Vroegah was de reclame om 21:05quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef Oriente het volgende:
Schiet eens op met die reclame, na de reclame ga ik m'n twee gekookte eitjes verorberen.
Waarom F5?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog steeds geen reclame? Ik zit al 5 minuten te f5'en
Geyl. Misschien is hij wel in voor een trio.quote:
Met Scrummie?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geyl. Misschien is hij wel in voor een trio.
Mijn hond vindt dat ook lekker!quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef Oriente het volgende:
Schiet eens op met die reclame, na de reclame ga ik m'n twee gekookte eitjes verorberen.
Ik beschouw Max Verstappen, net als Mathieu van der Poel, als Belg. Ik wil niet geassocieerd worden met deze untermenschen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Maxie een Belgisch vlaggetje achter zijn naam had klopt dit wel.
Welke mongool kijkt er nou naar F1? Hamilton wordt toch steeds kampioen, want zijn wagen is beter dan de rest. Af en toe heeft hij een slechte dag en staat hij niet op plaats 1, maar wanneer het seizoen eindigt is hij de persoon met de titel.quote:
Jumbo geilt op mensen die een inferieur straatfeest houden en praten alsof ze een beroerte hebben opgelopen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik beschouw Max Verstappen, net als Mathieu van der Poel, als Belg. Ik wil niet geassocieerd worden met deze untermenschen.
Goed gelopenquote:
2 verloren dankzij Chevyquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:34 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij alles gewonnen. Al twijfel ik over het eerste potje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |