abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198979988
Dit soort mensen kunnen wel de hele dag zonder klachten in een pretpark lopen maar zodra ze 5 minuten moeten werken is het weer loos
  maandag 12 april 2021 @ 22:28:58 #42
65846 Bocaj
47th President.
pi_198980009
quote:
84s.gif Op maandag 12 april 2021 22:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom kijk je niet? Ze laten gewoon mensen hun verhaal doen. Ze worden niet weggezet als wappies
Misschien dan in de herkansing! :Y
  maandag 12 april 2021 @ 22:29:14 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198980013
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:25 schreef Disruptr het volgende:
Ik heb vol verbazing zitten kijken...

Filemon gaf ze weinig tegenargumenten. Dat is meteen ook de kracht van dit programma doordat je ze in hun waarde laat. Maar zelfs als zou je ze er een paar geven dan schuiven ze alles toch weg als zijnde ‘corrupt’ en dat je het ‘echte’ antwoord niet te weten komt.

Dat die straling ‘s avonds minder was is mijn inziens omdat er minder mensen zijn die er gebruik van maken, dus die mast hoeft weinig te stralen.

Ook had ik gehoopt dat hij over ioniserende straling zou beginnen en wat het verschil maakt met 4g/3g/lte/edge.

Overigens weet ik bijna zeker dat die kerel met z’n didgeridoo ook bij Nachtdieren was met Ryanne van Dorst.

Heel interessant programma.
Als je tegenargumenten geeft, dan gooi je direct de deur dicht. Dan krijgen ze argwaan. Dat zag je al wel met die stralingsmeter. Filemon heeft de zendmasten uit laten schakelen zodat ze hem zouden kunnen wegzetten als wappie :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198980015
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:27 schreef Fugue het volgende:
Dit soort mensen kunnen wel de hele dag zonder klachten in een pretpark lopen maar zodra ze 5 minuten moeten werken is het weer loos
In een pretpark zijn teveel mobiele telefoons en bronnen van straling dus ik betwijfel het.

Dit soort mensen hebben juist een vrij eenzaam bestaan en gaan compleet op in hun waanbeelden.
  maandag 12 april 2021 @ 22:29:58 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198980027
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Misschien dan in de herkansing! :Y
Dat veroordelen doen we wel in dit topic :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198980075
quote:
84s.gif Op maandag 12 april 2021 22:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Als je tegenargumenten geeft, dan gooi je direct de deur dicht. Dan krijgen ze argwaan. Dat zag je al wel met die stralingsmeter. Filemon heeft de zendmasten uit laten schakelen zodat ze hem zouden kunnen wegzetten als wappie :')
Klopt dit zijn heel paranoïde persoonlijkheden, die pikken elke leugen en elk stukje kritiek direct op. Hier veroordelend ingaan maakt dat ze niet meer bereid zijn om met je te praten.
pi_198980219
Haha zelfs het oog van Sauron kwam voorbij net _O-
Twiddel
pi_198980220
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:16 schreef nils7 het volgende:
Sommige theorieën zijn wel gevaarlijk.
Die vrouw uit de verbroken relatie riep wel hele foute zaken.
sommige?
pi_198980239
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In een pretpark zijn teveel mobiele telefoons en bronnen van straling dus ik betwijfel het.

Dit soort mensen hebben juist een vrij eenzaam bestaan en gaan compleet op in hun waanbeelden.
je kunt nooit echt met ze in discussie, want 'zie je wel' is altijd het argument.
pi_198980244
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:45 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

sommige?
Idd. Alle complotdenken is gevaarlijk.
pi_198980247
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Van die vrouw geloof ik het meteen. Die deinst ook meteen naar achter met haar metertje als hij bij iemand uitslaat.
Bij hem heb ik meer moeite met geloven dat zijn leven er eenzaam van is geworden.
Ik denk juist dat hij bij die demonstraties een heel netwerk van mensen met dezelfde waanbeelden heeft gevonden.
Twiddel
pi_198980284
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:47 schreef Fugue het volgende:

[..]

Idd. Alle complotdenken is gevaarlijk.
nou ja zolang een wappie enkeling op zijn zolderkamer dat doet, goedgekeurd. Zodra de politiek het zelfs gaat gebruiken als podium (Baudet, voorbeelden te over helaas).... ;(
pi_198980309
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:50 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

nou ja zolang een wappie enkeling op zijn zolderkamer dat doet, goedgekeurd. Zodra de politiek het zelfs gaat gebruiken als podium (Baudet, voorbeelden te over helaas).... ;(
Hoe denk je dat de Jodenvervolging is begonnen.
Ook wappies op hun zolderkamer kunnen genoeg aanrichten met een werkende internetverbinding
pi_198980361
Oh tering zeg.
Zelfs als er minder straling is is er weer iets mis :')
Kan natuurlijk weer niet dat dat ding gewoon oplichterij is, moet wel evil NOS zijn ofzo :')
Twiddel
pi_198980401
Wat is dat programma van Ryanne van Dorst? Is dat net zoiets?
pi_198980459
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:00 schreef spoilert het volgende:
Zitten hier de wappies??
Zoals in deze aflevering kom je ze niet tegen op Fok, want wij Fok’ers zijn of mainstream, of controlled opposition.
pi_198980541
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:53 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ook wappies op hun zolderkamer kunnen genoeg aanrichten met een werkende internetverbinding
Hadden ze toen al internet ;)
Snap je punt maar op zich heeft ieder individu recht op zijn eigen mening / geloof.
pi_198980824
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:53 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja want iedere afwijkende, enigzins andere mening van een willekeurige gek is letterlijk vergelijkbaar met de holocaust.
pi_198980835
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 23:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja want iedere afwijkende, enigzins andere mening van een willekeurige gek is letterlijk vergelijkbaar met de holocaust.
Ik heb het niet over andere meningen, ik heb het over complotdenken.
pi_198980901
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 23:38 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik heb het niet over andere meningen, ik heb het over complotdenken.
Blindelings de overheid volgen heeft ook bijgedragen aan de jodenvervolging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')