Hier, een likequote:Op woensdag 14 april 2021 07:07 schreef Fugue het volgende:
Kijk al mijn likes voor fipo in R&P. Hoeveel had jij er in NWS ook alweer @:Mortaxx
Als je +- 20 likes pakt met een OP praten we verderquote:Op woensdag 14 april 2021 07:07 schreef Fugue het volgende:
Kijk al mijn likes voor fipo in R&P. Hoeveel had jij er in NWS ook alweer @:Mortaxx
Tellen notes ook?quote:Op woensdag 14 april 2021 10:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je +- 20 likes pakt met een OP praten we verder
Wist niet dat je meerdere notes kon krijgen voor 1 post maar als je dat voor elkaar krijgt overrule je ons beiden.quote:
Ach, als zelfs vertrouwelijke DM-discussies in je notes terecht kunnen komem, dan kan alles.quote:Op woensdag 14 april 2021 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat je meerdere notes kon krijgen voor 1 post maar als je dat voor elkaar krijgt overrule je ons beiden.
Met notes kun je toch je reet afvegenquote:Op woensdag 14 april 2021 10:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als zelfs vertrouwelijke DM-discussies in je notes terecht kunnen komem, dan kan alles.
Als dit zo was hoefde ik voorlopig geen toiletpapier in te slaanquote:Op woensdag 14 april 2021 10:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met notes kun je toch je reet afvegen
Whutquote:Op woensdag 14 april 2021 10:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, als zelfs vertrouwelijke DM-discussies in je notes terecht kunnen komem, dan kan alles.
Like gegeven om Mortaxx te pestenquote:Op woensdag 14 april 2021 07:07 schreef Fugue het volgende:
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 14 april 2021 11:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor. Laat me raden, het is ook nog eens uit context gerukt?
WAAROM WERK JIJ NIET THUISquote:Op woensdag 14 april 2021 11:10 schreef Solotovski het volgende:
Heerlijk zo, helemaal achterin kantoor beetje fokken niemand die op m'n scherm kan kijken lekker man gvd
Kreeg jij je capslock maar onder controlequote:Op woensdag 14 april 2021 11:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
WAAROM WERK JIJ NIET THUIS
ALLEEN SAMEN KRIJGEN WE CORONA ONDER CONTROLE
Dunno en k wil ook niet eens thuiswerken.quote:Op woensdag 14 april 2021 11:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
WAAROM WERK JIJ NIET THUIS
ALLEEN SAMEN KRIJGEN WE CORONA ONDER CONTROLE
Heb je wel leuke vrouwelijke collega's?quote:Op woensdag 14 april 2021 11:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dunno en k wil ook niet eens thuiswerken.
Nopequote:Op woensdag 14 april 2021 11:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je wel leuke vrouwelijke collega's?
Had paar jaar terug wel een leuke stagiaire, dat doet toch wel iets met de werkethos hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |