abonnement Unibet Coolblue
pi_199171332
Oke deze man heeft gewoon hulp nodig lijkt mij
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 21:55:55 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171382
Ik ben niet psychotisch :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199171434
Die special effects erbij :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 21:58:13 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171438
Dat zijn dus scangeluiden zoals bij een kassa? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 21:58:47 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171455
Ze is zwanger van ET? _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199171458
Zwanger geworden van ET's? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199171475
Zwanger van een multidimensioneel kind, geboren in een andere dimensie . :o
pi_199171504
Het was een energiewolk van een kind. :P
pi_199171513
Ik ben teringlang niet op !Fok geweest maar moest terug komen om een aantekening in het kosmische archief te maken dat zij echt helemaal koekoek is..
pi_199171532
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:01 schreef Deshain het volgende:
Ik ben teringlang niet op !Fok geweest maar moest terug komen om een aantekening in het kosmische archief te maken dat zij echt helemaal koekoek is..
Men zegt juist altijd dat zij helemaal niet koekoek is. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 22:02:24 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171544
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
Het was een energiewolk van een kind. :P
Hoe moet ik mij de bevalling voorstellen? Een grote wolk die uit haar kut komt? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199171546
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]

O+ O+
Nou, Ok, ik word een beetje oud blijkbaar, want het was èn niet the twilight zone, en het was niet over leven in het terrarium van een alien..🤔 maar...het was dus "Hammer House of Mystery and Suspense " en gaat over een familie die wakker worden in hun eigen huis, maar blijkt dus het poppenhuis van een kind te zijn o.i.d. mocht je alsnog zij hebben om het te kijken, dit was het beste dat ik kon vinden 😊https://archive.org/detai(...)hild's+Play+1984.mp4
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 22:03:11 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171564
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Nou, Ok, ik word een beetje oud blijkbaar, want het was èn niet the twilight zone, en het was niet over leven in het terrarium van een alien..🤔 maar...het was dus "Hammer House of Mystery and Suspense " en gaat over een familie die wakker worden in hun eigen huis, maar blijkt dus het poppenhuis van een kind te zijn o.i.d. mocht je alsnog zij hebben om het te kijken, dit was het beste dat ik kon vinden 😊https://archive.org/detai(...)hild's+Play+1984.mp4
Thnx! Klinkt tof :D Straks ff kijken :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 22:03:38 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171577
Afgezien van die drugs enzo vind ik die Martin met z'n filosofieclubje wel gaaf :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199171609
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 22:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Thnx! Klinkt tof :D Straks ff kijken :D
Ok nice! Enjoy! Is wel super oldschool zag ik net, zag het dan ook als kleine meid in de jaren tachtig. :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 april 2021 @ 22:07:20 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199171662
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Ok nice! Enjoy! Is wel super oldschool zag ik net, zag het dan ook als kleine meid in de jaren tachtig. :D
Ja, ik zie het in de thumbnail :D Dat je dit na 40 jaar nog weet :T

Hij doet het niet bij mij ;( Morgen ff op een andere PC proberen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199171699
quote:
16s.gif Op maandag 26 april 2021 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Men zegt juist altijd dat zij helemaal niet koekoek is. :+
Wie zijn ‘ze’?

Die bodysnatchers die zomaar even langskomen om door haar te spreken tegen een paar aardbewoners omdat ze niks beters te doen hebben dan zich met ons te bemoeien?

At best gebruiken ze haar als Tamagotchi, verklaard ook die bliepjes en piepjes.
pi_199171743
quote:
84s.gif Op maandag 26 april 2021 22:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja, ik zie het in de thumbnail :D Dat je dit na 40 jaar nog weet :T

Hij doet het niet bij mij ;( Morgen ff op een andere PC proberen.
Ja hè? En dat met drank en drugsgebruik :P hahaha..nee, sommige dingen blijven je gewoon bij he? Helemaal als het best wel apart was. :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 27 april 2021 @ 13:06:59 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199178337
Ik heb denk ik die van vorige week gemist.
Was dat wat?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199180301
Net gekeken. Ik vond de mensen in de aflevering van afgelopen maandag een stuk rustiger over komen dan de twee weken er voor. Ondanks dat ik mijn bedenkingen heb bij hun verhalen komen ze niet opdringerig over en zijn ze heel dankbaar dat ze hun verhaal mogen doen. Is nogal een verschil met die Malieveld/Museumplein lui en die zogenaamde "moeders met een hart".

Die vrouw met haar zwanger zijn van ET en die gekke geluiden was wel een beetje het hoogtepunt van deze week.
pi_199206436
Ik vind het een zeer vermakelijk programma. Filemon doet dat ook erg goed overigens. Hij blijft kalm en rustig, daar waar ik er allang iets van had gezegd of gewoon domweg in lachen uitgebarsten was. Wat een intens sneu volk. ;(
Jammer ook dat sommige gekken ook gewoon kinderen hebben, dat is toch zo sneu voor die kinderen :?
pi_199214043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:27 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het een zeer vermakelijk programma. Filemon doet dat ook erg goed overigens. Hij blijft kalm en rustig, daar waar ik er allang iets van had gezegd of gewoon domweg in lachen uitgebarsten was. Wat een intens sneu volk. ;(
Jammer ook dat sommige gekken ook gewoon kinderen hebben, dat is toch zo sneu voor die kinderen :?
Idd, verbaas me dat Filemon echt serieus blijft, dat doet hij goed. Ik vind het wel een eye opener dat er niet alleen mensen zijn met zulke aparte 'gaves' (die vrouw die met buitenaardse wezens communieert), maar dat er dan ook nog eens mensen klant bij zo iemand zijn. Dan ga je ook steeds sterker in jezelf geloven denk ik, als mensen je betalen om rare dingen uit te kramen.
Vroeger las je verhalen over waarzeggers en kruidenmixers uit de oudheid of middeleeuwen, en vond je het raar dat men in dat soort dingen geloofde. Maar er zijn dus nog genoeg mensen die in zulke dingen geloven. Alleen gooien we gelukkig 'heksen' niet meer op de brandstapel of met een molensteen om de nek het water in.
pi_199214546
Ja, kwakzalverij is nog steeds populair. Hele volksstammen geloven bijvoorbeeld in homeopathie en middelen als Oscillococcinum worden veel verkocht.

Dat is trouwens wel anders dan kruiden etc gebruiken, daar kunnen nog wel werkzame stoffen in zitten tegen allerlei kwalen.
pi_199254444
Zo'n Esther van den Wildenberg..... gepresenteerd als "promovendus" nu wil ik daar niet teveel waarde aan hechten, maar blijft boeiend dat iemand zo is geworden.

https://www.sanistrella.nl/wie-ben-ik/

;(

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2021 21:53:26 ]
pi_199255807
Ik denk dat ze die geluidjes hier vandaan heeft.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')