SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.quote:Op zondag 11 april 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar das afgezien van een dak boven je hoofd niet het ergste.
je kan daar al via internet naar een woning speuren, meubelen kan je snle bij ikea halen.
Ja maar jehebt het al een keer eerder gedaan.quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.
Kleine dingen wel. Voor meubels moet ik een opslag huren. Maar ik geloof niet dat ik dat over zou hebben voor mijn ikea-rommelquote:Op zondag 11 april 2021 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je niet wat spullen opslaan bij je vader of broer (eventueel bij de garage) buda? Of zo'n opslag huren? Als je daar in jullie huis gaat wonen dan heb je al geen huurlasten dus kan zo'n opslag misschien er wel bij qua kosten.
Fuck veiligheid, ga ervoor!quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.
Ik weet niet of het in NL ook al kan, maar hier kan je bij de IKEA je oude IKEA-kneut terugverkopen aan de IKEA.quote:Op zondag 11 april 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine dingen wel. Voor meubels moet ik een opslag huren. Maar ik geloof niet dat ik dat over zou hebben voor mijn ikea-rommel
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jehebt het al een keer eerder gedaan.
kan je niet terug bij die oud werkgever die je daar had?
Hey vandaar je naam. budapestenaar!quote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.
Mijn idee was om in ons huis te gaan wonen en eerst een jaartje sabbatical te houden. En dan eens te kijken of ik wat remote, freelance werkzaamheden zou kunnen doen. En als ik daar voldoende mee zou verdienen, zou ik kunnen overwegen om weer in Boedapest te gaan wonen.
"Oh Buda, wat doet u nu"quote:Op zondag 11 april 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik quote hier Flodder. Overigens.
Das ook een goed planquote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.
Mijn idee was om in ons huis te gaan wonen en eerst een jaartje sabbatical te houden. En dan eens te kijken of ik wat remote, freelance werkzaamheden zou kunnen doen. En als ik daar voldoende mee zou verdienen, zou ik kunnen overwegen om weer in Boedapest te gaan wonen.
O ja, daar heb ik over gelezenquote:Op zondag 11 april 2021 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in NL ook al kan, maar hier kan je bij de IKEA je oude IKEA-kneut terugverkopen aan de IKEA.
Even hard werken en zuinig aan leven om een buffer op te bouwen om dit te verwezenlijken of ben je al leeg?quote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest heb ik een paar goeie vrienden. En in het dorp ken ik ook wel wat mensenquote:Op zondag 11 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook een goed planSmurfen is nooit een slecht idee.
Heb je daar ook sociale contacten?
Nou beetje wekenquote:Op zondag 11 april 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest heb ik een paar goeie vrienden. En in het dorp ken ik ook wel wat mensen
Daar hebben we spuit 8888888888888 weer hoorquote:Op zondag 11 april 2021 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey vandaar je naam. budapestenaar!
Van mijn spaargeld red ik het daar wel even.quote:Op zondag 11 april 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even hard werken en zuinig aan leven om een buffer op te bouwen om dit te verwezenlijken of ben je al leeg?
Is kamers verhuren als hotelkamer een optie? Dan heb je in dat jaar toch een klein beetje inkomsten.quote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze Hongaren in Twente?quote:Op zondag 11 april 2021 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was gisteren bij een meid uit Hongarije.
Wat een leuk mens, alleen maar lachen, hard werken en super gegeten.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze Hongaren in Twente?
Wat heb je gegeten?
Ik stel deze vraag ook namens bitterbal.
Doen dan, spring van de waterval godverdomme, je leeft maar een keer.quote:Op zondag 11 april 2021 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mijn spaargeld red ik het daar wel even.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is kamers verhuren als hotelkamer een optie? Dan heb je in dat jaar toch een klein beetje inkomsten.
Ja, dat zei ik vanmiddag ook heel stoer tegen mijn vader.quote:Op zondag 11 april 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen dan, spring van de waterval godverdomme, je leeft maar een keer.
Jazeker wel, we hebben alles hier.quote:Op zondag 11 april 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze Hongaren in Twente?
Wat heb je gegeten?
Ik stel deze vraag ook namens bitterbal.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders had je haar over de keukentafel heen geneukt, ja he?
Ik lig al beneden in het water naar boven te zwaaien.quote:Op zondag 11 april 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik vanmiddag ook heel stoer tegen mijn vader.
Dan kom ik wel een keer een nachtje een kamer huren en kan je mij de omgeving een beetje laten zien. Maar je kan het natuurlijk wel overwegen, je hoeft niet elke nacht gasten te hebben maar af en toe is denk ik zelfs wel leuk voor de aanspraak. Reizigers zijn over het algemeen hele toffe mensen.quote:Op zondag 11 april 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou kunnen, maar ik weet niet of ik dat zelf fijn vind.
Jij hebt de Serpent nog niet gezien hč?quote:Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een keer een nachtje een kamer huren en kan je mij de omgeving een beetje laten zien. Maar je kan het natuurlijk wel overwegen, je hoeft niet elke nacht gasten te hebben maar af en toe is denk ik zelfs wel leuk voor de aanspraak. Reizigers zijn over het algemeen hele toffe mensen.
Ik lees hier keiharde neukseks in.quote:Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een keer een nachtje een kamer huren en kan je mij de omgeving een beetje laten zien. Maar je kan het natuurlijk wel overwegen, je hoeft niet elke nacht gasten te hebben maar af en toe is denk ik zelfs wel leuk voor de aanspraak. Reizigers zijn over het algemeen hele toffe mensen.
Jij bent welkom vanzelfsprekendquote:Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je je baan opgezegd?quote:Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig al beneden in het water naar boven te zwaaien.
De wat?quote:Op zondag 11 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt de Serpent nog niet gezien hč?
Als dat in mijn hoofd opkomt zou ik dat morgen zomaar doen en een nieuwe weg zoeken zonder dat ik een landkaart heb.quote:
Lol nou ik niet.quote:Op zondag 11 april 2021 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees hier keiharde neukseks in.
Tof!quote:Op zondag 11 april 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent welkom vanzelfsprekend
Goede seriequote:Op zondag 11 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt de Serpent nog niet gezien hč?
Je weet niet eens van jezelf of je van bil bent gegaan?quote:Op zondag 11 april 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen lekker van bil geweest dit weekend?
Ik gok US en euh ik.
Het was laat en na een paar biertjes maar hij stonk wel sochtends dus dat zit wel goedquote:Op zondag 11 april 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je weet niet eens van jezelf of je van bil bent gegaan?
Ooooh ja maar dit is ook mooi en geil, niet alles is slecht aan de Fransen.quote:Op zondag 11 april 2021 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei dat is een Fransoos die mag jij niet cool vinden.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was laat en na een paar biertjes maar hij stonk wel sochtends dus dat zit wel goed
Zeker, goed gespeeld ook.quote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 11 april 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn hier nog mensen lekker van bil geweest dit weekend?
Ik gok US en euh ik.
Misschien Koen en Ijsdraakje ook.
En Fogel?
Ik ben niet zo dapperquote:Op zondag 11 april 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat in mijn hoofd opkomt zou ik dat morgen zomaar doen en een nieuwe weg zoeken zonder dat ik een landkaart heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was laat en na een paar biertjes maar hij stonk wel sochtends dus dat zit wel goed
Of je hebt hem gewoon met je dronken kop in een bak met restjes van de chinees geschoven natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2021 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vergeet deze nietquote:Op zondag 11 april 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja maar dit is ook mooi en geil, niet alles is slecht aan de Fransen.
Ik ken mijn pappenheimers.quote:
quote:Op zondag 11 april 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, een rustig weekendje is niet slecht.
komende 2 weken gaat de weken op @:kwiwi tijden
Zo zijn wij jongons nu eenmaal. simpele figuren dat we zijnquote:
Meisjes ook, anders zingen ze niet: boys, boys, boys.quote:Op zondag 11 april 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zijn wij jongons nu eenmaal. simpele figuren dat we zijn![]()
Dit is correct.quote:Op zondag 11 april 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meisjes ook, anders zingen ze niet: boys, boys, boys.
quote:Gooi een steen naar de dag
Zo ver als je kunt
Spoel het zout van je huid
Doof het vuur
Volg het spoor dat er ligt
Zoek niet wat er nooit meer is
Was het zand uit je haar
Geef een naam aan ieder jaar
Drink de tranen op je hand
Zwijg er van
Erf de ogen van je kind
Kijk er door
Koester je geheime hart tot het eind
Reis ver, drink wijn, denk na
Lach hard, duik diep
Kom terug
Droom een boor in de zon
Geef hem zeilen en wind
Kus een droevige mond heel zacht
Voor de dag begint
Bewaar een steen in je tas
Uit het land waar je sliep
Waar je de….
zouden de vrouwen in het publiek betaald zijn om te komen?quote:
Best mooi nog die tekst.quote:
Volgend weekend maar weer lekker naar het park danquote:Op zondag 11 april 2021 19:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)toch-uitgesteld.html
ik snap ook niet dat ze en en en willen..quote:Op zondag 11 april 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgend weekend maar weer lekker naar het park dan
Joh het is faal op faal gestapeld.quote:Op zondag 11 april 2021 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze en en en willen..
doe bv eerst alleen terassen open, 2 weken later, als dat goed gaat, winkels open etc..
Er had nooit Corona moeten komenquote:Op zondag 11 april 2021 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh het is faal op faal gestapeld.
Er had nooit een lockdown moeten komen.
Dat was fijner geweest, maar het probleem is de gefabriceerde massahysterie eromheen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er had nooit Corona moeten komen
Op die ene keer na ben je altijd lief en zinnig hoorquote:Op zondag 11 april 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik haar ben tegengekomen, ook al of juist daarom onverwachts, dus heeeyyyy als jullie levensvragen aan de dorpspsycholoog nu hebben dan krijg je een lief en matig zinnig antwoord terug, even profiteren van mijn milde karakter lieve mensen![]()
Doet me denken aan die keer dat ik dronken Wally Tax ooit trof in een Amsterdamse kroeg, had hij een briefje voor hem staan "Ik ben Wally Tax en als je vragen hebt dan stel ze gerust" ben er iets van zes uur bij blijven zitten. mooi en hij maar lullen, een van de meest waardevolle warme avondjes wel.
Lief en waardevol dat je me probeerde terug te roepen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die ene keer na ben je altijd lief en zinnig hoor
En ik niet alleen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief en waardevol dat je me probeerde terug te roepen.
dan waren de ziekenhuizen nog veel eerder stampesvol geweest met alle teringzooi die daarbij komt kijkenquote:Op zondag 11 april 2021 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh het is faal op faal gestapeld.
Er had nooit een lockdown moeten komen.
quote:Op zondag 11 april 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klopt, het is "maar internet" maar dat deed me stiekem toch wel goed
Waardevol he?quote:Op zondag 11 april 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We delen toch al een poosje lief en leed met ons digitale clubje. Ik zeg tegen jullie dingen die ik maar weinig mensen toevertrouw in het echt.
Ja, ik zou een hoop users echt missen als ze ineens verdwijnen of als de FOK!-servers de geest zouden geven.quote:
oh dus jij hebt die bak centen gedoneerdquote:Op zondag 11 april 2021 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zou een hoop users echt missen als ze ineens verdwijnen of als de FOK!-servers de geest zouden geven.
Als ik met mijn serotonine of centjes kan helpen dan piep maar, zoveel is met dit kuthoerencoronajaar wel waard in het licht van de uitlaatklep die ik hier heb gehad en de mooie mensen hier.quote:Op zondag 11 april 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We delen toch al een poosje lief en leed met ons digitale clubje. Ik zeg tegen jullie dingen die ik maar weinig mensen toevertrouw in het echt.
quote:Op zondag 11 april 2021 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dus jij hebt die bak centen gedoneerd![]()
Aaawquote:Op zondag 11 april 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik met mijn serotonine of centjes kan helpen dan piep maar, zoveel is met dit kuthoerencoronajaar wel waard in het licht van de uitlaatklep die ik hier heb gehad en de mooie mensen hier.
je zit in een all you can eat restaurant ergrns illegaal te doen?quote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of ik nu genoeg heb geschept of nog een rondemoet
Neequote:Op zondag 11 april 2021 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je zit in een all you can eat restaurant ergrns illegaal te doen?
Als je nog een keer opschept, ga je straks weer help zitten piepen hierquote:Op zondag 11 april 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of ik nu genoeg heb geschept of nog een rondemoet
Oke nou heb opgeschept ...quote:Op zondag 11 april 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog een keer opschept, ga je straks weer help zitten piepen hier
Even navragen aan degene die ik wil of ik wat mag missen, maar denk het wel want ik heb over en dan zend ik het je.quote:Op zondag 11 april 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Doe maar wat van je levenslust, extravertie en spontaniteit in een envelopje
Ik wist hetquote:Op zondag 11 april 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou heb opgeschept ...
Brace yourself for pieping
Ik moet de wok nog afwassen. Die mag niet in de vaatwasserquote:Op zondag 11 april 2021 19:39 schreef mschol het volgende:
mijn bordje is op, nu in oorlogsuniform de vijand (= keuken) bestormen...
quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even navragen aan degene die ik wil of ik wat mag missen, maar denk het wel want ik heb over en dan zend ik het je.
ik moet nog steeds iemand regelen voor vaatwasser maar vrees dat het erg prijzig is...quote:Op zondag 11 april 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet de wok nog afwassen. Die mag niet in de vaatwasser
Daar heb je tegenwoordig apparaten voorquote:Op zondag 11 april 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog steeds iemand regelen voor vaatwasser maar vrees dat het erg prijzig is...
ja, tot die de geest geeftquote:Op zondag 11 april 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig apparaten voor
Nope ik draag al een bril vanaf mijn 4de..quote:
Misschien heet ze gewoon zo...quote:Op zondag 11 april 2021 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Hasselbaink![]()
Hoe kom je nou op deze belachelijke naam?
Ja in het openbaar praat ik ook niet over ballie zoals ik dat hier doequote:Op zondag 11 april 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarvan akte.quote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het leven toch extreem prachtig en mooi, ik weet nu al dat ik over een x tijd op mijn sterfbed lig met een hele grote glimlach en een dikke middelvinger tegen de dood maar ik zou ook best 800 jaar oud willen worden, 8000 jaar zelfs en dan nog eeuwen tekort komen qua tijd om lol te trappen, lijkt me dan weer niet echt gezond mentaal gezien maar toch wat ik fucking dankbaar dat ik leef en geniet, wtf wat is het leven en de liefde en de lichamelijke lust toch mooi stiekem.
Kan iemand deze post liken aub?
Ik bijna 18quote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een paar maanden kom ik al 20 jaar op FOK! Best wel het een en ander meegemaakt.
Ik nog niet eens 8quote:
Yepsquote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een paar maanden kom ik al 20 jaar op FOK! Best wel het een en ander meegemaakt.
Ik zit hier bijna 18 jaar. Eigenlijk geen zak gebeurd.quote:Op zondag 11 april 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 18 jaar. Eigenlijk geen zak gebeurd.
Gewoon af en toe je kutje in de aanbieding gooien, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 18 jaar. Eigenlijk geen zak gebeurd.
Mijn kutje is geen grabbelton.quote:Op zondag 11 april 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon af en toe je kutje in de aanbieding gooien, hoe moeilijk kan het zijn.
Inderdaad, mooi effect zo achter de wolkenquote:
prrrrrrrrrrrrrrropquote:Op zondag 11 april 2021 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou heb opgeschept ...
Brace yourself for pieping
Ga je dood?quote:Op zondag 11 april 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu maar eens naar huis rijden. Weer genoeg geregeld voor de erfenis.
Degene waarmee ik het regel heeft de slechte eigenschap dat hij iedereen op de speaker zet als er gebeld wordt, zonder dat even mede te delen. Kon het “even tussen ons” verhaal van een ban de erfgenamen gewoon integraal meebeluisteren; en mijn ouders ook aangezien dat de neutrale plek was van waaruit we het regelen.
Wel een goede branche om werkzaam in te zijn. Notaris en uitvaartondernemer vragen best behoorlijke bedragen.
Morgenvroeg maar weer eens veder met notaris en bank.
oh, dan is het allemaal niet zo dramatischquote:Op zondag 11 april 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nope ik draag al een bril vanaf mijn 4de..
Gewoon controle..
Dat wel, maar ik krijg waarschijnlijk oogdruppels en dan is de weg naar huis vaak geen pretje...quote:Op zondag 11 april 2021 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan is het allemaal niet zo dramatisch
Kop op joh, be strong fuckerquote:Op zondag 11 april 2021 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu maar eens naar huis rijden. Weer genoeg geregeld voor de erfenis.
Degene waarmee ik het regel heeft de slechte eigenschap dat hij iedereen op de speaker zet als er gebeld wordt, zonder dat even mede te delen. Kon het “even tussen ons” verhaal van een ban de erfgenamen gewoon integraal meebeluisteren; en mijn ouders ook aangezien dat de neutrale plek was van waaruit we het regelen.
Wel een goede branche om werkzaam in te zijn. Notaris en uitvaartondernemer vragen best behoorlijke bedragen.
Morgenvroeg maar weer eens veder met notaris en bank.
Om je pupil te vergroten?quote:Op zondag 11 april 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik krijg waarschijnlijk oogdruppels en dan is de weg naar huis vaak geen pretje...
Ze zouden je gelijk in een dwangbuis afvoeren als je een bitterbal open en bloot het hof zou maken.quote:Op zondag 11 april 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in het openbaar praat ik ook niet over ballie zoals ik dat hier doe
Ja,quote:Op zondag 11 april 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om je pupil te vergroten?
Gristus, wat kreeg ik daar een koppijn van
Nou ja samen met mij omdat ik mijzelf indentificeer als bitterbalquote:Op zondag 11 april 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zouden je gelijk in een dwangbuis afvoeren als je een bitterbal open en bloot het hof zou maken.
Oh ja, uitdaging altijd.quote:Op zondag 11 april 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik krijg waarschijnlijk oogdruppels en dan is de weg naar huis vaak geen pretje...
Haar zouden ze ook gewoon meenemen hoor ...quote:Op zondag 11 april 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zouden je gelijk in een dwangbuis afvoeren als je een bitterbal open en bloot het hof zou maken.
quote:Op zondag 11 april 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haar zouden ze ook gewoon meenemen hoor ...
Ik kreeg alvast druppels en daarna moest ik nog wat shit invullen. Great success.quote:Op zondag 11 april 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om je pupil te vergroten?
Gristus, wat kreeg ik daar een koppijn van
Ik had een zonnebril meegenomen. Maar dat hielp niet ergquote:Op zondag 11 april 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
Ik krijg daar geen hoofdpijn van. Maar ik zag bij buitenkomst echt geen hand meer voor ogen. Gelukkig is het zkh dichtbij/ op loopafstand..
quote:Op zondag 11 april 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja samen met mij omdat ik mijzelf indentificeer als bitterbal
Daarom gewoon zelf rijdenquote:Op zondag 11 april 2021 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, uitdaging altijd.![]()
De ergste was een busritje terug, god, wat was ik misselijk omdat ik niks scherp zag.
Herkenbaar..quote:Op zondag 11 april 2021 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, uitdaging altijd.![]()
De ergste was een busritje terug, god, wat was ik misselijk omdat ik niks scherp zag.
quote:Op zondag 11 april 2021 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg alvast druppels en daarna moest ik nog wat shit invullen. Great success.
Samen in een kamer met zachte murenquote:Op zondag 11 april 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haar zouden ze ook gewoon meenemen hoor ...
Gewoon doen.quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook als je geen rijbewijs hebt??
Wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken.quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Das inderdaad wel verstandig als je niks scherp zietquote:
Ze wil alleen wel een roze dwangbuisquote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Samen in een kamer met zachte muren
Ja joh gewoon doenquote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor verstand?quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, kan je niet kwijtraken.
quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan wagenziek door die gekke rijstijl van buschauffeurs.quote:Op zondag 11 april 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das inderdaad wel verstandig als je niks scherp ziet
en dan kleiner hai zingen??quote:Op zondag 11 april 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het heldere idee dat ik zonder bril wellicht kon lezen, dat klopte.quote:
Nooit van die druppels gehad, gok ik?quote:Op zondag 11 april 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan wagenziek door die gekke rijstijl van buschauffeurs.
Jawel, maar toen ging ik nog met mijn moeder naar het ziekenhuisquote:Op zondag 11 april 2021 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit van die druppels gehad, gok ik?
Ik verwacht niet dat dat mij zal lukkenquote:Op zondag 11 april 2021 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het heldere idee dat ik zonder bril wellicht kon lezen, dat klopte.
Slecht genoeg zicht om niet zonder hulpmiddel veilig te kunnen autorijden en die druppels = bus/taxi/benenwagen en een schietgebedje.quote:Op zondag 11 april 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel, maar toen ging ik nog met mijn moeder naar het ziekenhuis
UitStraling vindt dit niet leuk. Die was net weg uit dat kasteel in Ierland, hoorde te laat over dit concertquote:
Acteerwerk is zo slecht nog niet; het matige "Nederlands" stond me meer tegen. Verder wel goede serie hoor.quote:Op zondag 11 april 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht begin aan die Serpent serie maar het acteerwerk ligt er wel dik boven op
Ja uitgezet bij de ambassadeurquote:Op zondag 11 april 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Acteerwerk is zo slecht nog niet; het matige "Nederlands" stond me meer tegen. Verder wel goede serie hoor.
Jenna Coleman is welquote:Op zondag 11 april 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht begin aan die Serpent serie maar het acteerwerk ligt er wel dik boven op
Wie?quote:
Veel te vroeg joh.quote:
Ik heb ooit zo'n IQ test gedaan op mijn 18e en die geloof ik nog steeds nietquote:Op zondag 11 april 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitslag van mijn Cito-toets gevonden. Ik was slimmer dan ik dacht
Ja die kwam ik vorig jaar ook een keer tegen. Ik had zoiets van wtf waar zijn m'n hersencellen gebleven.quote:Op zondag 11 april 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je aan het opruimen geweest of kun je dat ergens online opzoeken? Ik had iets van 540 geloof ik.quote:Op zondag 11 april 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is mijn echte naam voor en achternaam dus thnxquote:Op zondag 11 april 2021 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Hasselbaink![]()
Hoe kom je nou op deze belachelijke naam?
Lospe kan altijd zo lekker politiek incorrect zijnquote:Op maandag 12 april 2021 06:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is mijn echte naam voor en achternaam dus thnx
*w8 op de dag dat een KSC housewarming mogelijk isquote:Op maandag 12 april 2021 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo rustigEn al die bootjes die constant voorbij komen
Die is al geweest koenquote:Op maandag 12 april 2021 06:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*w8 op de dag dat een KSC housewarming mogelijk is
Tot hoe laat moet je?quote:Op maandag 12 april 2021 07:00 schreef Karzai het volgende:
Voel me al iets beter na een warme douche, bammetjes gesmeerd, nog een slok koffie, dan gaan we maar weer
Ik kwam de uitslag tegen in een doos met spullen. Aantal punten weet ik niet, maar er zat een schema bij met je niveau per aandachtsgebied. Ik scoorde meestal het hoogste niveauquote:Op zondag 11 april 2021 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je aan het opruimen geweest of kun je dat ergens online opzoeken? Ik had iets van 540 geloof ik.
Maar hebben ze het beestje nu?quote:Op maandag 12 april 2021 07:21 schreef Koen66 het volgende:
wtf, een hele snelweg afsluiten om een hond te vangen
Denk dat het in de meeste landen gewoon splet, jamemr dan was geweest
Gelukkig zijn wij geen derdewereldland.quote:Op maandag 12 april 2021 07:21 schreef Koen66 het volgende:
wtf, een hele snelweg afsluiten om een hond te vangen
Denk dat het in de meeste landen gewoon splet, jamemr dan was geweest
Waarom wchten?quote:Op maandag 12 april 2021 07:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog een aflevering van New Amsterdam. Moet ik helemaal tot vanavond wachten
Gewoon doenquote:Op maandag 12 april 2021 07:38 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze witte morgen.
Zoonlief wil de kerstboom gaan opzetten omdat het buiten sneeuwt.
Beetje laat voor een witte kerst inderdaadquote:
Ja, blijft alleen een beetje op de auto's en tussen de planten liggen, maar toch weer grote vlokken.quote:
Hier ookquote:
Moet je naar bankzaken vandaag?quote:Op maandag 12 april 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga samen met damart de kerstboom opzetten
Nee morgen weerquote:Op maandag 12 april 2021 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Moet je naar bankzaken vandaag?
Heb je iets zwaars getild?quote:Op maandag 12 april 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn onderrug heeft het opgegeven; maar goed dat ik vandaag naar de masseur toe mag.
da's wel erg toevalligquote:Op maandag 12 april 2021 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn onderrug heeft het opgegeven; maar goed dat ik vandaag naar de masseur toe mag.
De erfenis.quote:
Moet weer een nieuw muntje inwerpen inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2021 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel erg toevallig
was de garantie op?
Ligt eraan wat voor sport, genoeg topsporters die op hun 40e met een kapot lichaam zitten.quote:Op maandag 12 april 2021 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Sport als een doorgeslagen aap, en je lichaam trakteert je op een feilloze werking.
Nee joh, misschien motorcrossersquote:Op maandag 12 april 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sport, genoeg topsporters die op hun 40e met een kapot lichaam zitten.
Dat ja, standje doorgeslagen aap is vragen om vroegtijdige slijtage of blessures.quote:Op maandag 12 april 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sport, genoeg topsporters die op hun 40e met een kapot lichaam zitten.
Precies, alles met mate doen is veel beter.quote:Op maandag 12 april 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
RIP.quote:Op maandag 12 april 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mijn mailbox na 4 dagen vrij
Je moet wel je oefeningen of sport netjes uitvoeren.quote:Op maandag 12 april 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies, alles met mate doen is veel beter.
Mijn oma is 101. Heeft nooit een dag in haar leven gesport.quote:Op maandag 12 april 2021 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet wel je oefeningen of sport netjes uitvoeren.
Maar dit is nu zoiets wat je gewoon zeer frequent moet doen.
Half uur per dag wandelen is gezonder dan acht uur per dag aan de rekstok hangen.quote:Op maandag 12 april 2021 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeer frequent? Nonsens. Regelmatig? Absoluut, maar als je doel een beetje lekker bewegen en je lijf fit houden is, is 2-3 keer in de week uitgebreid bewegen zat.quote:Op maandag 12 april 2021 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn broer ziet tegenwoordig ook al crossfitters voorbij komen met blessures. Die mensen zijn ook volledig geīndoctrineerd om vooral zoveel mogelijk in zo kort mogelijk tijden te doen, dat is niet zo handig.quote:
Allemaal weggooien; als het belangrijk is dan bellen ze wel terug.quote:Op maandag 12 april 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan lekker alles zo snel mogelijk willen doen en door je tempo je vorm uit het oog verliezen.quote:Op maandag 12 april 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer ziet tegenwoordig ook al crossfitters voorbij komen met blessures. Die mensen zijn ook volledig geīndoctrineerd om vooral zoveel mogelijk in zo kort mogelijk tijden te doen, dat is niet zo handig.
Ik ga vanavond maar eens een online mobility les volgen; goed voor mijn oude lijf.
Ah ja dat zou goed kunnenquote:Op maandag 12 april 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De erfenis.
Denk dat het gewoon allerlei "spanning" is waardoor alles nu muurvast zit in combinatie met overdag slecht zitten + nachtje slecht slapen.
Moet sowieso mijn sporten wat meer op gaan pakken; want mijn onderrug is altijd wat zwakker geweest.
gewoon eruit lepelenquote:Op maandag 12 april 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens mezelf maar weer klaar maken om naar de huisarts te gaan. Stom oog wil niet over.
Crissfitters zijn ook doorgedraaide markklappers.quote:Op maandag 12 april 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer ziet tegenwoordig ook al crossfitters voorbij komen met blessures. Die mensen zijn ook volledig geīndoctrineerd om vooral zoveel mogelijk in zo kort mogelijk tijden te doen, dat is niet zo handig.
Ik ga vanavond maar eens een online mobility les volgen; goed voor mijn oude lijf.
ctrl+A shift-deletequote:Op maandag 12 april 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat heppie?quote:Op maandag 12 april 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens mezelf maar weer klaar maken om naar de huisarts te gaan. Stom oog wil niet over.
Ontstoken oog, had laatst al druppels, maar het is weer terug.quote:
dikkie dikquote:
en moet je dan naar den haag ervoor of zit je nu in rotjeknor bij slangen en serpentenquote:
Ga je nu gewoon hele dagen foto's van bootjes maken ipv vervenquote:Op maandag 12 april 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
omg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/Nll10mf
Komen ze wat bezorgen bij je?quote:Op maandag 12 april 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
omg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/gallery/Nll10mf
Ben al bezigquote:Op maandag 12 april 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu gewoon hele dagen foto's van bootjes maken ipv verven
Ja dit is het basisonderstel van mijn nieuwe guillotinequote:Op maandag 12 april 2021 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen ze wat bezorgen bij je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |