Theorieën zijn heerlijk, zolang het bij theorie blijft en je niet gaat geloven dat het waarheid is.quote:Op maandag 12 april 2021 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
Goede TV dit. Maar ik ben sowieso fan van theorieën die grenzen aan het schizofrene of ver over die grens gaan.
quote:
Ik kijk dit niet! (Gaat mij veel te ver... Ik meen dat ik Filemon bij Beau zag over dit programma.)quote:
Die gaat binnenkort hele ongezonde dingen doen, met haar uitspraak dat de dood minder erg is dan de hel op aarde.quote:Op maandag 12 april 2021 22:16 schreef nils7 het volgende:
Sommige theorieën zijn wel gevaarlijk.
Die vrouw uit de verbroken relatie riep wel hele foute zaken.
En de buren lossen het op door middel van een WiFi versterkerquote:Op maandag 12 april 2021 22:16 schreef Fugue het volgende:
Bij je buren klagen omdat je last hebt van hun wifi hahah dit is next level hoor
Die reactie van de buren ookquote:Op maandag 12 april 2021 22:16 schreef Fugue het volgende:
Bij je buren klagen omdat je last hebt van hun wifi hahah dit is next level hoor
Precies. Nu zijn er natuurlijk theorieën die zijn bewezen, zoals mk ultra of operation Northwoods om er een paar te noemen. En wat theorieën waarvan ik denk, dit is nog plausibel.quote:Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Theorieën zijn heerlijk, zolang het bij theorie blijft en je niet gaat geloven dat het waarheid is.
Waarom kijk je niet? Ze laten gewoon mensen hun verhaal doen. Ze worden niet weggezet als wappiesquote:Op maandag 12 april 2021 22:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk dit niet! (Gaat mij veel te ver... Ik meen dat ik Filemon bij Beau zag over dit programma.)
Klopt, Filemon heeft een beetje Louis Theroux stijl. Gewoon neutraalquote:Op maandag 12 april 2021 22:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet? Ze laten gewoon mensen hun verhaal doen. Ze worden niet weggezet als wappies
Ook een keer zo iemand in de bioscoopzaal gehad die ons allemaal vroeg om de telefoons uit te zetten. Want anders kreeg hij hoofdpijn. Niet uitgezet natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 22:16 schreef Fugue het volgende:
Ja vind dat hij het wel netjes doet.quote:Op maandag 12 april 2021 22:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Klopt, Filemon heeft een beetje Louis Theroux stijl. Gewoon neutraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |