abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 19:55:59 #176
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198977409
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:54 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoe ze daarbij komen is me een raadsel. Ik groei echt net lekker mee in de maatregelen. Dit ga ik wel redden tot juno 2028 hoor. Dan zit ik er helemaal in.
Ik denk ook dat ik nog even door de zure appel heen moet bijten. Tegen de tijd dat het 1 julo 2031 is ben ik wel gewend en zou ik niet durven om na 9 uur 's avonds buiten te komen (10 uur in de zomer).
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198977427
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik heb hier bijna geen woorden voor :{ :|W
Ik wel.
Stel staatsmongolen
Go hard or go home
pi_198977441
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dringend advies of een regel, zal het wat uitmaken?

Overigens ben ik inmiddels wel haast zeker van het feit dat restaurants en hotels uiteindelijk een volledig jaar kwijt (eigenlijk zelfs 1,5 jaar) zullen zijn want die 1,5m afstand die zal nog minstens een half jaar doorgaan (en aangezien vaccinatie hier niet in orde is, kun je naar toeristen ook gaan fluiten).
De illusie wekken dat het een regel is lijkt mij een kwalijke zaak. Het doel heiligt niet alle middelen.
I'll give you something to do
  maandag 12 april 2021 @ 20:02:15 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198977541
Is de RIVM-vaccinatiecomputer al opnieuw opgestart?
pi_198977557
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:40 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Het is ook niet meer uit te leggen, we hebben Da_Sandman nodig om het te verdedigen.

Maar serieus, hoe kan zo'n situatie ontstaan waarin alles onduidelijk is?
Tag me de volgende keer gewoon als je me nodig hebt ouwe reus, dan kom je wat minder kinderachtig over.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198977581
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken of ie het zich volgende maand nog herinnert.
Dit stemt mij niet bepaald optimistischer. Zou van de pot gerukt zijn als er geen versoepelingen zouden komen.
Steeds maar balanceren op het nét niet laten uitbreken van de pleuris door de mensen af en toe blij te maken met kruimels is ook een vorm van versoepelen, dus dat zegt geen hol.
I'll give you something to do
pi_198977595
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is de RIVM-vaccinatiecomputer al opnieuw opgestart?
twitter


(lol)
pi_198977713
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 18:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En mij om dit gedeelte:
[..]

Dit hadden ze vorige week toch ook wel kunnen bedenken?
Wat hebben we aan zulke experts die niet op een lijn zitten en ook nog eens om de dag 180 graden draaien met hun mening.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198977738
Burgemeester Aboutaleb (Rotterdam) sprak vanavond opnieuw uit dat hij de terrassen open wil en zei ook dat er een grens zit aan de handhaving van de coronaregels. Aboutaleb: ,,Als het mooi weer wordt en er komende duizenden mensen bij elkaar dan ben ik niet bereid om daar het waterkanon op in te zetten. Of een agent in te zetten om mensen op de bon te slingeren.”

Ik zeg, kapot knuppelen, traangas, waterkanonnen en pepperspray inzetten tegen dat tuig dat op zoek is naar gezelligheid.
pi_198977747
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En we zwabberen lekker door
Vraag me af wat het nu nog uitmaakt. Inmiddels hoor ik alle zestigers die ik ken, zeggen dat ze AstraZeneca zullen weigeren als ze het aangeboden krijgen. Lekker gewerkt!
pi_198977768
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
Burgemeester Aboutaleb (Rotterdam) sprak vanavond opnieuw uit dat hij de terrassen open wil en zei ook dat er een grens zit aan de handhaving van de coronaregels. Aboutaleb: ,,Als het mooi weer wordt en er komende duizenden mensen bij elkaar dan ben ik niet bereid om daar het waterkanon op in te zetten. Of een agent in te zetten om mensen op de bon te slingeren.”

Ik zeg, kapot knuppelen, traangas, waterkanonnen en pepperspray inzetten tegen dat tuig dat op zoek is naar gezelligheid.
Johannes Calvijn, u ook hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198977801
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:13 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Vraag me af wat het nu nog uitmaakt. Inmiddels hoor ik alle zestigers die ik ken, zeggen dat ze AstraZeneca zullen weigeren als ze het aangeboden krijgen. Lekker gewerkt!
respect! Wees voorzichtig met wat je in je lichaam doet.
  User die overal opduikt 2022 maandag 12 april 2021 @ 20:16:05 #188
186611 Haags
pi_198977813
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[i]Burgemeester Aboutaleb (Rotterdam) sprak vanavond opnieuw uit dat hij de terrassen open wil en zei ook dat er een grens zit aan de handhaving van de coronaregels. Aboutaleb: ,,Als het mooi weer wordt en er komende duizenden mensen bij elkaar dan ben ik niet bereid om daar het waterkanon op in te zetten. Of een agent in te zetten om mensen op de bon te slingeren
En dit vind ik dan wel even een positief stukje.
Zonder wrijving geen glans
pi_198977841
Bruls:

quote:
"We zullen iets van risico moeten nemen en niet wachten tot de vaccinaties vorderen ergens in juni", zei de voorzitter van het Veiligheidsberaad Bruls over het afbouwen van de coronamaatregelen, na het overleg tussen de burgemeesters en demissionair minister Grapperhaus. "Je kunt niet elke dag sturen op de cijfers", bepleitte Bruls.

Hij wilde geen datum noemen waarop versoepelingen volgens hem mogelijk zijn. Gisteren lieten de burgemeesters van de vier grote steden nog in een gezamenlijke verklaring weten teleurgesteld te zijn over het kabinetsvoornemen om niet per 21 april te versoepelen. "We hebben niet gesproken over data. Het zou mooi zijn als we zo snel mogelijk kunnen beginnen", zei Bruls na het overleg vandaag.

Volgens Bruls ligt het voor de hand om als eerste de publieke buitenruimten te openen. "Wij hopen dat het kabinet daarmee rekening houdt morgen. De druk is daar het grootst, want mensen willen naar buiten en het risico is er het kleinst."

De vier genoemde burgemeesters zeiden gisteren dat de handhaving onhoudbaar wordt als onder meer terrassen niet snel opengaan. Bruls vindt dat de verkeerde discussie. "We moeten praten over naleving in plaats van handhaving. Je merkt dat het draagvlak minder wordt met het mooie weer en de langere dagen. Daarom moet je júíst activiteit buiten mogelijk maken. We hebben een ander perspectief nodig dan alleen kijken naar de cijfers."
https://nos.nl/liveblog/2(...)-versoepelingen.html

"wachten tot de vaccinaties vorderen ergens in juni", oh dus we gaan dus niet ineens in april enorm veel prikken zetten en de trage start inhalen? Oh wacht, het is al april, wat stom van mij. :')
  maandag 12 april 2021 @ 20:17:35 #190
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_198977850
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:13 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Vraag me af wat het nu nog uitmaakt. Inmiddels hoor ik alle zestigers die ik ken, zeggen dat ze AstraZeneca zullen weigeren als ze het aangeboden krijgen. Lekker gewerkt!
Ik hoor onder de zestigminners juist dat zij die AZ dan wel willen.

Zo denk ik er ook over, jas er maar 1 in m’n arm. Dan ben ik er klaar mee.
pi_198977863
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken of ie het zich volgende maand nog herinnert.
Hopelijk krijgen we allemaal regen de komende weken.
pi_198977869
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:13 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Vraag me af wat het nu nog uitmaakt. Inmiddels hoor ik alle zestigers die ik ken, zeggen dat ze AstraZeneca zullen weigeren als ze het aangeboden krijgen. Lekker gewerkt!
Ik ben vanmiddag met mijn moeder naar de prikstraat geweest, die werd nu al zenuwachtig omdat er vandaag een bericht was dat iemand van 77 dood was neer gevallen na een Pfizer vaccinatie.

Media hebben geen idee wat voor verkeerde impact een artikel kan hebben in deze tijd dat elke vaccinatie nodig is.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:18:39 #193
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198977873
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:17 schreef Vasilevski het volgende:
Bruls:
[..]

https://nos.nl/liveblog/2(...)-versoepelingen.html

"wachten tot de vaccinaties vorderen ergens in juni", oh dus we gaan dus niet ineens in april enorm veel prikken zetten en de trage start inhalen? Oh wacht, het is al april, wat stom van mij. :')
Doe eens niet zo naïef. Het vaccineren wordt zorgvuldig gedaan, dat kun je niet overhaast doen. Die zorgvuldigheid kost wat levens, maar redt er uiteindelijk meer.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  maandag 12 april 2021 @ 20:19:21 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198977881
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken of ie het zich volgende maand nog herinnert.
''Dat heb ik mij verkeerd herinnerd''.

Rutte zal hem vast wel wat tips willen geven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198977883
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:18 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Ik ben vanmiddag met mijn moeder naar de prokstraat geweest, die werd nu al zenuwachtig omdat er vandaag een bericht was dat iemand van 77 dood was neer gevallen na een Pfizer vaccinatie.

Media hebben geen idee wat voor verkeerde impact een artikel kan hebben in deze tijd dat elke vaccinatie nodig is.
Tis juist goed om kritisch te blijven. Voor je het weet roeien we gewoon ons zelf uit.
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:20:02 #196
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198977893
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

''Dat heb ik mij verkeerd herinnerd''.

Rutte zal hem vast wel wat tips willen geven.
"Daar heb ik geen actieve herinnering aan."
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198977900
quote:
"We zullen iets van risico moeten nemen en niet wachten tot de vaccinaties vorderen ergens in juni", zei de voorzitter van het Veiligheidsberaad Bruls over het afbouwen van de coronamaatregelen, na het overleg tussen de burgemeesters en demissionair minister Grapperhaus. "Je kunt niet elke dag sturen op de cijfers", bepleitte Bruls.
Goeie, cynische sneer. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198977910
Hoeveel van Janssen hebben we besteld?
pi_198977914
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En we zwabberen lekker door
De onkunde van die mensen is gewoon schokkend en niet alleen de politiek, maar ook degene die ze adviseren en anderen die hun mening moeten geven de afgelopen 3 dagen heb je van allerlei onderwerpen een welles nietes spelletje gehoord
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator maandag 12 april 2021 @ 20:22:36 #200
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198977924
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 20:21 schreef vipergts het volgende:

[..]

De onkunde van die mensen is gewoon schokkend en niet alleen de politiek, maar ook degene die ze adviseren en anderen die hun mening moeten geven de afgelopen 3 dagen heb je van allerlei onderwerpen een welles nietes spelletje gehoord
Dit is hoe complotten starten. Zoveel incompetentie bij elkaar kan ik me in elk geval niet voorstellen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')