ze er naar vragen gewoon zeggen dat je ze niet moet om de planeet te helpen tegen overbevolking omdat dat de grootste oorzaak is van de klimaatcrisisquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat het grootste deel van die beslissing niet rationeel is.
Het wordt me eigenlijk nooit meer gevraagd. Scheelt dat ik niet getrouwd ben denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze er naar vragen gewoon zeggen dat je ze niet moet om de planeet te helpen tegen overbevolking omdat dat de grootste oorzaak is van de klimaatcrisis
Geen sorry joh, gaat toch over van alles.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
Ik had laatst weer een leuke discussie over wel of geen kinderen
Ik zei dat daten met iemand die wel kinderen geen zin heeft. Andere vonden dat onzin. Want mssn bedacht ik me nogen anders had je het toch leuk gehad samen?! Dat je elkaars tijd dan verdoet, was niemand met me eens.
ow sorry dit is geen R&P
Dit is ook geen CUL maar toch gaat het de helft van de tijd over etenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
Ik zei dat daten met iemand die wel kinderen geen zin heeft. Andere vonden dat onzin. Want mssn bedacht ik me nogen anders had je het toch leuk gehad samen?! Dat je elkaars tijd dan verdoet, was niemand met me eens.
ow sorry dit is geen R&P
quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook geen CUL maar toch gaat het de helft van de tijd over eten
En het is geen WC, maar het gaat ook over gerries.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook geen CUL maar toch gaat het de helft van de tijd over eten
Ja vooral de tijd verspillen van iemand die wel kinderen wilquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
ow sorry dit is geen R&P
Gerries vallen ook onder CUL toch, dat is het eindproduct ervanquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is geen WC, maar het gaat ook over gerries.
Zou dat niet meer LIF zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerries vallen ook onder CUL toch, dat is het eindproduct ervan
Zullen we het testen door daar een gerrie-topic te openen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerries vallen ook onder CUL toch, dat is het eindproduct ervan
Dit lijkt me echt een dijk van een planquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het testen door daar een gerrie-topic te openen?
LIF gaat toch meer over kleren enzo?quote:
Even bijhouden welke kleuren je van welk eten krijgt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het testen door daar een gerrie-topic te openen?
Ja toch?!quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vooral de tijd verspillen van iemand die wel kinderen wil![]()
Misschien bedenk je je nog
Of drinken. Avondje Blue Curacao voor de wetenschapquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even bijhouden welke kleuren je van welk eten krijgt.
Mwah, ook genoeg topics die tegen gezondheid aanschurken.quote:
Niet heel relevant voor mij dus, ja dat afvallen wel, maar dat doe ik al op mijn eigen manier daar heb ik geen topic bij nodig.quote:
Hij zoekt maar een andere couveuse.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja toch?!![]()
Want je krijgt er zoveel voor terug
Dat kinderen krijgen voor de ander geen goed idee is, was ook niet waar
Schiet mij maar lek.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zoekt maar een andere couveuse.
Waar ik wel rillingen van krijg is dat ze die kutkoters tegenwoordig allemaal 'kindje' noemenquote:Op dinsdag 13 april 2021 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja toch?!![]()
Schiet mij maar lek.
Oh, maar dat laatste is logisch, want dan bedenk je je wel. Heus.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja toch?!![]()
Schiet mij maar lek.
Kindje?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar ik wel rillingen van krijg is dat ze die kutkoters tegenwoordig allemaal 'kindje' noemen![]()
Ja en dan ga je uit elkaar en zit ik met de ellende.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dat laatste is logisch, want dan bedenk je je wel. Heus.
Kinderen geven, afgezien van de moeite, wel een enorme schwung en boost aan je leven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor je steeds vaker, ook in reclamesquote:
Dan neemt hij het ouderschap maar op zich hoor, draaien we de rollen om.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kindje?
Kids hoor ik wel heel vaak.
[..]
Ja en dan ga je uit elkaar en zit ik met de ellende.
Sorry voor iedereen die wel kinderen heeft
Sowieso. Ik bezoek ze wel een zaterdagmiddag om ijsjes te gaan eten ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan neemt hij het ouderschap maar op zich hoor, draaien we de rollen om.
Je moet eens horen wat mijn plant allemaal te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren ook weer zo’n leuk en animerend gesprek met ze. Wat ze zich allemaal bedenken
Eh, doe mij maar katten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren ook weer zo’n leuk en animerend gesprek met ze. Wat ze zich allemaal bedenken
Volgens mij vallen zulk soort planten onder de Opiumwet ...quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet eens horen wat mijn plant allemaal te vertellen heeft.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze foto is net een schilderij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vallen zulk soort planten onder de Opiumwet ...
Die schwung en boost kan ik in principe ook uit andere dingen halen; maar het is gewoon een keuze waar je achter moet staan. Soms denk ik dat het in mijn leven past; soms niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen geven, afgezien van de moeite, wel een enorme schwung en boost aan je leven.
Maar ook de eeuwige angst dat ze iets overkomt.
Ik toch echt liever dat mijn chick zegt, stop hem maar diep in mijn mond dan dat kleine US vraagt pappa waarom hebben LEGO blokjes van die saaie kleuren?quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou dit uitleggen met behulp van een voetbal en een lege toiletrol.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Papa wat zijn de voordelen van man zijn?
Na een kwartier was ze eruit dat het makkelijker is een man te zijn maar toch was ze liever een vrouw.
O god jezus ik ben al angstig genoeg voor mezelf, m'n familie en m'n vee.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kinderen geven, afgezien van de moeite, wel een enorme schwung en boost aan je leven.
Maar ook de eeuwige angst dat ze iets overkomt.
Als ik m'n vaccin krijgt haal ik een staatslot.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
6 trombosegevallen op 7 miljoen Janssenprikken en de hele boel moet stil![]()
De kans dat je een miljoen in de staatsloterij wint is nog groter
zijn er al beelden?quote:
quote:
Het is inmiddels meer, want rente..quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
daar betaalt ze dan gewoon het kasverschil weer van. weggegooid geld
quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer, want rente..
(dat zou me serieus niet verbazen)...
quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer, want rente..
(dat zou me serieus niet verbazen)...
Godver, de kans dat ik op een vlucht naar de VS trombose ontwikkel is potdorie groter.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we dat gewoon doen met z'n allenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n vaccin krijgt haal ik een staatslot.
Die ook al? Jezus.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Trombose en 5 euro winnenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon doen met z'n allenMaken we er iets leuks van
Ik heb af en toe al genoeg uitdaging om voor mezelf te zorgen inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god jezus ik ben al angstig genoeg voor mezelf, m'n familie en m'n vee.
Ik zou geen leuke moeder zijn. Zo eentje die alleen maar strest.
De kans dat ik op een busritje naar Raalte trombose ontwikkel ookquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver, de kans dat ik op een vlucht naar de VS trombose ontwikkel is potdorie groter.
Ja dan noem je ook wel een plek natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De kans dat ik op een busritje naar Raalte trombose ontwikkel ook
Vlakbij waar ik woon dusquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan noem je ook wel een plek natuurlijk.
Moest opzoeken waar het lag, geen flauw idee namelijk
Dat zou ik ook niet blind op de kaart kunnen aanwijzenquote:
Geeft ook niet. Niet iedereen is zo goed in topgrafie als ik. Vergeet ik weleensquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet blind op de kaart kunnen aanwijzen
Ik ben er best goed in, kerel daarentegen... Probeer ik aan de hand van andere plaatsen te verduidelijken in welke richting 'ie moet denken qua plaats in NL, krijg ik alleen maar wazige blikken terug.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Niet iedereen is zo goed in topgrafie als ik. Vergeet ik weleens
Dat is toch ook makkelijker. Maakt het nou uit waar het ligt. Tijd is belangrijkerquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er best goed in, kerel daarentegen... Probeer ik aan de hand van andere plaatsen te verduidelijken in welke richting 'ie moet denken qua plaats in NL, krijg ik alleen maar wazige blikken terug.
Dus vaak wordt het "op x uur afstand".
Vroeger was ik er wel goed in, maar ben het ergens kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Niet iedereen is zo goed in topgrafie als ik. Vergeet ik weleens
Naja, afhankelijk van waar ik heen ga, kan het qua drukte zo een uur schelen als ik in de spits knal.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook makkelijker. Maakt het nou uit waar het ligt. Tijd is belangrijker
De reis is belangrijker dan de bestemmingquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook makkelijker. Maakt het nou uit waar het ligt. Tijd is belangrijker
Dat is wel gewoon een zeer belangrijke vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Context is ook meestal "hoe laat kan ik eten".
Het meeste van al die straten die ik vorig jaar gelopen heb weet ik nu ook niet meer hoor. Alleen die waar ik nog weleens vaker kom.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was ik er wel goed in, maar ben het ergens kwijtgeraaktStraatnamen ben ik nog veel slechter in, woon al heel mijn leven in dit dorp maar het grootste deel van de straten zou ik niet eens kunnen aanwijzen als je de naam zou zeggen
Mooiquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De reis is belangrijker dan de bestemming
Ik zie geen probleem hiermee.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus is de op x tijd afstand anders.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, afhankelijk van waar ik heen ga, kan het qua drukte zo een uur schelen als ik in de spits knal.
Uhuh. En als 'ie weet dat ik dwars door de randstad moet in de spits, dan weet 'ie wel dat 'ie het wat ruimer moet nemen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon een zeer belangrijke vraag natuurlijk.
Maar het is wel zo makkelijk als 'ie dat zelf een beetje bedenkt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooistil
zet het op een tegeltje
[..]
Ik zie geen probleem hiermee.
[..]
Dus is de op x tijd afstand anders.
Ja dan zeg je toch ook niet "In Jipsingbourmusselkanaalscheveenschemondschendam"? Dan zeg je toch ook "Om half zeven"? Of zo? Of moet je dan ook uitleggen dat dat in de buurt van zes uur is?quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan zeg je toch ook niet "In Jipsingbourmusselkanaalscheveenschemondschendam"? Dan zeg je toch ook "Om half zeven"? Of zo? Of moet je dan ook uitleggen dat dat in de buurt van zes uur is?
* stopt met knagen aan zijn nep-bonsaiquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vallen zulk soort planten onder de Opiumwet ...
denken moet je niet aan mannen overlatenquote:Op dinsdag 13 april 2021 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het is wel zo makkelijk als 'ie dat zelf een beetje bedenkt.
die teriyaki kip klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan vandaag kiezen uit
• Pannenkoekenschotel met spek en ui
• Teriyaki kip met omelet, champignons en paprika
• Griekse moussaka
• Provenįaalse pasta met gehaktballetjes
• Jambalaya met groenten, chorizo en kip
Ik denk dat ik voor de pannenkoeken ga.
Onderste 2 ga ik waarschijnlijk invriezen. De andere worden dan donderdag en vrijdag (morgen al andere plannen..)
Ofquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou 1 van deze 2 doen maar aangezien je al twijfelt over pannenkoeken zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou ze gewoon allemaal nemenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
• Griekse moussaka
Onderste 2 ga ik waarschijnlijk invriezen. De andere worden dan donderdag en vrijdag (morgen al andere plannen..)
Klinkt allemaal wel lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
• Griekse moussaka
LIjkt mij ook lekker. De maaltijden worden tussen 16 en 17 u geleverd, Dus ik kan nog gaan switchen...quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
die teriyaki kip klinkt ook erg lekker
Welkom in het volwassen levenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Als ik niet kook ofzo heb ik gewoon geen eten.Oneerlijk deze wereld.
Ja weet ik ook niet, dacht eerst gewoon pannenkoeken maar toen zag ik ui staan en toen kreeg ik een error in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welkom in het volwassen leven
Maar wat is een pannenkoekenschotel?
Ja dit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Gvd kwamen ze hier maar 5 dagen p.w. maaltijden brengen.
Voor mij ook wel denk ik ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit.
Zou ook gezonder zijn voor me.
tafeltje dekjequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Als ik later oud ben ga ik wel maaltijden laten bezorgen, deed mijn oma ook. Naja doe ik ook wel eens maar goed oma had dan geen kebab, pizza of patat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |