Dik ruftend zwijnquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:41 schreef Oriente het volgende:
eet nu 2 gekookte eitjes om wat extra energie voor zo te krijgen!
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 16 april 2021 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer wat doen met je Bazoer positie?
Je speelt op je best als inschuivende verdediger, dat heb ik je al een tijdje niet meer zien doen.quote:
Ik kijk het ook niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
VI boeit niet eens meer, ik wacht op de reclame tegenwoordig
Wat praat jij allemaal over haxball terwijl je nooit meedoet?quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze teksten hoor je na elk potje haxball. Aanstellerij dus.
Even door Staphorst rijden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Busje nu al voor de deur bij Helene![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zeer veel ervaring opgebouwd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat praat jij allemaal over haxball terwijl je nooit meedoet?
Ik zal zo eens kijken, heeft ermee te maken dat ik geen bekabeld internet meer heb en dus soms ineens random lag spikes. Als ik dan voorin sta maakt dat niet heel veel uit, maar als ik achterin sta maakt @GGMM me kapot.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je speelt op je best als inschuivende verdediger, dat heb ik je al een tijdje niet meer zien doen.
Koekoek.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zeer veel ervaring opgebouwd.
Als ik alleen er wat van mag zeggen als ik zelf speel ben jij nu Pierre van Hooijdonk. Dat wil je niet. Dus wijselijk je mond houden.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zeer veel ervaring opgebouwd.
Als ik alleen er wat van mag zeggen als ik zelf speel ben jij nu Pierre van Hooijdonk. Dat wil je niet. Dus wijselijk je mond houden.
Koop voor 7 euro een kabel, pauperquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken, heeft ermee te maken dat ik geen bekabeld internet meer heb en dus soms ineens random lag spikes. Als ik dan voorin sta maakt dat niet heel veel uit, maar als ik achterin sta maakt @:GGMM me kapot.
bestel een wifibooster bij Ziggoquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die mag ik hier niet aansluiten, weet je nog.
Hun probleemquote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die mag ik hier niet aansluiten, weet je nog.
Nee, je had me echt op de kast.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Dat was gewoon een subtiele poging om jou te laten meespelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |