Successupporter.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind er geen hol meer aan eigenlijk
Senesi als vervanger voor Umtiti naar Barça... ik zie het niet gebeuren maar de aandacht/nominatie van El Mundo is wel tof.quote:
RoyaGODquote:Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Senesi als vervanger voor Umiti naar Barça... ik zie het niet gebeuren maar de aandacht/nominatie van El Mundo is wel tof.
De laatste keer dat er een speler van ons naar de Spaanse top ging hoef ik niet uit te leggen, denk ik.
quote:Op donderdag 15 april 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
RoyaGOD
Die scoorde ook al best snel een wereldkool toch daar? Vervolgens is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Natuurlijk gaat het niet gebeuren, maar dit soort vage geruchten zijn eerder goed dan slecht voor de transferwaarde.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Senesi als vervanger voor Umtiti naar Barça... ik zie het niet gebeuren maar de aandacht/nominatie van El Mundo is wel tof.
De laatste keer dat er een speler van ons naar de Spaanse top ging hoef ik niet uit te leggen, denk ik.
Dat zeg ik, heel tof dat El Mundo Senesi nomineert omdat hun sportkatern best wel serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet gebeuren, maar dit soort vage geruchten zijn eerder goed dan slecht voor de transferwaarde.
Ik denk eigenlijk niet dat Barca Senesi kan betalenquote:Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Senesi als vervanger voor Umtiti naar Barça... ik zie het niet gebeuren maar de aandacht/nominatie van El Mundo is wel tof.
Ik weet niet wat het is, maar dit is nu al de tweede keer in een week dat ik jouw bericht totaal verkeerd leesquote:Op donderdag 15 april 2021 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, heel tof dat El Mundo Senesi nomineert omdat hun sportkatern best wel serieus wordt genomen.
Vergeleken met Mundo Deportivo kan je AD Sportwereld als toiletpaper gebruiken.
Laatst nog een leuk interview op VI Pro met Drenthe. Lekker veel feesten met Robinho kwam het op neer.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
RoyaGOD
Die scoorde ook al best snel een wereldkool toch daar? Vervolgens is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Volgens mij denkt @El-Stinho daar anders overquote:Op donderdag 15 april 2021 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, heel tof dat El Mundo Senesi nomineert omdat hun sportkatern best wel serieus wordt genomen.
Vergeleken met Mundo Deportivo kan je AD Sportwereld als toiletpaper gebruiken.
Lekker man. Iets minder verstandig met zijn geld omgegaan alleen.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Laatst nog een leuk interview op VI Pro met Drenthe. Lekker veel feesten met Robinho kwam het op neer.
Don't shoot the messenger, daar denken de Spanjaarden dan weer heel anders over.quote:Op donderdag 15 april 2021 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt @:El-Stinho daar anders over
Zijn kledingboetiek bij de Meent/Laurenskerk was na een aantal jaartjes ook failliet, hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 15 april 2021 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. Iets minder verstandig met zijn geld omgegaan alleen.
als je alle ex voetballers een euro zou moeten geven die met andere activiteiten op hun bek zijn gegaan ga je zelf faillietquote:Op donderdag 15 april 2021 10:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn kledingboetiek bij de Meent/Laurenskerk was na een aantal jaartjes ook failliet, hoe zou dat toch komen?
Behalve dat het iedere keer leeg stond wanneer ik er langs liep.
Weet niet. Het levert nu vooralsnog 7,5 miljoen op volgens de laatste berichten. Denk niet dat het uitshirt normaal gesproken dat bedrag oplevert.quote:Op donderdag 15 april 2021 11:00 schreef Erasmus het volgende:
Blijf het marketingtechnisch nog steeds dom vinden dat juist dit shirt limited edition is.
quote:Jordy Wehrmann zat afgelopen weekend niet bij de wedstrijdselectie van FC Luzern. De reden werd niet bekend gemaakt, maar er werd gedacht aan een blessure of positief getest te zijn op het coronavirus. Vandaag maakt Blick bekend waarom Wehrmann buiten de selectie viel: gebrek aan discipline.
Volgens Blick verscheen de huurling van Feyenoord te laat op de training en was zijn inzet verder op de training onvoldoende. De geruchten dat de middenvelder een croissant at in de catacomben zijn echter niet waar, zo meldt trainer Fabio Celestini. ''De enige reden waarom Jordy niet in de selectie zat, waren onvoldoende trainingsprestaties.''
Gezien de hype op social media door het gebrek aan groene uitshirts (immers gebaseerd op de Rotterdamse vlag) zou ik juist extra omzet verwachten. Kan niet anders als je ziet hoe iedereen terecht klaagt dat dit shirt niet te koop zal zijn.quote:Op donderdag 15 april 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet. Het levert nu vooralsnog 7,5 miljoen op volgens de laatste berichten. Denk niet dat het uitshirt normaal gesproken dat bedrag oplevert.
Al zullen er ook zonder dit cadeau genoeg kiezen voor full support natuurlijk, dus geen eerlijke vergelijking.
Dat sentiment leeft ook vooral bij de wat oudere supporters geloof ik, uiteindelijk is de afzetmarkt toch gewoon <16 jaar. Volgens mij is dat walgelijke oranje-blauwe uitshirt het best verkochte uitshirt allertijden. Just saying.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gezien de hype op social media door het gebrek aan groene uitshirts (immers gebaseerd op de Rotterdamse vlag) zou ik juist extra omzet verwachten. Kan niet anders als je ziet hoe iedereen terecht klaagt dat dit shirt niet te koop zal zijn.
Zeker als dit de laatste Rotterdamse uitshirt was (2013 alweer, tering wat gaat de tijd snel):
[ afbeelding ]
Dat zwarte/groene van Adidas het seizoen daarop tel ik even niet mee want zwart.
Destijds wel ja, maar worden er niet gewoon elk jaar meer verkocht?quote:Op donderdag 15 april 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sentiment leeft ook vooral bij de wat oudere supporters geloof ik, uiteindelijk is de afzetmarkt toch gewoon <16 jaar. Volgens mij is dat walgelijke oranje-blauwe uitshirt het best verkochte uitshirt allertijden. Just saying.
Heeft deels te maken dat we van Kappa > Puma > Adidas een zieke upgrade hebben gehad qua kledingsponsor. Al helemaal als je bedenkt dat Adidas alleen 020 wilde sponsoren, maar hadden ze uiteindelijk toch nog Feyenoord aan dat gesloten portfolio voor Nederland van ze toegevoegd ivm de grootte van de club en afzetmarkt. Daarom besloot Nike na weg te zijn gegaan bij PSV opeens meerdere kleine clubs (AZ, Utrecht, Vitesse) te gaan sponsoren die wel akkoord gaan met de standaard template'tjes uit de catalogus van Nike.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sentiment leeft ook vooral bij de wat oudere supporters geloof ik, uiteindelijk is de afzetmarkt toch gewoon <16 jaar. Volgens mij is dat walgelijke oranje-blauwe uitshirt het best verkochte uitshirt allertijden. Just saying.
Even snel gezocht, bericht van RTL zegt (seizoen 18/19);quote:Op donderdag 15 april 2021 14:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gezien de hype op social media door het gebrek aan groene uitshirts (immers gebaseerd op de Rotterdamse vlag) zou ik juist extra omzet verwachten. Kan niet anders als je ziet hoe iedereen terecht klaagt dat dit shirt niet te koop zal zijn.
Zeker als dit de laatste Rotterdamse uitshirt was (2013 alweer, tering wat gaat de tijd snel):
[ afbeelding ]
Dat zwarte/groene van Adidas het seizoen daarop tel ik even niet mee want zwart.
Dat is dus complete merchandising. Weet niet of het realistisch is, maar als je dan uitgaat van 50/50 qua verdeling thuis/uit (en alle overige merchandising vergeet) kom je al niet aan de 7,5 die je nu 'bespaart'. Niet helemaal eerlijk natuurlijk want zoals ik al zei; je weet niet hoeveel er full support zouden gaan zonder uitshirt.quote:In de opbrengst uit merchandising, met shirtverkoop als voornaamste inkomstenbron, zit wel een verschil. Hier profiteren de Rotterdammers van hun grote en trouwe supportersschare, getuige de 14,6 miljoen euro opbrengst op dit gebied.
Is van die opbrengst al het deel afgetrokken dat naar Adidas gaat? Feyenoord houdt per shirt vrij weinig over volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even snel gezocht, bericht van RTL zegt (seizoen 18/19);
[..]
Dat is dus complete merchandising. Weet niet of het realistisch is, maar als je dan uitgaat van 50/50 qua verdeling thuis/uit (en alle overige merchandising vergeet) kom je al niet aan de 7,5 die je nu 'bespaart'. Niet helemaal eerlijk natuurlijk want zoals ik al zei; je weet niet hoeveel er full support zouden gaan zonder uitshirt.
Maar ik denk wel dat je kan stellen dat je niet veel verliest door dit gewilde uitshirt 'weg te geven'.
Lijkt me wel, dit zou uit het jaarverslag komen dus ik neem aan dat dat het uiteindelijke bedrag is.quote:Op donderdag 15 april 2021 15:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is van die opbrengst al het deel afgetrokken dat naar Adidas gaat? Feyenoord houdt per shirt vrij weinig over volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |